Auteur Topic: Feedback op het forum (technisch)  (gelezen 23302 keer)

grompie

• Bekijk profiel
Feedback op het forum (technisch)
« Reactie #200 Gepost op: mei 07, 2003, 12:55:02 am »
zij jullie bezig? of klopt het dat je geen smilies meer kan invoegen in het midden van een tekst met de knopjes?
geheelonthouder

nitpicker

• uNF
    • Bekijk profiel
« Reactie #201 Gepost op: mei 07, 2003, 01:00:04 am »
Volgens mij kan dat nooit.. smilies worden altijd achter het laatste getikte woord ingevoegd.. als je hem ergens anders wil hebben.. cut-paste ;)

farao

• The Spirit That Guides Us
    • Bekijk profiel
« Reactie #202 Gepost op: mei 07, 2003, 11:16:18 am »
ik was net wat aan het typen bij de topic anti-christ en toen ik submit deed kwam ik er opeens op dat de pagina niet bestond??? is me stukje nog ergens of moet ik het zo even op nieuw typen??
Verily, verily, I say unto thee, Except a man be born again, he cannot see the kingdom of God.

Macguinness

• Bekijk profiel
« Reactie #203 Gepost op: mei 07, 2003, 11:24:05 am »
Misschien ergens bij google ? ;) :)

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #204 Gepost op: mei 07, 2003, 01:59:08 pm »
Er is net een versie-update gedaan om een baar bugs op te lossen. Vandaar de fouten.

Dat inserten van smileys kan alleen in de tekst zelf als je een antieke browser (IE 5 of zo) hebt gok ik. Maar aangezien ik die hier niet heb kan ik dat niet testen.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #205 Gepost op: mei 07, 2003, 07:23:08 pm »
Kan er niet een optie komen om dat stomme chat-forum helemaal niet meer te zien? Ik erger me dood aan al die topics die mijn actieve-onderwerpen-lijst bevuilen.

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
« Reactie #206 Gepost op: mei 07, 2003, 11:06:03 pm »

quote:

op 07 May 2003 19:23:08 schreef Pooh:
Kan er niet een optie komen om dat stomme chat-forum helemaal niet meer te zien? Ik erger me dood aan al die topics die mijn actieve-onderwerpen-lijst bevuilen.
Neeeeee, niet dood gaan!
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

grompie

• Bekijk profiel
« Reactie #207 Gepost op: mei 08, 2003, 12:07:41 am »

quote:

Mijn modem is er aan overleden(wat kan het anders zijn). Dit verdient prioriteit!!!
geheelonthouder

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #208 Gepost op: mei 08, 2003, 12:50:28 am »

quote:

Heb ik al eens gemaild. :)
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Peter

• Bekijk profiel
« Reactie #209 Gepost op: mei 11, 2003, 10:05:23 pm »
Als je op een usernaam klikt, krijg je een lijst van onderwerpen te zien, waaraan deze persoon heeft deelgenomen. Rechts staat dan de naam en tijd van de laatste reactie in dat topic.
In het verleden werd ook de datum/tijd in beeld gebracht van het laatste tijdstip waarop de betreffende usernaam had gereageerd (onder het topic). Helaas is dit verwijderd.
Kan dit niet weer terugkomen?

PS Ook met zoeken op usernaam lukt dit niet. Je kunt wel sorteren op tijdstip laatste reactie, maar dan krijg je als nog de laatste reactie in dat topic (ongeacht de gezochte usernaam).

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #210 Gepost op: mei 11, 2003, 11:41:33 pm »
@Peter: de mail is onderweg naar de forumbouwer.

Pulpeet

• Bekijk profiel
« Reactie #211 Gepost op: mei 12, 2003, 10:41:03 pm »
Als er weer aan de software gerommeld wordt, kan er dan voortaan vooraf even gewaarschuwd worden? Vanochtend ging het goed, maar je zal maar een heel verhaal ingeklopt hebben, en je krijgt als respons: Application is restarting o.i.d. zou een beetje jammer zijn...

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #212 Gepost op: mei 13, 2003, 03:34:52 pm »

quote:

op 11 May 2003 22:05:23 schreef Peter:
Als je op een usernaam klikt, krijg je een lijst van onderwerpen te zien, waaraan deze persoon heeft deelgenomen. Rechts staat dan de naam en tijd van de laatste reactie in dat topic.
In het verleden werd ook de datum/tijd in beeld gebracht van het laatste tijdstip waarop de betreffende usernaam had gereageerd (onder het topic). Helaas is dit verwijderd.
Kan dit niet weer terugkomen?

PS Ook met zoeken op usernaam lukt dit niet. Je kunt wel sorteren op tijdstip laatste reactie, maar dan krijg je als nog de laatste reactie in dat topic (ongeacht de gezochte usernaam).
Die eerste is expres weggehaald om de search overal een consistent uiterlijk te geven. Je tweede puntje zal opgepakt worden door Arthur. :)

Peter

• Bekijk profiel
« Reactie #213 Gepost op: mei 13, 2003, 10:40:30 pm »
??? Volgens mij heb ik maar één punt aangedragen.
Of begrijpen we elkaar nu verkeerd?

PS Nu snap ik het ... ramH-met-de-kleine-letter-aan-het-begin !

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #214 Gepost op: mei 13, 2003, 11:40:11 pm »

quote:

op 13 May 2003 22:40:30 schreef Peter:
??? Volgens mij heb ik maar één punt aangedragen.
Of begrijpen we elkaar nu verkeerd?

PS Nu snap ik het ... ramH-met-de-kleine-letter-aan-het-begin !

Ik heet tegenwoordig weer anders. :P Namelijk gewoon Harm. :)

Arthur en ik zien je PS als een tweede punt. Vandaar de reactie op twee punten.

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #215 Gepost op: mei 18, 2003, 02:08:19 am »
Mods, kunnen jullie een post van me weghalen in de Matrix-topic? Hij is dubbel. (Nee, ik ben niet dronken  :+ )
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #216 Gepost op: mei 18, 2003, 09:27:35 am »

quote:

op 18 May 2003 02:08:19 schreef Pleun:
Mods, kunnen jullie een post van me weghalen in de Matrix-topic? Hij is dubbel. (Nee, ik ben niet dronken  :+ )
D0/\3 :)

~Pieter~

• Bekijk profiel
« Reactie #217 Gepost op: juni 21, 2003, 09:12:30 pm »
Wat ik mis is een "Print deze discussie" Link zoals wel op vele fora aanwezig is. Nu kan ik een bijv. 12 pagina's tellende discussie niet in 1 keer uitprinten en ff lezen in de trein. Bovendien sommige discussies lezen gewoon makkelijker op papier :-)
 :)
Of zie ik hem over het hoofd?  :o

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #218 Gepost op: juni 21, 2003, 09:40:32 pm »

quote:

op 21 Jun 2003 21:12:30 schreef ~Pieter~:
Wat ik mis is een "Print deze discussie" Link zoals wel op vele fora aanwezig is. Nu kan ik een bijv. 12 pagina's tellende discussie niet in 1 keer uitprinten en ff lezen in de trein. Bovendien sommige discussies lezen gewoon makkelijker op papier :-)
 :)
Of zie ik hem over het hoofd?  :o
Hij staat al op de .todo-lijst maar het kan wel even duren voordat hij er gaat zijn. In ieder geval bedankt voor het melden en veel plezier op het forum :).

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #219 Gepost op: juni 23, 2003, 11:51:09 am »
Beste GKV-moderators/wizzkids,

Is het misschien mogelijk om te laten zien bij iedere topic hoeveel hits er zijn geweest? Op ieder zichzelf respecterend forum is die optie aanwezig, zelfs het meest amateuristische. Ik mis het hier al vanaf het begin. Het is soms best interesting om te zien hoe vaak een topic wordt gelezen.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Doc

• Exodus 20: 12 - Da's mooi want
    • Bekijk profiel
« Reactie #220 Gepost op: juni 23, 2003, 12:15:22 pm »

quote:

op 23 Jun 2003 11:51:09 schreef Pleun:

Is het misschien mogelijk om te laten zien bij iedere topic hoeveel hits er zijn geweest? Op ieder zichzelf respecterend forum is die optie aanwezig, zelfs het meest amateuristische. Ik mis het hier al vanaf het begin. Het is soms best interesting om te zien hoe vaak een topic wordt gelezen.
Het aantal unieke hits zou dan nog leuker zijn, want dan komt er niet telkens 1 bij per keer dat iemand die actief meedoet het topic opent of een nieuwe pagina bekijkt.

nitpicker

• uNF
    • Bekijk profiel
« Reactie #221 Gepost op: juni 23, 2003, 02:46:37 pm »

quote:

... zelfs het meest amateuristische. ...
Ehm.... :o

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #222 Gepost op: juni 23, 2003, 02:57:45 pm »

quote:

op 23 Jun 2003 14:46:37 schreef nitpicker:
[...]

Ehm.... :o

Ik doelde niet op het CDB hoor, maar op van die gratis forums die iedereen kan beginnen. Bij Xsorbit bijvoorbeeld.

CDB is niks mis mee.  :)

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #223 Gepost op: juni 23, 2003, 04:52:51 pm »

quote:

Ik vind niet dat het wat toevoegt. Het nodigt IMHO alleen maar uit tot onnodig F5'en om het aantal views omhoog te krijgen.

Sowieso kan ik je wel vertellen dat er veel meer gelezen wordt hier dan daadwerkelijk gepost. Het aantal bezoekers ligt rond de 200 per dag, dus vergelijk dat maar eens met het aantal reacties :X. Waarom wil je trouwens weten hoevaak een topic bekeken is? Het gaat toch om de replies en de kwaliteit daarvan? Als je het toch graag wilt nodig ik je uit om een dynamisch-icoon te schrijven die dat soort dingen voor je bijhoudt.

Pulpeet

• Bekijk profiel
« Reactie #224 Gepost op: juni 23, 2003, 04:59:28 pm »

quote:

op 23 Jun 2003 16:52:51 schreef Harm:
Het aantal bezoekers ligt rond de 200 per dag
Is dat echt het aantal verschillende(!) mensen(!) die hier dagelijks rondneuzen?

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #225 Gepost op: juni 23, 2003, 05:11:20 pm »

quote:

op 23 Jun 2003 16:52:51 schreef Harm:
[...]
Waarom wil je trouwens weten hoevaak een topic bekeken is?
Ik wil weten hoe vaak m'n weblog bekeken wordt, that's all.

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #226 Gepost op: juni 23, 2003, 06:39:12 pm »

quote:

op 23 Jun 2003 17:11:20 schreef Pleun:
[...]

Ik wil weten hoe vaak m'n weblog bekeken wordt, that's all.
Plak er een Nedstat-ding in. Of doe het via een dynamisch icoon.

@Pulpeet: Ja, voor zover ik weet wel.

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #227 Gepost op: juni 24, 2003, 12:41:59 am »

quote:

op 23 Jun 2003 18:39:12 schreef Harm:
[...]

Plak er een Nedstat-ding in. Of doe het via een dynamisch icoon.

Zo belangrijk is het nu ook weer niet. Heb overigens ook geen idee hoe je een Nedstat ding in een weblog zet en wat een dynamisch icoon is. Thanx voor de tip iig.

j@f@

• Bekijk profiel
« Reactie #228 Gepost op: juni 24, 2003, 09:36:19 pm »
Hoe kan ik mijn username veranderen???

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #229 Gepost op: juni 24, 2003, 10:54:51 pm »

quote:

op 24 Jun 2003 21:36:19 schreef jfwolf:
Hoe kan ik mijn username veranderen???
Door mij te mailen :). Dan kan ik dat voor jou regelen op korte termijn.

j@f@

• Bekijk profiel
« Reactie #230 Gepost op: juni 24, 2003, 11:57:09 pm »

quote:

op 24 Jun 2003 22:54:51 schreef Harm:
[...]

Door mij te mailen :). Dan kan ik dat voor jou regelen op korte termijn.

Wat is jou email adres??

Wil je dat even mailen naar jfwolf@raketnet.nl

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #231 Gepost op: juni 25, 2003, 04:22:43 pm »

quote:

op 24 Jun 2003 23:57:09 schreef jfwolf:
[...]

Wat is jou email adres??

Wil je dat even mailen naar jfwolf@raketnet.nl
Emailadres en andere informatie over mij staat in mijn profiel, maar hierbij het adres: http://forum.gkv.nl/emailimage.asp?userID=34

gesp

• Bekijk profiel
« Reactie #232 Gepost op: juni 25, 2003, 05:17:32 pm »
Hoe lang mag je doen over het schrijven van een berichtje? Want, als ik te lang bezig ben, 'vergeet' het forum dat ik ben ingelogd.
Ik krijg opnieuw een inlog-scherm, maar vervolgens ben ik m'n type-werk kwijt. Lastig...
as blunt as Ockham's razor

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #233 Gepost op: juni 25, 2003, 05:28:16 pm »

quote:

op 25 Jun 2003 17:17:32 schreef gesp:
Hoe lang mag je doen over het schrijven van een berichtje? Want, als ik te lang bezig ben, 'vergeet' het forum dat ik ben ingelogd.
Ik krijg opnieuw een inlog-scherm, maar vervolgens ben ik m'n type-werk kwijt. Lastig...
ik geloof dat dat 15 minuten was, maar je kunt natuurlijk ook gewoon ingelogd blijven anvinken en dan uitloggen als je weggaat. Als je bang bent dat je dat vergeet kun je ook een control a - control c doen. Dan selecteer je eerst de geschreven tekst en zet je het vervolgens in je geheugen. Als het dan fout gaat kun je nadat je bent ingelogd control v doen waarna de tekst weer verschijnt :)
Pinkeltjefan

gesp

• Bekijk profiel
« Reactie #234 Gepost op: juni 25, 2003, 05:38:12 pm »

quote:

op 25 Jun 2003 17:28:16 schreef Alfredt:
ik geloof dat dat 15 minuten was, maar je kunt natuurlijk ook gewoon ingelogd blijven anvinken en dan uitloggen als je weggaat.

Ik zie alleen de optie "log mij automatisch in" op inlog-scherm, bedoel je die?

- Kun je die gebruiken als er meerdere gebruikers opdezelfde computer zijn, die afzonderlijk op Windows inloggen?

quote:

... kun je ook een control a - control c doen. ...
Ja, dan moet ik daar dus wel op tijd aan denken...
as blunt as Ockham's razor

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #235 Gepost op: juni 25, 2003, 06:02:34 pm »

quote:

op 25 Jun 2003 17:38:12 schreef gesp:
Ik zie alleen de optie "log mij automatisch in" op inlog-scherm, bedoel je die?

- Kun je die gebruiken als er meerdere gebruikers opdezelfde computer zijn, die afzonderlijk op Windows inloggen?
Als IE per persoon een eigen set heeft, dus eigen favorites en dergelijke wel. Anders moet je gewoon op het einde weer even handmatig uitloggen.
Pinkeltjefan

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #236 Gepost op: juni 26, 2003, 12:02:46 am »
Mods, kunnen jullie een post van me weghalen in de 'wat is er op tv'-topic? Ik heb mezelf lopen quoten.  :|

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #237 Gepost op: juni 26, 2003, 12:05:52 am »

quote:

op 26 Jun 2003 00:02:46 schreef Pleun:
Mods, kunnen jullie een post van me weghalen in de 'wat is er op tv'-topic? Ik heb mezelf lopen quoten.  :|
Doen we!

En deze gaat op slot, we kunnen doorgaan in deel 2 :).