quote: op 25 Sep 2003 11:41:32 schreef Pooh:
Tsja. Het gaat om Frequently asked questions. Nu word er hier nogal veel gevraagd naar beleid, dus lijkt 't me slim om dat ook in de faq te zetten. Scheelt beantwoorden van moeilijke vragen elke keer. (En snap ik tenminste waarom sommige mensen mogen schelden en anderen niet)
Ik zet er wel in dat het beleid gemaakt wordt door de crew en dat dat niet iets is waar gewone gebruikers iets mee te maken hebben. Wel met de uitvoering, maar niet met het opstellen van dat beleid.
quote: op 25 Sep 2003 08:37:13 schreef Peter:
[...]
Dus het 'beleid' hoeft niet in de 'policy' te staan. Juist ja.
Punt van kritiek is volgens mij, dat het beleid (als het er al is) niet of nauwelijks wordt uitgevoerd.
En? Hoort dat in een FAQ? Nope, niet dat ik weet in ieder geval. Dát is dus precies iets waar gebruikers van mogen zeggen dat het niet uitgevoerd wordt, maar waar vervolgens bij de mods/admins de taak ligt om er dan ook wat aan te doen.
quote: op 25 Sep 2003 00:43:11 schreef Pulpeet:[...]
Wie zijn die geheimzinnige adviseurs?
Nevelige toestand, daar in de hogere sferen van dit forum

Alfredt en ik zijn adviseurs. Ik heb geen zin in modden door verschillende dingen die zijn voorgevallen. Ik wil wel het forum verder helpen en er voor zorgen dat alles goed gaat draaien. As soon als dat het geval is ben ik weg

. Wanneer dat is? Ik hoop dat daar duidelijk over komt op de crewmeeting.
quote: op 25 Sep 2003 07:57:28 schreef Eelco:
[...]
Harm, mijn bedoeling met dit topic is niet dat hier alle antwoorden gegeven worden. Het is ondertussen wel duidelijk hoe het zit. Waar het mij om gaat is dat het antwoord (dus wat jij hierboven geeft, alleen dan wat neutraler geformuleerd) in de FAQ wordt opgenomen. Zodat het niet steeds weer gevraagd wordt. Dat is het nut van een FAQ, weet je?
Weet ik, maar alle vragen die niet in de FAQ hoeven te komen beantwoord ik hier

. Voor de rest zie de antwoorden hier boven.