Auteur Topic: israel nieuws dat de linkse media niet bereikt  (gelezen 11302 keer)

learsi

• Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Gepost op: januari 17, 2013, 01:28:17 pm »
Hier zal ik opmerkelijke nieuws zaken plaatsen mbt Israël die onze linkse (anti-zionistische/antisemitische) media niet bereikt.

learsi

• Bekijk profiel

tin

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: januari 17, 2013, 02:29:09 pm »

quote:

learsi schreef op 17 januari 2013 om 13:28:
Hier zal ik opmerkelijke nieuws zaken plaatsen mbt Israël die onze linkse (anti-zionistische/antisemitische) media niet bereikt.

Gelukkig zijn we allemaal mensen, zoals ook in de gestuurde link staat.  In die zin vebaasd me de inhoud van de gestuurde link (gelukkig) niet.
Wat me wel verbaasd is dit op een forum te vinden dat zoekt naar religieuse waarheid.  De reden dat het je het stukje stuurt is volgens mij om partij kiezen -en dus in feite ook meedoen- met het menselijk gekrakeel, dat al sind mensenheugenis aan de gang is en dat zonder dat de mens eindelijk eens tot (religieuze) bezinning komt nooit zal stoppen.
Jammer dus zelfs van het stukje zelf, dat het hiervoor gebruikt wordt.
En het hoort hier dus in ieder geval niet thuis.
Ahdoeb

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: januari 17, 2013, 02:55:10 pm »

quote:

learsi schreef op 17 januari 2013 om 13:28:
Ofwel: hier ga je gekleurde pro-Israel propagandistische teksten plaatsen :+
Mail me maar als je wat wilt weten

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: januari 17, 2013, 03:05:36 pm »

quote:

tin schreef op 17 januari 2013 om 14:29:
De reden dat het je het stukje stuurt is volgens mij om partij kiezen -en dus in feite ook meedoen- met het menselijk gekrakeel, dat al sind mensenheugenis aan de gang is en dat zonder dat de mens eindelijk eens tot (religieuze) bezinning komt nooit zal stoppen.

Het is helemaal geen aardse strijd om een stukje land, maar juist een geestelijke strijd tussen de satan en zijn islam tegen G-d en Zijn beloofde land Israël.

Onze linkse media laat alleen negatieve zaken zien van Israël richting de "palestijnen", waarvan heelaas maar al te vaak klakkeloos overgenomen islamitische leugen-propaganda is.
Helaas lezen vele broeders en zusters niet meer dan deze linkse reguliere media.

Als tegenhanger plaats ik hier dus stukken positief Israël nieuws, welke de linkse media niet wil plaatsen.

callista

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: januari 17, 2013, 03:28:03 pm »
als er één krant is die eenzijdig en vertekend nieuws brengt is het het [christelijke, zionistische] Israël Today wel.

maar ja, voor sommigen is het de waarheid....

een wat betere,neutralere krant [voor zover mogelijk]  is de Ha'aretz en anders kijken naar het nieuws op Al Jazeera. [ook engelstalig]

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: januari 17, 2013, 03:40:27 pm »

quote:

callista schreef op 17 januari 2013 om 15:28:
als er één krant is die eenzijdig en vertekend nieuws brengt is het het [christelijke, zionistische] Israël Today wel.

maar ja, voor sommigen is het de waarheid....

een wat betere,neutralere krant [voor zover mogelijk]  is de Ha'aretz en anders kijken naar het nieuws op Al Jazeera. [ook engelstalig]

Grappig, links blijft links, ook in Israël !
Israel today is juist opgericht om enig tegengas te geven.

Adinomis

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: januari 17, 2013, 03:41:04 pm »

quote:

tin schreef op 17 januari 2013 om 14:29:

Gelukkig zijn we allemaal mensen, zoals ook in de gestuurde link staat.  In die zin vebaasd me de inhoud van de gestuurde link (gelukkig) niet.
Wat me wel verbaasd is dit op een forum te vinden dat zoekt naar religieuse waarheid.  De reden dat het je het stukje stuurt is volgens mij om partij kiezen -en dus in feite ook meedoen- met het menselijk gekrakeel, dat al sind mensenheugenis aan de gang is en dat zonder dat de mens eindelijk eens tot (religieuze) bezinning komt nooit zal stoppen.
Jammer dus zelfs van het stukje zelf, dat het hiervoor gebruikt wordt.
En het hoort hier dus in ieder geval niet thuis.
Het "menselijk gekrakeel" wordt ook in de bijbel beschreven. Het staat niet los van de strijd in de hemelse gewesten: de heersers en de machthebbers van de duisternis,de kwade geesten in de hemelsferen. Het is dus zaak om achter het menselijk gekrakeel de machten te herkennen die daarop invloed hebben. Wij zelf hoeven niet te vechten tegen "vlees en bloed", maar tegen hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen die de strijd op aarde beïnvloeden. Deze invloed maakt o.a. gebruik van leugens in de media. Wij moeten ons omgorden met de waarheid.

Het is nodig dat we ons laten informeren van twee kanten. Hoor- en wederhoor.

Onze strijd is geestelijk. Onze strijd moet gevoerd worden op onze knieën.
Rom.12:21 Laat u niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede.

pjotr

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: januari 17, 2013, 03:51:31 pm »

callista

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: januari 17, 2013, 03:59:11 pm »

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: januari 17, 2013, 04:59:51 pm »
Persoonlijk vind ik de foto op de website al niet echt objectief.
Israëlische militairen en een zogenaamde islam vrouw die daar de dupe van is.
Ik mis op de foto dan ook de bom die ze stiekem probeert in het Beloofde land te smokkelen.

Hoe zou Amnesty of de kranten hebben gerapporteerd bij de vele malen dat JHWH, de G-d van Israël Hoogst Persoonlijk streed voor Zijn volk Israël? l hun vijanden doodde? Vrouwen, kinderen en dieren?

Of het volk Israël er direct opdracht toe gaf, de vijand uit te roeien tot op de laatste kind of vrouw toe. Waar G-d Zelfs Israël strafte wanneer het niet deed uit medelijden, tegen de opdracht van G-d in, Hij had opgedragen.

Amnesty en de kranten zouden over schande schrijven.
De Verenigde Nazi's (VN) zouden moord en brand gillen. Ze zouden Israël en G-d veroordelen, notabene in ons eigen Den-Haag.

Maar het was nu eenmaal G-d Zijn Wil dat van hun vijanden niets bleef leven.
En als G-d dat wil dan is dat rechtvaardig, ook al begrijpen we dat misschien moeilijk.

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: januari 17, 2013, 05:14:11 pm »

quote:

learsi schreef op 17 januari 2013 om 15:05:
[...]

Het is helemaal geen aardse strijd om een stukje land, maar juist een geestelijke strijd tussen de satan en zijn islam tegen G-d en Zijn beloofde land Israël.

Onze linkse media laat alleen negatieve zaken zien van Israël richting de "palestijnen", waarvan heelaas maar al te vaak klakkeloos overgenomen islamitische leugen-propaganda is.
Helaas lezen vele broeders en zusters niet meer dan deze linkse reguliere media.

Hiermee maken jullie jezelf niet meer seieus te nemen. Laatst was uitvoerig in het nieuws dat door de palestijnen ik weet niet hoe veel rakketen op Israël gevuurd wordt en meerdere joden heb ik in de media hun verhaal zien vertellen.
Het is dus absoluut een leugen dat de media zo pro-palestijns altijd kleurt.
Vooral in een tijd waarin juist de weerzin tegen de Islam in Nederland enorm sterk is. Wat overgens in mijn ogen doorgeslagen vormen heeft aangenomen.
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2013, 05:15:02 pm door gaitema »
Een nieuwe start is een nieuw begin

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: januari 17, 2013, 05:22:57 pm »

quote:

gaitema schreef op 17 januari 2013 om 17:14:
[...]

Hiermee maken jullie jezelf niet meer seieus te nemen. Laatst was uitvoerig in het nieuws dat door de palestijnen ik weet niet hoe veel rakketen op Israël gevuurd wordt en meerdere joden heb ik in de media hun verhaal zien vertellen.
Het is dus absoluut een leugen dat de media zo pro-palestijns altijd kleurt.

Wat je bij het laatste conflict hebt gezien was een vervulling van vele gebeden gedaan door ware christenen gaitema.

Er is gecoördineerd massaal gebeden voor Israël en dat G-d de media zal beïnvloeden. De diverse linkse media is veelvuldig aangeschreven door deze christenen om hen erop te attenderen dat er objectief nieuws dient te zijn.

Zoek maar eens terug dan bij het conflict in 2008 met Gaza. Hoeveel objectief nieuws je daar vindt?

Dat heeft gelukkig sommige seculieren de ogen doen openen over de positie van Israël, terwijl helaas teveel broeders nog doorslapen.

quote:

Vooral in een tijd waarin juist de weerzin tegen de Islam in Nederland enorm sterk is. Wat overgens in mijn ogen doorgeslagen vormen heeft aangenomen.

Het is goed om weerzin tegen afgoderij als islam te hebben, zo lang de weerzin maar niet tegen de mensen is die deze afgoderij aanhangen.

Maar het gaat om positief nieuws gaitema, zoals de link die ik plaatste, dat zie je nooit op linkse media.
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2013, 05:27:18 pm door learsi »

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: januari 17, 2013, 05:53:56 pm »

Ozombi

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: januari 17, 2013, 07:04:22 pm »
Kan dit geneuzel over het huidige land Israel eens stoppen? Duidelijk is dat de leiding van dit landje niet deugt en dat veel van de huidige bewoners ervan niet deugen. Als Israel vandaag in de zee wegzakt, zal niemand dat heel erg vinden.  (behalve learsi)
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2013, 07:04:48 pm door Ozombi »