Laat ik maar weer eens wat neerzetten hier. Sinds kort zit ik toch maar op Hyves. Toch wel grappig om op die manier weer een aantal oud-klasgenoten te spreken, en ik heb ook al een heel aantal neven en nichten gevonden. En door Hyves werd ik er weer aan herinnerd dat ik nog ergens een blog heb zwerven... Hier dus.
Zo langzamerhand zijn we wat drukker bezig met de voorbereidingen van 19 juni 2008. Gisteren zijn we naar de Love&Marriage-beurs in Ahoy Rotterdam geweest. Was druk, veel info, weinig interessante jurken, erg gezellig. Onze ceremoniemeesters waren ook mee. Ontmoetten elkaar gisteren voor het eerst.
Neefje R en nichtje I waren ook mee. Die hebben zich uitstekend gedragen! Vooral I wil nogal eens krijsen als ze haar moeder niet bij zich heeft. Maar tijdens de modeshow heeft ze heel leuk met Wybo gespeeld, terwijl haar mama er niet bij was.
R is ook echt een leuk joch aan het worden. Heel nieuwsgierig, weet z'n willetje best door te drijven, maar dan zonder te dreinen. Wat dat betreft uitstekend mee te nemen naar zoiets als een beurs. Natuurlijk was iedereen na een paar uur goed moe, ook die twee kleintjes. Maar ze hebben eigenlijk vrijwel niet gezeurd.
Sinds een paar weekjes ben ik bezig met rijlessen. Heb ook mn theorie netjes in 1 keer gehaald. Had blijkbaar geluk dat ik op het juiste moment belde. Kon meteen de volgende dag al examen doen, terwijl voor de rest van het jaar alles al volgeboekt was in Heerlen! t Was stikdruk toen ik moest. Ze liepen flink uit, veel mensen hoopten als reserve mee te kunnen doen. Dus dat waren al twee dingen die in mijn nadeel werkten. Verder was ik al niet echt heel erg in orde, beetje keelpijn (en dat is in de dagen erna erger geworden, heb nog steeds weinig stem en keelpijn), en had ik een plekje helemaal achteraan in de zaal. Maar ondanks dat toch in 1 keer geslaagd met 45 van de 50 vragen goed

Morgen moet ik vrij op tijd weer naar Limburg terug. Zit nu in Rotterdam en heb morgen om 13.00u rijles in Sittard (wie daar toevallig in de buurt is: kijk uit voor die blauwe renault megane van Carcollege Huisman, je kunt beter 20 kilometer verderop achter een betonmuur wegschuilen

" class="smiley" /> )