Auteur Topic: Bang voor dood  (gelezen 639 keer)

friends

• Bekijk profiel
Bang voor dood
« Gepost op: mei 28, 2003, 08:58:05 pm »
ik zit heel erg met mezelf in de knoop
ik weet god bestaat en geloof er in
alleen ben zo bang weet niet waarom bang voor dood bang voor slapen
is er iemand die dit ook heb
zoja laat het eens weten dan
groetjes
« Laatst bewerkt op: mei 28, 2003, 09:05:37 pm door friends »

dingo

• Bekijk profiel
Bang voor dood
« Reactie #1 Gepost op: mei 28, 2003, 09:53:56 pm »

quote:

op 28 May 2003 20:58:05 schreef friends:
ik zit heel erg met mezelf in de knoop
ik weet god bestaat en geloof er in
alleen ben zo bang weet niet waarom bang voor dood bang voor slapen
is er iemand die dit ook heb
zoja laat het eens weten dan
groetjes
Dit klinkt als een behoorlijke depressie, ik zal je mailen.

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Bang voor dood
« Reactie #2 Gepost op: mei 28, 2003, 10:13:04 pm »
Schopje naar pastoraat.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Johan V.

• Bekijk profiel
Bang voor dood
« Reactie #3 Gepost op: mei 30, 2003, 01:19:53 am »
Hallo 'Friends'

Ik weet dat het heel moeilijk kan zijn om de dood met vertrouwen tegemoet te zien. In mijn leven heb ik ook heel wat dood meegemaakt.

Mijn vader is overleden toen ik 10 was, mijn oom en mijn oma zijn in dat zelfde jaar overleden. Meer familie en vrienden heb ik in de jaren daarna moeten laten gaan.

2 goede vriendinnen van mij in Amerika hebben de dood ook recht in de ogen gekeken. De ene zat op de school in Littleton waar die schietpartij is geweest. De daders waren vrienden van haar. De andere vriendin heeft haar hele vriendenkring zien omkomen bij het vliegtuigongeluk van de TWA800 bij New York, een paar jaar geleden.

Toch mag ik met Paulus juichen: "Dood waar is uw prikkel?" en zingen met Psalm 103: "Hij die uw leven verlost van het graf." De dood hoeft geen angst meer aan te jagen.

Ik wil je heel veel sterkte wensen, en als je meer kwijt wilt, dan mail je me maar. Misschien kan ik je verder helpen.
Geloofd zij de God en Vader van onze Here Jezus Christus, die ons naar zijn grote barmhartigheid door de opstanding van Jezus Christus uit de doden heeft doen wedergeboren worden tot een levende hoop,