Auteur Topic: eindtijd  (gelezen 2142 keer)

familie

• Bekijk profiel
eindtijd
« Gepost op: mei 17, 2011, 09:34:51 pm »
ik geloof dat wij in de eintijd zitten als je kijk naar het moraal of echtscheidingen moord en dat ik geloof dat jezus spoedig wederkomt als je kijk wat er alemaal in de wereld gebeurt en als je kijk naar het midenoosten wat daar gebeurt en naar de eenheid van europa (het oude romeinse rijk)

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
eindtijd
« Reactie #1 Gepost op: mei 18, 2011, 12:41:47 am »

quote:

familie schreef op 17 mei 2011 om 21:34:
ik geloof dat wij in de eintijd zitten als je kijk naar het moraal of echtscheidingen moord en dat ik geloof dat jezus spoedig wederkomt als je kijk wat er alemaal in de wereld gebeurt en als je kijk naar het midenoosten wat daar gebeurt en naar de eenheid van europa (het oude romeinse rijk)

Fijn, wat wil je bespreken in deze draad?
Ik geloof namelijk dat wij met onze menselijke perceptie nimmer kunnen duiden wat de eindtijd is en ik geloof dat elke vorm van eindtijdprediking profaan is :)
Weet je nog?  Komend als een dief in de nacht etc?
Mail me maar als je wat wilt weten

vrolijke

• bekennende pantheïst
    • Bekijk profiel
eindtijd
« Reactie #2 Gepost op: mei 18, 2011, 09:27:45 am »

quote:

familie schreef op 17 mei 2011 om 21:34:
Net om deze redenen, dachten ze dat voor 2000 jaar ook al.   :+

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
eindtijd
« Reactie #3 Gepost op: mei 18, 2011, 10:04:55 am »
Modbreak:
Graag een goede aanzet tot discussie posten bij het openen van een nieuw topic. Geef duidelijk aan wat het probleem is dat je wil bespreken. Tip: Let op in welk subforum je post; CZDP is voor hoe je in je dagelijks leven omgaat met christelijke dingen.
Vooralsnog een slotje.

Een greep uit de eindtijdtopics..
Nieuw topic over eindtijdverwachtingen
Bottenbley: ‘Deze generatie ontmoet Jezus'
Openbaringen actueel
Eindtijd en de Gereformeerde Vrijgemaakten
« Laatst bewerkt op: mei 18, 2011, 10:32:56 am door elle »
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]