Auteur Topic: Voorstel-Topic  (gelezen 34686 keer)

Ursa

• Tota Scriptura!
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #100 Gepost op: december 15, 2007, 01:56:08 pm »
Hoi, welkom (ook al ben je er al een poosje)
'Als u begrijpt wat ik bedoel' (O. B. Bommel)

Doarsie

• Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #101 Gepost op: december 17, 2007, 12:08:14 am »
Hoi, ik ben Doarsie

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #102 Gepost op: december 17, 2007, 12:09:52 am »

quote:

_/-\o_  helder, en wat maakt dat je doarsie bun't ?
Mail me maar als je wat wilt weten

Doarsie

• Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #103 Gepost op: december 17, 2007, 12:11:57 am »
Is geografisch bepaald.

Domus-Dei

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #104 Gepost op: maart 26, 2008, 03:37:13 pm »
Beste forummers,

Aangezien dit forum openstaat voor christenen van alle denominaties, wil ik als Rooms Katholiek hier graag met jullie van gedachten wisselen. Vroeger poste ik veel op Rorate (RK nieuwsnet). Eens een open en tolerant forum, waar een relatief grote vrijheid van meningsuiting heerste, dat ook christenen van andere denominaties tolereerde. Nu een kleingeestig clubje dat katholieke kadaverdiscipline en consensus belangrijker vindt dan een open en eerlijk debat. Anoniem (onder een nick-name) reageren is op Rorate niet meer mogelijk. Vandaar dat ik al enige tijd op zoek ben naar een forum waar nog wel brede discussies mogelijk zijn en andersdenkenden welkom. Ik hoop dit alles hier te vinden.

Mijn protestantse vriendin omschrijft me graag als een oud-gereformeerde Katholiek. Zelf zie ik me als een kritische traditionalist die loyaal is aan de rijke traditie en het leergezag van de Kerk doch gefundeerde kritiek op bisschoppen en pausen niet schuwt. Graag wil ik meer weten over de zienswijzen van protestanten aangaande bepaalde zaken. Mijn insteek op dit forum is niet anderen te bekeren of om bekeerd te worden. Ik ben op zoek naar antwoorden en zal proberen mijn povere bijbelkennis zo goed mogelijk te camoufleren.  8)7
Zoals altijd, zal ik trachten mij netjes te gedragen.  O-)

Met Roomsche Groet,

Dx2
Instaurare omnia in Christo

cyber

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #105 Gepost op: maart 26, 2008, 04:33:11 pm »
Welkom Domus-Dei, ik wens je een goede tijd hier :)

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #106 Gepost op: maart 26, 2008, 07:13:30 pm »

quote:

Domus-Dei schreef op 26 maart 2008 om 15:37:
Beste forummers,

Aangezien dit forum openstaat voor christenen van alle denominaties, wil ik als Rooms Katholiek hier graag met jullie van gedachten wisselen.
welkom.

quote:

Vroeger poste ik veel op Rorate (RK nieuwsnet). Eens een open en tolerant forum, waar een relatief grote vrijheid van meningsuiting heerste, dat ook christenen van andere denominaties tolereerde. Nu een kleingeestig clubje dat katholieke kadaverdiscipline en consensus belangrijker vindt dan een open en eerlijk debat.
de eerste stelling heb je snel geponneerd. Houd er rekening mee dat hier veel rorate bezoekers langskomen :)

quote:

Anoniem (onder een nick-name) reageren is op Rorate niet meer mogelijk. Vandaar dat ik al enige tijd op zoek ben naar een forum waar nog wel brede discussies mogelijk zijn en andersdenkenden welkom. Ik hoop dit alles hier te vinden.
dan delen we in ieder geval dezelfde hoop. Daarnaast is het hier, tussen brandstapels en oorlogen door, altijd wel heel leuk en gezellig.

quote:

Mijn protestantse vriendin omschrijft me graag als een oud-gereformeerde Katholiek. Zelf zie ik me als een kritische traditionalist die loyaal is aan de rijke traditie en het leergezag van de Kerk doch gefundeerde kritiek op bisschoppen en pausen niet schuwt.
Een Grefoliek dus ;)

quote:

Graag wil ik meer weten over de zienswijzen van protestanten aangaande bepaalde zaken. Mijn insteek op dit forum is niet anderen te bekeren of om bekeerd te worden.
dit is ook geen evangelisatieplek maar een forum.

quote:

Ik ben op zoek naar antwoorden en zal proberen mijn povere bijbelkennis zo goed mogelijk te camoufleren.  8)7
we zullen proberen die camouflage zsm weg te werken en waar mogelijk hopen dat we de kennis kunnen delen zonder elkaar te verdelen.
Nogmaals welkom.

Domus-Dei

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #107 Gepost op: maart 26, 2008, 08:31:10 pm »
Dank voor jullie warm welkom cyber en Okidoki !

Beste Okidoki,

Mij was de aanwezigheid van andere katholieken cq Roraters (leden van de E-sociëteit) al opgevallen. Uiteraard heb ik het terrein eerst verkend. Als hybride christen (Grefoliek) schat ik mijn kansen om zowel de brandstapels van Calvijn als de Heilige Inquisitie te ontlopen hoopvol in. Het wapengekletter op Rorate (met modernisten, orthodoxe post-conciliare katholieken en alle andere denkbare stromingen) heb ik ook overleefd. Diak2b is voor mij geen onbekende. Mijn ongezouten mening over de toestand op Rorate kent hij. Op (o.a.) de schaduwfora van Rorate heb ik al met hem daarover van gedachten kunnen wisselen. Op deze paralelle wereld van Rorate, waar soms algehele anarchie heerst,  is de strijd door Rorate-bannelingen gestreden en verloren ten gunste van degenen die Rorate nu knechten. Maar vreest niet Okidoki ik voel me niet geroepen het zwaard te brengen maar ben zowel op zoek naar debat als gezelligheid.

Met oud-Grefolieke Groet,

Dx2

diak2b

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #108 Gepost op: maart 26, 2008, 10:45:24 pm »
Waarbij opgemerkt dat DD en ik voor 98% dezelfde visies en overtuigingen hebben, zelfs over de huidige en de wenselijke toestand op Rorate.
Waar beschaving en eerlijkheid botsen, zal ik maar zwijgen.

Domus-Dei

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #109 Gepost op: maart 26, 2008, 10:58:59 pm »
Inderdaad diak, beiden beschouwen we ons als traditionalisten die christenen met andere visies serieus nemen. Hoop met jou en andere GKV'ers op dit forum een aangename en leerzame tijd te hebben.

Els

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #110 Gepost op: maart 26, 2008, 11:04:31 pm »

quote:

Domus-Dei schreef op 26 maart 2008 om 22:58:
Inderdaad diak, beiden beschouwen we ons als traditionalisten die christenen met andere visies serieus nemen.

Alleen de vraag is.... zijn het christenen? :)

(En natuurlijk hartelijk welkom, Domus-Dei)

diak2b

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #111 Gepost op: maart 26, 2008, 11:12:25 pm »

quote:

Els schreef op 26 maart 2008 om 23:04:
[...]

Het gekke is, ongeacht die vraag ben ik voorstander van serieus nemen :+

Domus-Dei

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #112 Gepost op: maart 26, 2008, 11:22:36 pm »

quote:

Els schreef op 26 maart 2008 om 23:04:
[...]

Dank je Els,

Over geloof en kerkgenootschap kan uiteraard eindeloos gediscussieerd worden. Ik zag dat er druk wordt gereageerd op een draad met de vraag of Evangelisch christelijk is. Het enige wat ik over de evangelischen weet is dat ze charismatisch zijn en de bijbel als uitgangspunt hebben. Verder weet er nog te weinig van af om nu al te reageren. Zal pas gaan posten als ik de desbetreffende draden heb gelezen. Verschillende stromingen binnen de RKK betwisten overigens ook elkaars katholiciteit. Heb begrepen dat er in Nederland drie grote christelijke stromingen zijn; katholicisme, protestantisme en 'evangelicanisme'. Het traditionalisme is een stroming apart, maar daar komen jullie nog wel achter. ;)
« Laatst bewerkt op: maart 26, 2008, 11:25:20 pm door Domus-Dei »

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #113 Gepost op: maart 26, 2008, 11:30:59 pm »
Welkom Domus-Dei! Veel plezier hier,

quote:

Domus-Dei schreef op 26 maart 2008 om 23:22:
Het enige wat ik over de evangelischen weet is dat ze charismatisch zijn en de bijbel als uitgangspunt hebben.
Hier heb je dus het probleem wat in genoemde draad ook al speelt. Slechts een deel van de evangelischen zijn charismatisch.

diak2b

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #114 Gepost op: maart 26, 2008, 11:42:04 pm »

quote:

Domus-Dei schreef op 26 maart 2008 om 23:22:
[...]

Dank je Els,

Over geloof en kerkgenootschap kan uiteraard eindeloos gediscussieerd worden. Ik zag dat er druk wordt gereageerd op een draad met de vraag of Evangelisch christelijk is. Het enige wat ik over de evangelischen weet is dat ze charismatisch zijn en de bijbel als uitgangspunt hebben. Verder weet er nog te weinig van af om nu al te reageren. Zal pas gaan posten als ik de desbetreffende draden heb gelezen. Verschillende stromingen binnen de RKK betwisten overigens ook elkaars katholiciteit. Heb begrepen dat er in Nederland drie grote christelijke stromingen zijn; katholicisme, protestantisme en 'evangelicanisme'. Het traditionalisme is een stroming apart, maar daar komen jullie nog wel achter. ;)
:+ je gaat hier nog leuke dingen ontdekken, zo te zien.

Domus-Dei

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #115 Gepost op: maart 26, 2008, 11:54:11 pm »
@

Dank voor je welkomstwoord Mezzamorpheus.

@

Wellicht gaat er hier een wereld voor me open Diak.
Ik weet nu dat er ook niet charismatische evangelischen zijn.
Weer iets geleerd.
« Laatst bewerkt op: maart 26, 2008, 11:55:25 pm door Domus-Dei »

Ursa

• Tota Scriptura!
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #116 Gepost op: maart 27, 2008, 01:04:31 am »
Moi.

Margje

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #117 Gepost op: maart 29, 2008, 03:03:58 am »
Hallo Allen

Hier spreekt Margje. Dit is niet mijn echte naam, maar degene die 'Knielen op een bed violen' hebben gelezen zullen de naam wel herkennen. Voor degene die het boek niet kent: neem en lees!
Ik ben van origine Hervormd op gg, maw de good old gereformeerde bond. Tegenwoordig ben ik een alleszoeker, met een traditionalistiche Roomsch Katholieke vriend is het zoeken naar mijn roots en zoeken naar wat ons bindt. Dat blijkt totnogtoe altijd meer te zijn dan hetgene wat ons scheidt. Dat is iets wat voor mij een grote vreugde en verwondering is. God works in mysterious ways!

Afijn, ik ben op zich niet onbekend met de gkv. Naast enkele zeer goede vrienden heb ik er ook beroepsmatig mee te maken gehad. Denk aan 'De Wijngaard'. midden jaren 80 was ik daar werkzaam. Dat heeft niet lang geduurd, maar ondanks die ervaringen lijkt mij dit een sympathiek forum, waar ik wellicht mijn ei kwijt zal kunnen.
Jeruzalem, mijn vaderhuis, mijn moederstad, wanneer zal ik u zien? Wij zijn op reis naar u en naar de Heer!

cyber

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #118 Gepost op: maart 29, 2008, 09:27:22 am »
Wees welkom Marje op dit soms turbulent forum :)

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #119 Gepost op: maart 29, 2008, 09:44:49 am »
Welkom Margje.
Leg hier gerust je ei en kakel met ons  (8>

wateengedoe2

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #120 Gepost op: maart 29, 2008, 06:51:24 pm »

quote:

Margje schreef op 29 maart 2008 om 03:03:
Ik ben van origine Hervormd op gg, maw de good old gereformeerde bond. Tegenwoordig ben ik een alleszoeker, met een traditionalistiche Roomsch Katholieke vriend is het zoeken naar mijn roots en zoeken naar wat ons bindt. Dat blijkt totnogtoe altijd meer te zijn dan hetgene wat ons scheidt. Dat is iets wat voor mij een grote vreugde en verwondering is. God works in mysterious ways!
Het is mij ook al opgevallen dat juist bevindelijk gereformeerden en katholieken (m.n. het soort wat wat meer mystiek is aangelegd) héél veel gemeen hebben in hun geloofsbeleving. Ik heb dat o.a. mogen ontdekken bij mijn collega die bij de Gereformeerde Gemeente is.

Ursa

• Tota Scriptura!
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #121 Gepost op: maart 29, 2008, 07:11:46 pm »
Hoi Margje, welkom op 'ons' forum. Ik ben blij dat je er bij komt, we zijn wel weer toe aan een nieuwe nachtbraker... :+

Moi,

Ursa

Ursa

• Tota Scriptura!
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #122 Gepost op: juni 16, 2008, 10:35:14 am »
Hola,

ik zie dat we dit weekend er allemaal nieuwe leden bij hebben gekregen: grapio, Ijdelheid_der_ijdelheden, mohamed (en anderen?). Willen jullie iets over jezelf vertellen? Daar is in dit topic de juiste plaats voor (info over mij vind je ook wel ergens in dit topic). Voor nu: welkom op het forum!

Moi,

Ursa
« Laatst bewerkt op: juni 16, 2008, 10:43:27 am door Ursa »

Seacloud

• Johannes 20.
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #123 Gepost op: juli 10, 2008, 12:12:34 am »
Beste mensen: Goedenavond. Mag ik mij voorstellen: Gerard, van 1948. Mijn beroepen zijn geweest: Monteur Luchtmacht, later machinist Wilde Vaart, scheepsbankwerker Grote Handelsvaart, soms wegbrengen of terughalen van een zeegaand jacht in de vrije tijd, aan de wal onderhoudsmonteur en lasser constructies door heel Nederland. De laatste jaren protobouwer experimentele machines.

Jaren geleden tot geloof gekomen in Jezus Christus, na een nogal zondig en soms misdadig leven. Niet iets om trots op te wezen. Ik neem de Bijbel in zijn geheel letterlijk, van Genesis tot Openbaring. (en ga daarover niet in discussie). Mijn geloof is, dat Jezus Christus in levenden lijve uit de doden is opgestaan, en over niet al te lange tijd naar deze aarde terugkeert als Koning en Rechter, op de Olijfberg bij Jeruzalem. Ook geloof ik dat God is: De Schepper van hemel en aarde en alle leven, en dat Hij is de drie-enige God, God Zelf, de Heilige Geest, en het Woord in Jezus. Ik ben ook overtuigd dat Jezus Christus is: God, als Mens op aarde gekomen, Die in onze plaats de straf voor onze zonden betaald heeft aan het kruis, en dat wij daarom tot God kunnen komen en vergeving van zonden kunnen krijgen, en eeuwig leven. Ook geloof ik dat ieder mens, zonder uitzondering, éénmaal in levenden lijve voor de Schepper zal komen staan, waar zijn of haar toekomst af zal hangen van het aannemen of weigeren van de genade die ons geboden wordt in Jezus Christus. Ik moet, eerlijk gezegd, nog steeds na al die jaren, proberen te bevatten dat de Supermacht, de Maker van dit kolossale heelal en van ons, bijna tweeduizend jaar terug Zelf op aarde gekomen is en Zich Zelf als hoogste Offer gesteld heeft om ons te redden. Ik kan dit amper bevatten, en weet heel goed dat wij hier het diepste ontzag voor moeten hebben, en dat er niets hoger is in het ganse heelal dan dit aanbod, wat Hij voor ons gedaan heeft. In het kort: Ik ben voor die Supermacht op mijn kniëen gegaan, heb mijn zonden beleden, en vergeving gevraagd. Dat was voor mij heel wat, want ik kom uit een geslacht dat van de Schepper niets weten wil. Dat was voor een goddeloze als ik een verwarrende ervaring, en ik heb mij in die tijd twee maal laten dopen, om zeker te weten dat ik het ,,goed" deed. En nu? Ik heb Jezus Christus gebeden om mijn advocaat te zijn voor de Grote Rechter, en ik houd vast aan Zijn kruis de rest van mijn leven. Ik ben nu geen ,,heilige", verre van dat, lig geestelijk ook wel eens in de sloot nog, maar we kunnen ten allen tijde zeker zijn dat God ons nooit meer los zal laten, tot we bij Hem zijn op de nieuwe wereld.

Met vriendelijken groet: Gerard.

http://img329.imageshack.us/img329/5341/picture229zc3.jpg

P.s. Ik zie net dat er ook een ,,voorsteltopic" is. Had het even niet in de gaten.... :) (En de complimenten aan de forumbeheerders voor het mooie en verzorgde forum!)
« Laatst bewerkt op: juli 10, 2008, 07:41:47 pm door Seacloud »
Openb. 20, vs. 11-15

Ulysses

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #124 Gepost op: juli 10, 2008, 12:03:19 pm »
Welkom Seacloud. Als ik je verhaal lees denk ik: ga een boek over je leven schrijven. Je hebt vast een hoop meegemaakt. :)
God heeft het land aan de woestijnen,
aan droge, saaie, humorloze praat,
aan preken waar geen letter poëzie in staat;
hij houdt van avontuur, muziek en donderjagen -
diep in zijn hart is God een ouwe zeepiraat.

Seacloud

• Johannes 20.
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #125 Gepost op: juli 10, 2008, 05:22:03 pm »
Hallo Ulysses. Dat kunt u wel zeggen ja. Dat heb ik al geprobeerd, maar er is hier weinig belangstelling voor in dit land, en in eigen beheer uitgeven kost veel pegels.....En wat ik meegemaakt heb komt de meesten niet erg geloofwaardig voor....Maar ik leef me uit op een zeemansforum ,,kombuispraat" . En hier leef ik me uit in de Bijbel... :) Vriendelijken groet: Gerard.
Openb. 20, vs. 11-15

Antonius

• Alle begin is moeilijk
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #126 Gepost op: april 02, 2009, 03:40:58 pm »
Hoi,

Ik ben Antonius, (45) 1 van doopnamen. Antonius, beschermer van verloren voorwerpen. Er is een schietgebedje aan verbonden: Antonius mijn beste vrind maak dat ik mijn ... weer vind. Of het werkt probeer het . Ik doe liever het volgende als ik iets kwijt ben, ik vraag me af "waar heb ik het gelaten, waar heb ik het gelegd' werkt uitstekend.
Deze naam verraad mijn kattholieke Roots, wijlen mijn opa was katholiek, mijn ouders waren hervormd.
Zelf kom ik in een Hermvormde Gemeente, Hervormde gemeente Delfshaven
ik kan mij ook vinden in de katholieke traditie, de symboliek dan.
Ik ben , moedig, eerlijk, lief, vergevingsgezind en beschik over doorzettings vermogen. Ik kook graag, hou van gedichten, lezen en schrijven, schrijven over van alles en nog wat. Vind het ook leuk samen met anderen dingen te ondernemen, bijvoorbeeld samen dichten en schilderen. Onder het genot van een glas wijn vind ik het heerlijk om naar klassieke muziek te luisteren.
In het dagelijks leven hoop ik een bij drage te mogen gaan leveren als medewerker documentatie, bij de kultuur historische vereniging Roterdam.
Dit is vrijwilliggerswerk. Daarnaast hoop ik betaald werk te vinden, ik ben reintergrende op de arbeidsmarkt.

Was getekend,
Antonius!
Mislukkingen, een kans om op nieuw te beginnen

Doarsie

• Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #127 Gepost op: april 03, 2009, 12:22:55 am »
Hoi  Antonius!

Ik noem mezelf Doarsie, en dit is wat ik ongeveer denk

Pelgrimmetje

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #128 Gepost op: april 11, 2009, 03:33:23 pm »
Alvast sorry als dit verkeerd staat. Ik heb net een profiel aangemaakt en ik kan het voorsteltopic niet vinden. Ik ben dus Lieke, woon in het mooie Texas, maar kom oorspronkelijk uit het midden van Nederland!

Ik woon hier nog niet zo lang met mijn man (die Amerikaan is) en ik mis Nederland wel een beetje hoor! Ik vind het fijn dat ik een forum gevonden heb om een beetje contact te houden met het kerkelijke leven in Nederland.

Groetjes van Lieke.

Oh ja, ik weet niet precies wat de mensen hier van me willen weten. Vraag maar raak zou ik zeggen. :)

mirt

• Moderator
  • strijd de goede strijd
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #129 Gepost op: april 11, 2009, 03:43:55 pm »
Welkom,

leuk dat weer iemand ons forum heeft gevonden en dan nog wel uit Texas...

Hoe lang woon je daar al?
ernstige mensen worden pas somber als ze niet ernstig mogen zijn

Pelgrimmetje

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #130 Gepost op: april 11, 2009, 03:52:36 pm »
Hoi Mirt,

Ja, ik heb jullie via google gevonden. En ik woon hier nog niet zo lang hoor, sinds ons trouwen vorig jaar mei. :) Maar de kerk hier is zo anders dan ik gewend ben. Dus vandaar dat ik via google gezocht heb naar Nederlandse christelijke forums, om een beetje mee te lezen. :)

mirt

• Moderator
  • strijd de goede strijd
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #131 Gepost op: april 11, 2009, 04:42:46 pm »
Hoe is de kerk daar dan?
Vieren jullie morgen trouwens ook Pasen?

cyber

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #132 Gepost op: april 11, 2009, 04:57:11 pm »
Welkom Lieke  :)

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #133 Gepost op: april 11, 2009, 05:59:15 pm »
Welkom Lieke :)
computerfout: een vreemde een in de byte

Ursa

• Tota Scriptura!
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #134 Gepost op: april 11, 2009, 07:28:17 pm »
Moi.

dingo

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #135 Gepost op: april 11, 2009, 07:41:30 pm »
Welkom Lieke, ik wens je een aangenaam verblijf hier. :)

Adinomis

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #136 Gepost op: april 11, 2009, 09:44:20 pm »
Leuk een geluid uit Mexico. Welkom! Ben benieuwd naar je inbreng.
Rom.12:21 Laat u niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede.

cyber

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #137 Gepost op: april 11, 2009, 10:48:46 pm »

quote:

Adinomis schreef op 11 april 2009 om 21:44:
Leuk een geluid uit Mexico. Welkom! Ben benieuwd naar je inbreng.
Mexico  :X  :?  :?

Antonius

• Alle begin is moeilijk
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #138 Gepost op: april 16, 2009, 11:58:38 pm »
Ha Lieke,

Welkom!
Mislukkingen, een kans om op nieuw te beginnen

Pelgrimmetje

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #139 Gepost op: april 20, 2009, 03:17:15 pm »
haha, Houston ligt wel een stukje van Mexico af hoor ;)

meems

• Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #140 Gepost op: april 23, 2009, 10:20:47 pm »
Ik ben zoals je kunt zien Meems, zonder plaatje of nic-name. Ik weet niet of ik de oudste ben, nl 64 bijna. Bijna 6 jaar met de VUT maar heb het veel drukker dan bij de "baas". Kerkelijk, Politiek hier helpen en daar helpen... enz. Verder 6 kinderen van wie 5 getrouwd, wij, mijn vrouw en ik, hebben 14 kleinkinderen. Dus ook van die zijde de nodige "drukte" zo van: Fijn als ze komen maar ook als ze gaan. Ik geniet van heel veel dingen. Heb soms een wat van de GKv leer afwijkende mening, die ik overigens al heb geventileerd op het GKv forum.

mirt

• Moderator
  • strijd de goede strijd
    • Bekijk profiel
Voorstel-Topic
« Reactie #141 Gepost op: april 23, 2009, 10:40:22 pm »
Alsnog welkom!

Ik denk dat je (mag ik je zeggen :) ) wel de oudste bent. Alhoewel, we hebben ook oma's hier... Maar volgens mij zijn dat ook nog jonge oma's.