Auteur Topic: Nieuwe cd Metallica: St. Anger  (gelezen 3830 keer)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Nieuwe cd Metallica: St. Anger
« Reactie #50 Gepost op: maart 08, 2004, 08:05:15 pm »
quote:
op 08 Mar 2004 19:47:12 schreef Roodkapje:

Ik weet niet of jullie de clip "Sonne" van Rammstein kennen, maar dat lied gaat dus echt niet over Sneeuwwitje of over onze zon, maar over 'drogen' (du: drugs). Sonne is cocaine.

Duh.  
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Huk

• May U live 2 see the Dawn
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: maart 09, 2004, 11:58:01 am »
quote:
op 07 Mar 2004 18:38:12 schreef vaneccles:
Wel,Cochise,noem me Disney,maar dit is onchristelijk (let op:ik zeg expres niet
'anti-christelijk'...).

Volgens mij is ALLE muziek die niet over God gaat onchristelijk, toch? Ongeacht waar de muziek over gaat.
There are no saviours, there are no kings, the power lies in your head.....

vaneccles

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: maart 09, 2004, 07:54:48 pm »
Exact.
'Vroeger' geloofde ik nog wel in een soort schemergebied:'het gaat dan misschien
wel niet over God,maar het is toch zeker een positief liedje en,als je maar ver ge-
noeg doorredeneert kom je vanzelf bij God uit..of Sneeuwwitje,Boeddha',affijn,u
snapt het wel:dat is kul van de bovenste plank.

'Vroeger' ook nooit gedacht dat ik zou zeggen:je moet het zwart-wit zien!..
  Cheerio,Van.

vaneccles

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: maart 09, 2004, 07:57:44 pm »
Oh,en Pleun!
Wat is u swift met stoffer en blik!
Good on you.

bart1984

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: maart 13, 2004, 12:46:17 am »
St. anger is een vette cd!!!!!!

En inderdaat beter dan de vorige cd's load reload!!
Vooral het nummer st.anger is echt vet.

bart1984

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: maart 13, 2004, 12:50:19 am »
Darkon. Jezus bestaat niet

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: maart 13, 2004, 11:21:56 am »
quote:
op 13 Mar 2004 00:50:19 schreef bart1984:
Darkon. Jezus bestaat niet

Live vanuit de luie stoel

NBABE

• re-birth
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: maart 14, 2004, 10:58:21 am »
quote:
op 20 Oct 2003 21:21:17 schreef adoramus:
mijn zoon luistert ook vaak naar deze groep , maar ik vind niet dat ik deze muziek thuis hoeft te tolleren het lijkt wel of tegenwoordig alles kan je geeft je uit voor een christen maar je luistert naar de antichrist en dat zijn ze wel degelijk ik heb zelfs een videoband waarin ze openlijk toegeven dat de satan hun heer en meester is dat zegt toch genoeg

Het lichter aan hoe je het zou luisteren denk ik, bedoel als God je roept om goeie muziekkant te worden, misschien wel in de mathel... tjah dan kan God je ook beschermen als je naar de grotere bands luistert, het is echter wel heeel belangerijk denk ik dat je de waarheid er tegen over hebt, en als je depri voelt is het niet aan te raden dat je dit zou gaan luisteren, maar oke das natuurlijk persoonlijk..,,.. ik kan soms ook wel depri worden van al die worshipps songs die het zelfde zijn, gelukkig is er ook aanbidding muziek in Mathel style!, het is natuurlijk per persoon verschillend of ze hier op kunnen aanbidden, maar gewoon genieten mag ook.(zie prediker!)
Maar uhhh ze zijn niet de anticrist, misschien dat ze van die extreme uitspraken doen(zeker de film they sold there souls for rock and roll gezien???) Maar ach het zijn maar mietjes in dat opzicht, bedoel het is ook wel heeel amerikaans om iets extreems te zeggen en om zo in de publiciteit te komen... anayway dan nog ik heb een groot God..!, het raakt me niet zo als van die artiesten van die grote uitpsraken doen, bedoel het zijn GEWOON mensen, die veeel geoefend hebben met hun instrument.. (natuurlijk kan de geest of iets anders je over nemen terwijl je speelt maar oke das dan weer iets anders..)
At his feed we cant pretend
So just come as you were mend!

I was not made for this earth,
My scream is for a re-birth

Joeri

• love me for i am not loveable.
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: maart 14, 2004, 11:39:11 am »
quote:
op 14 Mar 2004 10:58:21 schreef nothing but a beaming eye:
[...]

Het lichter aan hoe je het zou luisteren denk ik, bedoel als God je roept om goeie muziekkant te worden, misschien wel in de mathel... tjah dan kan God je ook beschermen als je naar de grotere bands luistert, het is echter wel heeel belangerijk denk ik dat je de waarheid er tegen over hebt, en als je depri voelt is het niet aan te raden dat je dit zou gaan luisteren, maar oke das natuurlijk persoonlijk..,,.. ik kan soms ook wel depri worden van al die worshipps songs die het zelfde zijn, gelukkig is er ook aanbidding muziek in Mathel style!, het is natuurlijk per persoon verschillend of ze hier op kunnen aanbidden, maar gewoon genieten mag ook.(zie prediker!)
Maar uhhh ze zijn niet de anticrist, misschien dat ze van die extreme uitspraken doen(zeker de film they sold there souls for rock and roll gezien???) Maar ach het zijn maar mietjes in dat opzicht, bedoel het is ook wel heeel amerikaans om iets extreems te zeggen en om zo in de publiciteit te komen... anayway dan nog ik heb een groot God..!, het raakt me niet zo als van die artiesten van die grote uitpsraken doen, bedoel het zijn GEWOON mensen, die veeel geoefend hebben met hun instrument.. (natuurlijk kan de geest of iets anders je over nemen terwijl je speelt maar oke das dan weer iets anders..)

I dont know... ik geloof aan de ene kant dat er veel mensen zijn die in het geheim satan dienen soms zonder het te weten en inderdaad macht a la magie hebben en die voor het slechte gebruiken en een zeker contact met de geestenwereld hebben.
Als iemand bidtijd over hebt, bid dan dat die enorme angst en droefheid en leugens van satan weggaan, dat ik een wezen van liefde,blijdschap en waarheid moge worden. geef me kansen god vergeef me. ik dank je.

bart1984

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: maart 14, 2004, 02:03:18 pm »
they sold there souls for rock and roll

Ik heb de web site gezien. Diep triest die gasten. Ze zeggen dat metal muziek aanzeten tot slechte dingen( ook homosexualiteid)

Ik vind het een beetje discrimenerend tegen over homo's. Dat zijn ook gewoon mensen hoor!!!

Joeri

• love me for i am not loveable.
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: maart 14, 2004, 09:24:54 pm »
quote:
op 14 Mar 2004 14:03:18 schreef bart1984:

Ik heb de web site gezien. Diep triest die gasten. Ze zeggen dat metal muziek aanzeten tot slechte dingen( ook homosexualiteid)

Ik vind het een beetje discrimenerend tegen over homo's. Dat zijn ook gewoon mensen hoor!!!

dat is ook zo. of tenminste geloof ik dat muziek een sterke invleod heeft op de menselijke geest, en sommige muziek heeft een invloed die mensen tot duisterder gedachten leid.

wat homos betreft:ik heb niks tegen wie dan ook, maar de daad zelf, ik vind het onnatuurlijk. ik heb op keerpunt.net 2 verhalen gelezen van een homo en een lesbi die van hun voorkeur afkwamen nadat ze jezus aannamen in de doop.
Als iemand bidtijd over hebt, bid dan dat die enorme angst en droefheid en leugens van satan weggaan, dat ik een wezen van liefde,blijdschap en waarheid moge worden. geef me kansen god vergeef me. ik dank je.

NBABE

• re-birth
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: maart 14, 2004, 10:51:07 pm »
quote:
op 14 Mar 2004 14:03:18 schreef bart1984:

Ze zijn inderdaad vrij zwart wit, er staan echter ook wel goeie dingen op hoor, maar toch....wel een beetje vervelend hoe alles achter elkaar wordt afgezeken ofzo...

bart1984

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: maart 15, 2004, 10:59:38 am »
joeri wat een onzin. Je zegt nu dat mensen die homo zijn fout zijn net zoals zondaars. Je kan zulke mensen niet veranderen want het zin gewoon in hun genen. Ik vind het diep triest. Laat die mensen nou toch gewoon het zijn gewoon mensen zoals jij en ik

NBABE

• re-birth
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: maart 15, 2004, 12:40:20 pm »
quote:
op 15 Mar 2004 10:59:38 schreef bart1984:
joeri wat een onzin. Je zegt nu dat mensen die homo zijn fout zijn net zoals zondaars. Je kan zulke mensen niet veranderen want het zin gewoon in hun genen. Ik vind het diep triest. Laat die mensen nou toch gewoon het zijn gewoon mensen zoals jij en ik

uhm dat homofelie in de genen zit is tot nu toe nog wel een veronderstelling, we weten alleen dat er meerdere vrouwlijke en mannelijke hormonen in een individu kunnen zetten, er moet iets na mijn mening gebeuren in de jeugd die deze knop omzet, dit is dus ook maar een veronderstelling..
En dan over wat Jourie zegt, hij zegt ook gewoon, ik heb niks tegen de mensen, God houd ook van ze, alleen de daad opzich heeft die iets tegen..
Maar een discussie over dat onderwep is misschien beter om ergens anders voorte zetten, maar ik vind wel dat jourie niets verkeert zei hoor, volgens mij lees je het alleen een beetje anders ofzo..

ciau ciau

cochise

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: maart 15, 2004, 01:38:18 pm »
wat heeft dit allemaal met het laatste album van metallica te maken geen donder dus een slotje lijkt met wel handig
So pardon me while I burst into flames.
I've had enough of the world, and it's people's mindless games
So pardon me while I burn, and rise above the flame

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: maart 15, 2004, 01:47:21 pm »
Geen slotje, maar wel een verzoek om over homofilie in dit topic verder te kletsen.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

bart1984

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: maart 15, 2004, 02:57:58 pm »
quote:
op 14 Mar 2004 21:24:54 schreef Joeri:
[...]

dat is ook zo. of tenminste geloof ik dat muziek een sterke invleod heeft op de menselijke geest, en sommige muziek heeft een invloed die mensen tot duisterder gedachten leid.

wat homos betreft:ik heb niks tegen wie dan ook, maar de daad zelf, ik vind het onnatuurlijk. ik heb op keerpunt.net 2 verhalen gelezen van een homo en een lesbi die van hun voorkeur afkwamen nadat ze jezus aannamen in de doop.

Homo's zijn geen foute mensen ja en er is niks mis mee. Bekeren heeft geen zin wat het zit gewoon in ze

bart1984

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: maart 15, 2004, 03:01:03 pm »
Darkon weet je waar het nummer follow the god that failed over gaat??

Toen james hetfield (zanger van metallica) 10 jaar was stierf zijn moeder aan kanker. Ziekenhuizen was een taboe. Met de hulp van god word je vanzelf wel weer beter. God wilde haar niet genezen ( natuurlijk was ze zelf niet zo slim om niet naar het ziekenhuis te gaan).

bart1984

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: maart 15, 2004, 03:01:43 pm »
quote:
op 05 Mar 2004 19:14:27 schreef Darkon:
Heb je wel eens naar hun teksten geluisterd?

Stel nu dat Jezus terug kwam.... en bij jou op bezoek kwam.. ga je dan samen gezellig luisteren naar Metallica? Of samen met Hem naar een concert?

Wat denk je dat Hij zal zeggen? Of er van denken?

Lijkt me gezellig om dat te doen!!

Wat vind je trouwens van mijn nieuwe icoontje??
« Laatst bewerkt op: maart 16, 2004, 03:26:27 pm door bart1984 »

Petertjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: maart 21, 2004, 05:00:26 pm »
Ik hep nix tegen Metallica. Ik vind ze goed en het gaat er niet om of hun slechte mensen zijn het gaat erom hoe jy met hun musiek omgaat. Sommige mensen kunnen er niet tegen en andere wel.