Auteur Topic: Mailinglijst lotgenoten seksueel geweld/ depressiviteit  (gelezen 810 keer)

Tientje

• Bekijk profiel
Mailinglijst lotgenoten seksueel geweld/ depressiviteit
« Gepost op: mei 23, 2003, 08:07:39 pm »
Hallo iedereen,

Mijn club You're Worth It! is opgezet voor alle lotgenoten van seksueel geweld en depressiviteit. Een eigen website is hard onderweg, maar in de tussentijd (en ook daarna) hebben we mailinglijsten opgezet zodat de lotgenoten al met elkaar in contact kunnen komen en met de club zelf ook.
Er zijn twee versies, een voor Nederlanders en een voor daarbuiten in het Engels.
Voor de Nederlandse kun je je aanmelden op:
www.groups.yahoo.com/group/youreworthit
Je kunt je hier aanmelden om mail van deze hele groep te ontvangen zodat je ervaringen kunt delen, tips kunt geven, steun kunt krijgen enz.
You're Worth It! is een club door en voor lotgenoten, we hopen dat je er wat aan hebt. En weet je iemand die het misschien interessant zou vinden, laat die het dan ook even weten want herkenning bij elkaar vinden is erg belangrijk.

Groetjes,
Namens de club,
Tientje  ;)
Zelfs al ga ik door een dal van diepe duisternis, ik vrees geen kwaad, want Gij zijt bij mij!

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Mailinglijst lotgenoten seksueel geweld/ depressiviteit
« Reactie #1 Gepost op: mei 23, 2003, 10:18:33 pm »
Schopje naar Grand café. Misschien is het ook een idee om even naar dit topic te kijken: Sexuele verslaving?.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger