Auteur Topic: Discussieren is als [s]bootje varen[/] programmeren...  (gelezen 21643 keer)

Annet

• Bekijk profiel
Discussieren is als [s]bootje varen[/] programmeren...
« Gepost op: april 07, 2010, 03:54:08 pm »
Modbreak:
Deze posts zijn weggeknipt uit: [WTG] Over de geloofsbelijdenis van Nicea. Daar was het offtopic. Er kwam echter een interessante stelling voorbij waar we over kunnen doorbomen.

"Een discussie is als een bootje: als alle passagiers aan een kant gaan zitten, slaat het om. Er moet evenwicht zijn voordat je verder kan."

Uit de -als laatste weggeknipte- post van Annet

quote:

Zwever schreef op 07 april 2010 om 14:55:
Beepee,

Wil je een dialoog, of wil je éénrichting communicatie vanuit jouw waarheid naar ons toe? Als je een dialoog wilt, wat versta je daar dan onder?

Zowel ik, Nunc als Hendrik-NG zijn er benieuwd naar. Je slaat deze vraag toch niet expres over, neem ik aan?

Je kunt deze vraag evenzogoed andersom stellen en de hand in eigen boezem steken!
Deze miscommunicatie valt niet alleen Beepee te wijten, er gaat van alle kanten grondig iets mis  8)7
« Laatst bewerkt op: april 08, 2010, 11:58:15 am door elle »

Hendrik-NG

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: april 07, 2010, 04:13:58 pm »

quote:

Annet schreef op 07 april 2010 om 15:54:
[...]

Je kunt deze vraag evenzogoed andersom stellen en de hand in eigen boezem steken!
Deze miscommunicatie valt niet alleen Beepee te wijten, er gaat van alle kanten grondig iets mis  8)7
Hoi Annet. Heb jij de "discussie" vanaf het begin gevolgd? (en dan doel ik op het "begin" in het CL-topic "geloofsdoop" waarbij het lopende gesprek werd verrijkt met bijdragen vanuit de WTP-literatuur???).

Dat hier intussen geen "gesprek" op gang komt, dat ben ik met je eens... Ik herken alleen wel bepaalde patronen in de "gespreksstijl" van Beepee... "Onze" reactie hierop leidt vervolgens nergens toe...

(tenminste: vanuit mijn optiek gezien; wat die optiek is? ik verwacht op inhoud "serieus" genomen te worden... en blijf inhoudelijke reacties geven op momenten waarop ik gewoon mijn mond had moeten houden...)
'De roeping van de mens is mens te zijn!'

Annet

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: april 07, 2010, 07:16:09 pm »

quote:

Hendrik-NG schreef op 07 april 2010 om 16:13:
Hoi Annet. Heb jij de "discussie" vanaf het begin gevolgd? (en dan doel ik op het "begin" in het CL-topic "geloofsdoop" waarbij het lopende gesprek werd verrijkt met bijdragen vanuit de WTP-literatuur???).

Dat hier intussen geen "gesprek" op gang komt, dat ben ik met je eens... Ik herken alleen wel bepaalde patronen in de "gespreksstijl" van Beepee... "Onze" reactie hierop leidt vervolgens nergens toe...

(tenminste: vanuit mijn optiek gezien; wat die optiek is? ik verwacht op inhoud "serieus" genomen te worden... en blijf inhoudelijke reacties geven op momenten waarop ik gewoon mijn mond had moeten houden...)

Nee, heb inderdaad niet ALLES teruggelezen, dat is teveel. Zomaar wat er tussenuit gehaald en wellicht ga ik te kort door de bocht..Weet ik niet..maar wat ik er van heb gelezen gaat er aan alle kanten wel iets mis..maar oke, terug naar het topic dan maar;)

Vandaar mijn conclusie; maar

Hendrik-NG

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: april 07, 2010, 08:42:10 pm »

quote:

Annet schreef op 07 april 2010 om 19:16:
[...]

Nee, heb inderdaad niet ALLES teruggelezen, dat is teveel. Zomaar wat er tussenuit gehaald en wellicht ga ik te kort door de bocht..Weet ik niet..maar wat ik er van heb gelezen gaat er aan alle kanten wel iets mis..maar oke, terug naar het topic dan maar;)

Tja... misschien IS hij de rode lap en ben IK de stier??!!  :(   O-)

of andersom...

of EN andersom... :?

Annet

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: april 07, 2010, 10:23:52 pm »
"Een discussie is als een bootje: als alle passagiers aan een kant gaan zitten, slaat het om. Er moet evenwicht zijn voordat je verder kan."

Dus....goed dan...eerst maar even uitmaken of we nou aan het voetballen of basketballen zijn d:)b

Hendrik-NG

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: april 08, 2010, 11:43:00 am »
Dankzij de modbreak kunnen we er nu een pintje bij vatten!!! Merci!!! d:)b

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: april 08, 2010, 11:50:30 am »

quote:

Annet schreef op 07 april 2010 om 22:23:

Dus....goed dan...eerst maar even uitmaken of we nou aan het voetballen of basketballen zijn d:)b

Maar in een discussie zijn de passagiers eerder te vergelijken met de argumenten. Een evenwichtige discussie ontstaat wanneer voor beide zijden/standpunten veel en goede argumenten aangedragen worden. Wanneer 1 van beide zijden dat nalaat dan wordt 't lastig varen.
Uiteraard is het lastig voor degene die als enige de argumenten voor de ene kant aandraagt. Maar wanneer hij zijn kant terecht verdedigt, zouden die argumenten/passagiers even veel gewicht in de schaal moeten leggen als de argumenten aan de andere kant bij elkaar.

Wanneer ook die argumenten nog eens stelselmatig overboord gekieperd worden, helt de boot (terecht) naar de andere kant over.

Het helpt overigens niet wanneer iemand over de argumenten aan de andere boeg roept: "jouw argument roeit niet, dat ligt in het water. Mijn argumenten roeien wel, en liggen niet in het water." Op een gegeven moment wordt het vaarwater erg troebel en de boot kletsnat.

http://www.charleshenri.nl/pictures/Drenkelingen.JPG
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: april 08, 2010, 11:54:21 am »

quote:

elle schreef op 08 april 2010 om 11:50:
[...]

Maar in een discussie zijn de passagiers eerder te vergelijken met de argumenten. Een evenwichtige discussie ontstaat wanneer voor beide zijden/standpunten veel en goede argumenten aangedragen worden. Wanneer 1 van beide zijden dat nalaat dan wordt 't lastig varen.
Uiteraard is het lastig voor degene die als enige de argumenten voor de ene kant aandraagt. Maar wanneer hij zijn kant terecht verdedigt, zouden die argumenten/passagiers even veel gewicht in de schaal moeten leggen als de argumenten aan de andere kant bij elkaar.

Wanneer ook die argumenten nog eens stelselmatig overboord gekieperd worden, helt de boot (terecht) naar de andere kant over.

Het helpt overigens niet wanneer iemand over de argumenten aan de andere boeg roept: "jouw argument roeit niet, dat ligt in het water. Mijn argumenten roeien wel, en liggen niet in het water." Op een gegeven moment wordt het vaarwater erg troebel en de boot kletsnat.

http://www.charleshenri.nl/pictures/Drenkelingen.JPG
offtopic:* okidoki vindt dat de topictitel de prijst topictitel van de eeuw verdient
Leuke vergelijking ook _O_
Mail me maar als je wat wilt weten

cengizkhann

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: april 08, 2010, 12:29:37 pm »
Ik weet nog niet goed hoe je moet quoten maar doe het maar zo:

quote:
Zwever schreef op 07 april 2010 om 14:55:
Beepee,

Wil je een dialoog, of wil je éénrichting communicatie vanuit jouw waarheid naar ons toe? Als je een dialoog wilt, wat versta je daar dan onder?

Zowel ik, Nunc als Hendrik-NG zijn er benieuwd naar. Je slaat deze vraag toch niet expres over, neem ik aan?

Ik vind die vergelijking niet helemaal correct omdat je bij een discussie of dialoog helemaal niet een kant hoeft te kiezen. Tijdens een gedachtenwisseling kan je immers prima met elkaar eens zijn.
Bovendien ben je dan ook niet bezig met eenrichting communicatie (monoloog) want dat is "ik praat en jullie luisteren". Dat is iets heel anders.

Verder heb ik niets mee gekregen vanuit dat andere topic. ik reageer puur op dit onderwerp.
« Laatst bewerkt op: april 08, 2010, 12:31:04 pm door cengizkhann »
Men wordt alleen door zelf denken overtuigd; Daarom laten maar weinig mensen zich overtuigen...

Piebe

• oud katholiek
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: april 08, 2010, 12:34:43 pm »

quote:

okidoki schreef op 08 april 2010 om 11:54:
[...]

offtopic:* okidoki vindt dat de topictitel de prijst topictitel van de eeuw verdient
Leuke vergelijking ook _O_
Dat is afkomstig van jou een grote eer me dunkt, want jij hebt al heel wat topictitels onder ogen gehad! ;)
'Wie van zijn bezit of zijn werk leeft heeft het goed, maar wie een schat vindt heeft het beter.'

Zwever

• Naar Azië gevlogen
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: april 08, 2010, 12:43:30 pm »
Het blijft gewoon "grappig" hoe in dat andere topic mensen de hele tijd aan het voetballen en basketballen zijn, terwijl ze denken hetzelfde spelletje te spelen. Het feit dat Beepee geen spelregels op wil schrijven, zegt me eigenlijk nog meer dan de inhoudelijke discussie.

En cengizkhann, ik begrijp niet wat je bedoelt te zeggen. Ik zie gewoon in dat andere onderwerp dat Beepee andere spelregels hanteert dan de rest, dus dan krijg je nooit een goede 'dialoog'.

Als Beepee bijv. iets af kan doen met 'maar dat wordt weerlegd op andere sites' lijkt me dat geen goede spelregel. Ik heb dat ook wel eens gedaan toen ik nóg jonger was, maar het is gewoon geen vruchtbare spelregel op een forum. Op die manier kun je elke discussie direct doodslaan.
Mission = finding out what God is doing, and joining in!

cengizkhann

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: april 08, 2010, 12:56:14 pm »
Mee eens, tenzij die "andere sites" een betrouwbare bron is. Wel dient men dan te komen met een verwijzing naar die sites. anders kan iedereen dat beweren.
Men wordt alleen door zelf denken overtuigd; Daarom laten maar weinig mensen zich overtuigen...

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: april 08, 2010, 01:10:32 pm »
Zelfs dan is het beter om alleen het deel van de site aan te halen waar staat wat je wilde zeggen en niet in z'n algemeenheid naar een dergelijke site te verwijzen.
Wat volgens mij ook belangrijk is in een discussie: kritisch kijken naar zowel je eigen denkkaders als naar die van de ander. Vaak zit een verschil van mening vast aan een verschil van paradigma en het kijken vanuit het eigen paradigma naar de argumenten van de ander zonder rekening te houden met het paradigma van die ander. Of, wat je ook wel ziet gebeuren: een van beide partijen stapt het paradigma van de ander in en geeft binnen dat paradigma argumenten om inconsistenties in het paradigma van de ander aan te tonen, waarop de andere partij reageert op die argumenten alsof ze uit het andere paradigma komen. Als je nog kunt volgen wat ik bedoel....
computerfout: een vreemde een in de byte

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: april 08, 2010, 01:18:31 pm »

quote:

Fotogravinnetje schreef op 08 april 2010 om 13:10:
.... Of, wat je ook wel ziet gebeuren: een van beide partijen stapt het paradigma van de ander in en geeft binnen dat paradigma argumenten om inconsistenties in het paradigma van de ander aan te tonen, waarop de andere partij reageert op die argumenten alsof ze uit het andere paradigma komen. Als je nog kunt volgen wat ik bedoel....
Je bedoelt: Je stapt naar naar het standpunt van de ander, zeg stuurboord, om de groep roeiers/argumenten vanuit die kant te bezien. Om vast te stellen dat een deel van de roeiers hun spaan helemaal niet aan stuurboordzijde hebben maar richting bakboord hebben wijzen. Waarna de aanvoerder van stuurboordzijde uitroept: natuurlijk wijzen de spanen van de argumenten die jij aanvoert naar bakboord!

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: april 08, 2010, 01:21:48 pm »
Ja. Dank je :) Dat bedoelde ik inderdaad

Zwever

• Naar Azië gevlogen
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: april 08, 2010, 02:18:54 pm »
Kunnen we het niet veranderen in: discussiëren is als programmeren?

Dan praten we bijvoorbeeld over Java die gecompileerd wordt door een C++ compiler, maar in een Visual Basic omgeving draait. Dat loopt natuurlijk van alle kanten spaak, en zo snap ik het weer ;)

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: april 08, 2010, 02:21:31 pm »
Dan is het blijkbaar niet nodig om de stelling te veranderen, aangezien jij de vertaalslag zelf prima blijkt te kunnen maken :+

Zwever

• Naar Azië gevlogen
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: april 08, 2010, 02:28:18 pm »
En nu lijkt de titel helemaal nergens meer op... :P

"Discussieren is als [ s ]bootje varen[ /] programmeren..."

Slecht geprogrammeerd zeg, dit forum. Het lijken de discussies wel ;)
« Laatst bewerkt op: april 08, 2010, 02:29:18 pm door Zwever »

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: april 08, 2010, 02:31:31 pm »
:)

Piebe

• oud katholiek
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: april 08, 2010, 03:01:33 pm »

quote:

elle schreef op 08 april 2010 om 13:18:
[...]

Je bedoelt: Je stapt naar naar het standpunt van de ander, zeg stuurboord, om de groep roeiers/argumenten vanuit die kant te bezien. Om vast te stellen dat een deel van de roeiers hun spaan helemaal niet aan stuurboordzijde hebben maar richting bakboord hebben wijzen. Waarna de aanvoerder van stuurboordzijde uitroept: natuurlijk wijzen de spanen van de argumenten die jij aanvoert naar bakboord!

Dan kapseist het bootje, dat voel ik aan mijn water wel. ;)

Hoe lijkt het om lekker met het verstand op nul genieten van de boottocht en pas weer discussiëren als je met beide benen op vaste grond staat zoals ik!  O-)
'Wie van zijn bezit of zijn werk leeft heeft het goed, maar wie een schat vindt heeft het beter.'

Zwever

• Naar Azië gevlogen
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: april 08, 2010, 08:27:16 pm »
Kan iemand mij trouwens nog uit de doeken doen waarom mijn bootje tegen die van Annet aan is gevaren bij de bitch-fight?

Ik zag in elk geval niks aankomen en ineens BOEM was daar een bootje.

Annet

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: april 08, 2010, 08:38:36 pm »

quote:

Zwever schreef op 08 april 2010 om 20:27:
Kan iemand mij trouwens nog uit de doeken doen waarom mijn bootje tegen die van Annet aan is gevaren bij de bitch-fight?

Ik zag in elk geval niks aankomen en ineens BOEM was daar een bootje.

Nou ga je lekker?
Waarom moet er zo'n nutteloos topic worden geopend?
Welke meerwaarde heeft dat en welke gedachte zit daarachter?
Dat vind ik nogal kinderachtig...maar goed, je gaat je gang maar.

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: april 08, 2010, 09:16:49 pm »
Geinponem. Dat was ikke natuurlijk.

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: april 08, 2010, 09:21:52 pm »

quote:

Annet schreef op 08 april 2010 om 20:38:
[...]

Nou ga je lekker?
Waarom moet er zo'n nutteloos topic worden geopend?
Welke meerwaarde heeft dat en welke gedachte zit daarachter?
Dat vind ik nogal kinderachtig...maar goed, je gaat je gang maar.

Herrie in Grand Cafe zo te zien.
Annet: til niet te zwaar aan alles, scheelt heel veel energie enneh, lees dit even (staat ook ergens op de site alhier over GC)

quote:

Grand café
Soms luchtig, informeel en gezellig. Dan weer serieus en fel, maar altijd met respect voor elkaar.

Annet

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: april 08, 2010, 09:26:18 pm »
Ja, vooral dat laatste "altijd met respect voor elkaar" zouden sommigen nog eens heel goed tot zich door moeten laten dringen vrees ik.
Of wil je zeggen dat t alleen aan mij ligt vandaag :(

dingo

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: april 08, 2010, 09:33:13 pm »
Yup

Annet

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: april 08, 2010, 09:47:39 pm »

quote:

Pfff nou lekker dan, bedankt voor je compliment!
Ik kan maar beter naar bed gaan nu en het morgen opnieuw proberen.
'k zal wel met t verkeerde been uit mijn bed zijn gestapt dan...

Naja, men zegt wel eens, om maar even in de termen van dit enorm lollige (?!?!) cafe te praten....;

"Beter met het verkeerde been uit het goede bed, dan met het goede been uit het verkeerde bed" d:)b

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: april 09, 2010, 09:08:53 am »

quote:

Annet schreef op 08 april 2010 om 21:26:
Ja, vooral dat laatste "altijd met respect voor elkaar" zouden sommigen nog eens heel goed tot zich door moeten laten dringen vrees ik.
Of wil je zeggen dat t alleen aan mij ligt vandaag :(
Absoluut. Je denkt even te bepalen wat mannen doen. Wel dan zal ik maar over vrouwen beginnen hé?
Een nieuwe start is een nieuw begin

Piebe

• oud katholiek
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: april 09, 2010, 11:28:14 am »

quote:

Annet schreef op 08 april 2010 om 21:47:
Naja, men zegt wel eens, om maar even in de termen van dit enorm lollige (?!?!) cafe te praten....;

"Beter met het verkeerde been uit het goede bed, dan met het goede been uit het verkeerde bed" d:)b
_O_

Annet

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: april 09, 2010, 11:38:17 am »

quote:

gaitema schreef op 09 april 2010 om 09:08:
[...]

Absoluut. Je denkt even te bepalen wat mannen doen. Wel dan zal ik maar over vrouwen beginnen hé?

Zeg wat mankeert jou ineens zeg????
doe even gewoon!!

Piebe

• oud katholiek
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: april 09, 2010, 12:09:47 pm »

quote:

Annet schreef op 09 april 2010 om 11:38:
[...]

Zeg wat mankeert jou ineens zeg????
doe even gewoon!!
Kinders, geen ruzie maken want anders met blote voeten naar bed! ;)

Trajecto

• Nulla aetas ad discendum sera
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: april 09, 2010, 11:23:39 pm »
:P En laat ik het niet merken dat jullie straks toch bedsokken aan hebben! ;)

Annet

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: april 10, 2010, 10:52:24 am »

quote:

Trajecto schreef op 09 april 2010 om 23:23:
Ja ik wel, maar hoe zit dat met "mijn vriend" Gait?

Trajecto

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: april 10, 2010, 02:16:43 pm »
Wat??!! Wel bedsokken aangehad? :(

Gait vast niet...
;) Wij mannen zijn namelijk gehoorzaam en gedwee... O-)

Annet

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: april 10, 2010, 05:23:21 pm »

quote:

Trajecto schreef op 10 april 2010 om 14:16:
Wat??!! Wel bedsokken aangehad? :(

Gait vast niet...

Ja...zeg..kom..
Je spreekt alleen voor jezelf neem ik aan?

Trajecto

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: april 10, 2010, 07:26:58 pm »
Och, als je het zo stelt...
Voor Gait spreken kan ik wellicht niet (het is vooral aan hemzelf om dat te doen) maar wel kan ik een lans breken voor hem, natuurlijk!
En ik geloof zeker dat hij een vriendelijk mens is en gewetensvol te werk gaat.

Annet

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: april 10, 2010, 08:43:18 pm »

quote:

Trajecto schreef op 10 april 2010 om 19:26:
Och, als je het zo stelt...
Voor Gait spreken kan ik wellicht niet (het is vooral aan hemzelf om dat te doen) maar wel kan ik een lans breken voor hem, natuurlijk!
En ik geloof zeker dat hij een vriendelijk mens is en gewetensvol te werk gaat.

Oh en wat wil je daarmee zeggen?
Ik ben niet gewetensvol?

Doarsie

• Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: april 10, 2010, 08:46:44 pm »

Trajecto

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: april 10, 2010, 09:05:14 pm »

quote:

Annet schreef op 10 april 2010 om 20:43:
[...]

Oh en wat wil je daarmee zeggen?
Ik ben niet gewetensvol?

Nou neuh..., dat niet. Dat zei ik ook helemaal niet!

Alleen denk ik wel dat jij boze bijbedoelingen vermoedt als ze er niet zijn!
En dat is jammer; je windt je dan maar op voor niets.

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: april 10, 2010, 09:18:29 pm »

quote:

Trajecto schreef op 10 april 2010 om 14:16:

Exact :)

Annet

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: april 10, 2010, 09:19:02 pm »

quote:

Trajecto schreef op 10 april 2010 om 21:05:
Nou neuh..., dat niet. Dat zei ik ook helemaal niet!
Alleen denk ik wel dat jij boze bijbedoelingen vermoedt als ze er niet zijn!
En dat is jammer; je windt je dan maar op voor niets.
ow

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: april 10, 2010, 11:19:42 pm »

quote:

Bedsokken. Neuh, daar krijg ik zweetvoeten van.
Ik weet niet maaruh, ik ben wel weer toe aan een cursus door Piebe. Piebe, heb je er nog eentje voor me?  :P

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: april 10, 2010, 11:20:55 pm »
Ik moet eens vaker naar mijn eigen onderschrift kijken. Elke dag een nieuwe start, een nieuwe begin.

He Piebe, hangt je geest soms rond om me? eng dit  :o
« Laatst bewerkt op: april 10, 2010, 11:23:15 pm door gaitema »

Annet

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: april 11, 2010, 09:13:41 am »
zo zeg...dit forum is 's nachts actiever dan overdag 8)7

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: april 11, 2010, 10:57:36 am »
Ja, ik weet het. Een combinatie van soms stappen op de zaterdagavond met gewenning van drie ploegendiensten. Ik heb hele weken dat ik pas om 8 uur in de ochtend thuis kom :)
« Laatst bewerkt op: april 11, 2010, 10:58:00 am door gaitema »

Mellon

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: april 11, 2010, 02:57:07 pm »

quote:

Gaitewollen sokken?

cengizkhann

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: april 11, 2010, 04:15:30 pm »
hahaha de beste reacties op dit forum krijg je na een flink nachtje stappen of niet?

Trajecto

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: april 11, 2010, 07:00:42 pm »

quote:

:D Haha, bijvoorbeeld ja!

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: april 11, 2010, 11:31:15 pm »
Niks waard. Dat gekriebel aan mijn tenen.

Piebe

• oud katholiek
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: april 12, 2010, 08:18:52 am »

quote:

gaitema schreef op 10 april 2010 om 23:20:
Ik moet eens vaker naar mijn eigen onderschrift kijken. Elke dag een nieuwe start, een nieuwe begin.

He Piebe, hangt je geest soms rond om me? eng dit  :o
Ja heb je niet gehoord dat het porselein uit de kast op de grond viel, een licht zomaar aanging en een deur dichtviel? En als je bang bent, sgait aan!  :+