quote: op 20 Oct 2003 21:21:17 schreef adoramus:
mijn zoon luistert ook vaak naar deze groep , maar ik vind niet dat ik deze muziek thuis hoeft te tolleren het lijkt wel of tegenwoordig alles kan je geeft je uit voor een christen maar je luistert naar de antichrist en dat zijn ze wel degelijk ik heb zelfs een videoband waarin ze openlijk toegeven dat de satan hun heer en meester is dat zegt toch genoeg
Het lichter aan hoe je het zou luisteren denk ik, bedoel als God je roept om goeie muziekkant te worden, misschien wel in de mathel... tjah dan kan God je ook beschermen als je naar de grotere bands luistert, het is echter wel heeel belangerijk denk ik dat je de waarheid er tegen over hebt, en als je depri voelt is het niet aan te raden dat je dit zou gaan luisteren, maar oke das natuurlijk persoonlijk..,,.. ik kan soms ook wel depri worden van al die worshipps songs die het zelfde zijn, gelukkig is er ook aanbidding muziek in Mathel style!, het is natuurlijk per persoon verschillend of ze hier op kunnen aanbidden, maar gewoon genieten mag ook.(zie prediker!)
Maar uhhh ze zijn niet de anticrist, misschien dat ze van die extreme uitspraken doen(zeker de film they sold there souls for rock and roll gezien???) Maar ach het zijn maar mietjes in dat opzicht, bedoel het is ook wel heeel amerikaans om iets extreems te zeggen en om zo in de publiciteit te komen... anayway dan nog ik heb een groot God..!, het raakt me niet zo als van die artiesten van die grote uitpsraken doen, bedoel het zijn GEWOON mensen, die veeel geoefend hebben met hun instrument.. (natuurlijk kan de geest of iets anders je over nemen terwijl je speelt maar oke das dan weer iets anders..)