Auteur Topic: ik zoek  (gelezen 6385 keer)

candrea

• Bekijk profiel
ik zoek
« Gepost op: mei 01, 2009, 04:13:43 pm »
Hallo een rare vraag hier misschien, maar ik ben op zoek naar sjoerd laninga,woonachtig omgeving groningen. kent iemand hem :? of weet iemand naar welke kerk hij ging??:?
ik hoor het graag  :ja:
« Laatst bewerkt op: mei 01, 2009, 04:15:08 pm door candrea »
groetjes candrea

wateengedoe2

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #1 Gepost op: mei 02, 2009, 12:08:17 pm »
Ik ken hem niet, en hij is zuinig geweest met zijn identiteit te verspreiden op internet. Maar zijn achternaam komt weinig voor. Bel een willekeurige Laninga in Groningen en je hebt waarschijnlijk een naast familielid van hem te pakken.

KLIK
« Laatst bewerkt op: mei 02, 2009, 12:09:25 pm door wateengedoe2 »

rkdiak

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #2 Gepost op: mei 02, 2009, 01:17:10 pm »
Hallo een rare vraag misschien, maar ik wil zelf anoniem blijven en ik vertel niets over mijn achtergronden en motivaties maar ik wil toch graag hulp bij het opheffen van de anonimiteit van iemand. Kan iemand helpen?
So sue me!

Thorgrem

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #3 Gepost op: mei 02, 2009, 01:23:24 pm »

quote:

rkdiak schreef op 02 mei 2009 om 13:17:
Hallo een rare vraag misschien, maar ik wil zelf anoniem blijven en ik vertel niets over mijn achtergronden en motivaties maar ik wil toch graag hulp bij het opheffen van de anonimiteit van iemand. Kan iemand helpen?

Kunnen is het ene, willen het andere. :)

Maar laten we hier een algemeen 'ik zoek' topic van maken. Ik zoek een goed christelijk boek wat de mystieke dimensies van het huwelijk behandeld. Iemand tips?
« Laatst bewerkt op: mei 02, 2009, 01:24:16 pm door Thorgrem »

grondig christelijk

• Wat was, Dat is, Zal zijn
    • Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #4 Gepost op: mei 02, 2009, 01:32:38 pm »

quote:

rkdiak schreef op 02 mei 2009 om 13:17:
Misschien dat jij eens kunt op houden structureel hier de sfeer te verpesten, anderen die vragen hebben belachelijk te maken, of jouw moraal op te leggen?
« Laatst bewerkt op: mei 02, 2009, 01:33:48 pm door grondig christelijk »

grondig christelijk

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #5 Gepost op: mei 02, 2009, 01:33:30 pm »

quote:

Thorgrem schreef op 02 mei 2009 om 13:23:
[...]

Kunnen is het ene, willen het andere. :)

Maar laten we hier een algemeen 'ik zoek' topic van maken. Ik zoek een goed christelijk boek wat de mystieke dimensies van het huwelijk behandeld. Iemand tips?
daar gaat dit topic niet over.

Thorgrem

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #6 Gepost op: mei 02, 2009, 01:37:15 pm »

quote:

grondig christelijk schreef op 02 mei 2009 om 13:33:
[...]

daar gaat dit topic niet over.

Schijnbaar nu dus wel.

Het staat je overigens nog geheel vrij om inhoudelijk in te gaan op de topicstarter. Maar ik acht de kans bijzonder klein dat iemand daar antwoord op kan geven. Vandaar dat ik vast doorga met de volgende vraag. Of denk je dat het beter is om steeds eerst op een bevredigend antwoord te wachten voordat de volgende vraag langs mag komen?

Thorgrem

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #7 Gepost op: mei 02, 2009, 01:37:57 pm »

quote:

grondig christelijk schreef op 02 mei 2009 om 13:32:
[...]

Misschien dat jij eens kunt op houden structureel hier de sfeer te verpesten, anderen die vragen hebben belachelijk te maken, of jouw moraal op te leggen?
Ik vind het eigenlijk een nogal zinvolle overweging die Rkdiak hier plaatst. Vind je zelf niet?

rkdiak

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #8 Gepost op: mei 02, 2009, 01:41:14 pm »

quote:

grondig christelijk schreef op 02 mei 2009 om 13:32:
[...]

Wat christelijk. Of valt dit onder je algemene disclaimer dat je vanwege overspannenheid soms wat heftig reageert?
So sue me!

rkdiak

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #9 Gepost op: mei 02, 2009, 01:43:18 pm »
Overigens, als je vindt dat ik hier structureel de sfeer verpest kan ik je twee dingen aanraden:

1. Ga eens na hoe mijn postgedrag in de loop der jaren hier is veranderd, en wat daar de oorzaak van is.
2. Vraag bij de crew een ban aan voor mij. Er zijn vast crewleden die je graag ter wille zijn.
So sue me!

grondig christelijk

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #10 Gepost op: mei 02, 2009, 01:45:46 pm »

quote:

rkdiak schreef op 02 mei 2009 om 13:43:
2. Vraag bij de crew een ban aan voor mij. Er zijn vast crewleden die je graag ter wille zijn.
nee, ik vraag geen ban over je, dat zal ik over niemand doen. Jij bent net zo welkom als degene die dit topic start.
« Laatst bewerkt op: mei 02, 2009, 01:46:51 pm door grondig christelijk »

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #11 Gepost op: mei 02, 2009, 01:46:06 pm »

quote:

Thorgrem schreef op 02 mei 2009 om 13:37:
[...]

Ik vind het eigenlijk een nogal zinvolle overweging die Rkdiak hier plaatst. Vind je zelf niet?
Mogelijk een zinvolle overweging, maar dan wel richting de crew via de bekende wegen. Volgens mij allesbehalve zinvol om dat zomaar in het topic te droppen. Maar misschien kan rkdiak uitleggen wat hij daarmee denkt te bereiken en wat er dus het zinvolle van zou zijn?
« Laatst bewerkt op: mei 02, 2009, 01:47:27 pm door Mezzamorpheus »

rkdiak

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #12 Gepost op: mei 02, 2009, 01:49:33 pm »

quote:

grondig christelijk schreef op 02 mei 2009 om 13:45:
[...]

nee, ik vraag geen ban over je, dat zal ik over niemand doen. Jij bent net zo welkom als degene die dit topic start.

Dan zal ik je uitbarsting maar zien als een aanwijzing van wat jij bedoelt als je mensen opdraagt zich wat christelijker te gedragen, en plaatsen in het licht van je eerdere algemene disclaimers over je overspannenheid.

Mijn eerste advies blijft verder staan. Als je werkelijk een greintje interesse zou hebben in de redenen waarom mijn postgedrag is veranderd in de afgelopen jaren, dan zal je je er wat in moeten verdiepen. Als je me graag ziet als iemand om van tijd tot tijd eens lekker je emoties op los te laten, dan moet je daar vooral mee doorgaan. Het is je van harte gegund.
So sue me!

Thorgrem

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #13 Gepost op: mei 02, 2009, 01:49:57 pm »

quote:

Mezzamorpheus schreef op 02 mei 2009 om 13:46:
[...]

Mogelijk een zinvolle overweging, maar dan wel richting de crew via de bekende wegen. Volgens mij allesbehalve zinvol om dat zomaar in het topic te droppen. Maar misschien kan rkdiak uitleggen wat hij daarmee denkt te bereiken en wat er dus het zinvolle van zou zijn?

Ondanks dat de crew uitstekend werk verricht is zij niet op elk moment van de dag aanwezig. En met een prachtige zonnige dag als vandaag kan ik me zo voorstellen dat je als crewlid ook wil genieten van het zonnetje in de achtertuin met een heerlijk witbiertje met citroen. Eventueel met een lekker sigaartje.
Tevens wil een crew denk ik ook niet alles opleggen, maar ook dingen overlaten aan het gezonde verstand van de deelnemers. Dan kan een overweging die tot nadenken stemt prima in het topic zelf geplaatst worden.

rkdiak

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #14 Gepost op: mei 02, 2009, 01:50:43 pm »

quote:

Mezzamorpheus schreef op 02 mei 2009 om 13:46:
[...]

Misschien. En misschien doet hij dat niet. Spannend!
So sue me!

grondig christelijk

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #15 Gepost op: mei 02, 2009, 01:55:20 pm »

quote:

rkdiak schreef op 02 mei 2009 om 13:49:
[...]

Dan zal ik je uitbarsting maar zien als een aanwijzing van wat jij bedoelt als je mensen opdraagt zich wat christelijker te gedragen, en plaatsen in het licht van je eerdere algemene disclaimers over je overspannenheid.

Mijn eerste advies blijft verder staan. Als je werkelijk een greintje interesse zou hebben in de redenen waarom mijn postgedrag is veranderd in de afgelopen jaren, dan zal je je er wat in moeten verdiepen. Als je me graag ziet als iemand om van tijd tot tijd eens lekker je emoties op los te laten, dan moet je daar vooral mee doorgaan. Het is je van harte gegund.
ik heb meer oprechte interesse in jou dan jij je maar kunt voorstellen Diak. Ik heb jou een tijdje geleden de hand gereikt, dat heb je afgwezen. Ik doe het opnieuw. Mail me als jij me echt wilt leren kennen. Ik jou wel in ieder geval. Dat zou een hoop oplossen denk ik.
« Laatst bewerkt op: mei 02, 2009, 01:56:15 pm door grondig christelijk »

grondig christelijk

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #16 Gepost op: mei 02, 2009, 01:58:24 pm »

quote:

Thorgrem schreef op 02 mei 2009 om 13:49:
Dan kan een overweging die tot nadenken stemt prima in het topic zelf geplaatst worden.
precies.

rkdiak

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #17 Gepost op: mei 02, 2009, 01:59:00 pm »
Ik ben wie ik ben. Ik heb nooit een blad voor de mond genomen, maar ik heb me op dit forum ook nooit vijandig opgesteld. Wel ben ik na verloop van tijd gaan reageren op het constante sarren en zuigen van enkelen.

Als je interesse zo groot is, dan lees je maar eens wat oude topics terug.
So sue me!

mirt

• Moderator
  • strijd de goede strijd
    • Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #18 Gepost op: mei 02, 2009, 02:00:28 pm »
Dan moet je eerst je gifmasker afdoen, GC.
ernstige mensen worden pas somber als ze niet ernstig mogen zijn

grondig christelijk

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #19 Gepost op: mei 02, 2009, 02:03:25 pm »

quote:

rkdiak schreef op 02 mei 2009 om 13:59:
Ik ben wie ik ben. Ik heb nooit een blad voor de mond genomen, maar ik heb me op dit forum ook nooit vijandig opgesteld. Wel ben ik na verloop van tijd gaan reageren op het constante sarren en zuigen van enkelen.

Als je interesse zo groot is, dan lees je maar eens wat oude topics terug.

met betrekking tot dit off topic:

Wat jij doet, doe ik ook. Ik herhaal de uitnodiging. Om mijn part met een wit biertje met citroen.

grondig christelijk

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #20 Gepost op: mei 02, 2009, 02:04:18 pm »

quote:

mirt schreef op 02 mei 2009 om 14:00:
Dan moet je eerst je gifmasker afdoen, GC.
Mirt, dank voor je reactie. Het is me wel duidelijk hoe jij er in staat.

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #21 Gepost op: mei 02, 2009, 02:05:50 pm »

quote:

Thorgrem schreef op 02 mei 2009 om 13:49:
Dan kan een overweging die tot nadenken stemt prima in het topic zelf geplaatst worden.

Wat mij betreft kan dat, afhankelijk van de toon waarop deze overweging gesteld is.
Just my two cents.

rkdiak

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #22 Gepost op: mei 02, 2009, 02:07:01 pm »
Ik drink geen bier. En ik herhaal, als je interesse zelfs maar een klein deel is van wat je beweert, is gewoon lezen op dit forum genoeg om die interesse volledig te bevredigen.

En voor alle helderheid: mijn interesse is, hoe zondig menselijk, groter naarmate mensen me daar meer aanleiding voor geven. Ik ben enorm geïnteresseerd in sommige users van dit forum, een enkeling zoals Mezza fascineert me, en anderen interesseren me niet meer dan de gemiddelde inwoner van Dinxperlo.
So sue me!

Ursa

• Tota Scriptura!
    • Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #23 Gepost op: mei 02, 2009, 02:08:11 pm »

quote:

Nooit van heurd.
'Als u begrijpt wat ik bedoel' (O. B. Bommel)

rkdiak

• Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #24 Gepost op: mei 02, 2009, 02:08:44 pm »

quote:

grondig christelijk schreef op 02 mei 2009 om 14:04:
[...]

Mirt, dank voor je reactie. Het is me wel duidelijk hoe jij er in staat.
Misschien heeft ze wel een punt. Misschien zou je er je voordeel mee kunnen doen.
So sue me!

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #25 Gepost op: mei 02, 2009, 02:13:15 pm »

quote:

wateengedoe2 schreef op 02 mei 2009 om 12:08:
Ik ken hem niet, en hij is zuinig geweest met zijn identiteit te verspreiden op internet. Maar zijn achternaam komt weinig voor. Bel een willekeurige Laninga in Groningen en je hebt waarschijnlijk een naast familielid van hem te pakken.

KLIK
dit forum is een wonder op zich.  Goede dag, even  :P
Een nieuwe start is een nieuw begin

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #26 Gepost op: mei 02, 2009, 02:26:13 pm »
Kijk beste mensen. als we voorbeelden zoeken: "Wateengedoe2" heeft als enige een dienstbare reactie gegeven. De topicopener kan daar het meeste mee. Jullie weten geen van allen waarom de topicstarter de topic starte. Het zijn priveredenen wat ons geen van allen aangaan, wat we te respecteren hebben.
« Laatst bewerkt op: mei 02, 2009, 02:27:32 pm door gaitema »

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #27 Gepost op: mei 02, 2009, 02:29:39 pm »
.
« Laatst bewerkt op: mei 02, 2009, 02:29:54 pm door gaitema »

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
ik zoek
« Reactie #28 Gepost op: mei 02, 2009, 03:17:01 pm »
Modbreak:
dit topic gaat dicht - de TS heeft een antwoord waar hij/zij een eind verder mee komt
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan