Auteur Topic: Oproep tot gebed  (gelezen 2449 keer)

Marjan Kroone

• Niet kletsen maar doen!
    • Bekijk profiel
Oproep tot gebed
« Gepost op: september 27, 2010, 10:02:22 am »
Voor de kinderen bij ons in het algemeen, maar voor deze kleine meid in het bijzonder, lees mijn twitters de afgelopen 24 uur die ik hieronder plaats

Vannacht mocht ik nog ff lekker mijn bedje uit, doodziek babietje, maar ouders al 3 babies verloren, dan ren je! #ikwileenvastedokterhier 7:49 AM Sep 26th via web

En er zijn mensen die beweren dat hier "toch anders is" als er hier n kind sterft! #zegaanerandersmeeom #uitnoodzaak #verdrietisnietminder 8:00 AM Sep 26th via web

@xiqx thanks for asking,baby is opgenomen in Tanguiéta, ondanks dat mijn budget op is, vader is vanmorgen gekomen om dit te melden #Boukombé about 21 hours ago via web in reply to xiqx

@VWBHB @praktijk_isis vader vanmorgen bevestigd baby is opgenomen in Tanguiéta, ondanks dat mijn budget op is, hij is zooo bezorgd, terecht about 21 hours ago via web

Huilende vader kapt telefoon, bel opnieuw, weer huilende vader, gaat slecht met de kleine meid, hij vraagt zich af waarom, waarom, waarom... 28 minutes ago via web

27/09/2010  9:01
Wees de verandering die je in de wereld wil zien. (Gandhi)

Hendrik-NG

• Bekijk profiel
Oproep tot gebed
« Reactie #1 Gepost op: september 30, 2010, 08:19:07 pm »
De schepping ziet er reikhalzend naar uit dat openbaar wordt wie Gods kinderen zijn. Want de schepping is ten prooi aan zinloosheid, niet uit eigen wil, maar door hem die haar daaraan heeft onderworpen. Maar ze heeft hoop gekregen, omdat ook de schepping zelf zal worden bevrijd uit de slavernij van de vergankelijkheid en zal delen in de vrijheid en luister die Gods kinderen geschonken wordt. Wij weten dat de hele schepping nog altijd als in barensweeën zucht en lijdt. En dat niet alleen, ook wijzelf, die als voorschot de Geest hebben ontvangen, ook wij zuchten in onszelf in afwachting van de openbaring dat we kinderen van God zijn, de verlossing van ons sterfelijk bestaan.

In deze hoop zijn we gered
.

Je heb nog geen reacties gekregen op je oproep tot gebed, maar wees gesterkt in de gedachte, dat ik deze situatie wel degelijk aan onze Vader heb voorgelegd... En met mij vast vele anderen....

Ik vertrouw op God, jouw en mijn Vader - even goed vrees ik menselijkerwijs met grote vreze......

Gods zegen toegewenst over je werk!!!
'De roeping van de mens is mens te zijn!'

Hendrik-NG

• Bekijk profiel
Oproep tot gebed
« Reactie #2 Gepost op: september 30, 2010, 08:25:01 pm »
Maar had ik de edit in je laatste column gelezen voordat ik mijn vorige bericht poste, dan was mijn bezorgdheid wat minder groot geweest...

De rest van mijn opmerkingen zou ik niet hebben afgezwakt trouwens, want dit "geval" zal niet op zichzelf staan, vrees ik... En ook deze kleine meid zal er nog niet zijn na slechts 3 dagen behandeling....
« Laatst bewerkt op: september 30, 2010, 08:25:24 pm door Hendrik-NG »
'De roeping van de mens is mens te zijn!'

Annet

• Bekijk profiel
Oproep tot gebed
« Reactie #3 Gepost op: september 30, 2010, 10:21:42 pm »
Ik sluit me bij Hendrik aan.

Marjan Kroone

• Bekijk profiel
Oproep tot gebed
« Reactie #4 Gepost op: oktober 03, 2010, 09:20:42 am »
Helaas heb ik slecht toegang tot internet. Nu weer verbinding, maar de kleine meid heeft een enorme terugklap gehad afgelopen woensdag/donderdag. Het gaat nu weer beter, maar ze is nogsteeds gehospitaliseerd en mag nog niet naar huis.

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
Oproep tot gebed
« Reactie #5 Gepost op: oktober 04, 2010, 03:43:54 pm »
Ik bid met je mee.
Een nieuwe start is een nieuw begin

grondig christelijk

• Wat was, Dat is, Zal zijn
    • Bekijk profiel
Oproep tot gebed
« Reactie #6 Gepost op: oktober 04, 2010, 06:23:16 pm »
onze dochter van bijna 15 is spoorloos. Waarschijnlijk loverboycircuit. (weten we sinds een week en we zijn stomverbaasd, geschrokken, boos, bezorgd, etc) Hier anderhalve week geleden weggelopen en na een week uit de crisisopvang,  samen met nog twee.
één is opgepakt en heeft verklaard dat ze alle drie in amsterdam waren en op een gegeven moment hun eigen weg zijn gegaan.

GROTE ZORGEN!!!

Antonius

• Alle begin is moeilijk
    • Bekijk profiel
Oproep tot gebed
« Reactie #7 Gepost op: oktober 04, 2010, 06:28:48 pm »
@grondig christelijk: ik bid met je
@ Marjan Kroone, okk met met jou bid ik mee.
Mislukkingen, een kans om op nieuw te beginnen

Marjan Kroone

• Bekijk profiel
Oproep tot gebed
« Reactie #8 Gepost op: oktober 20, 2010, 09:34:09 am »
@grondig christelijk: VRESELIJK, ik bid voor je, maar we zullen vrijdag je zorgen ook in onze bidsessie meenemen.
Onze kleine meid mag eind van de week naar huis! Dus dat is echt goed nieuws;

lieve groetjes uit Benin, we zijn bij jullie allemaal