quote:
op 08 Oct 2003 06:07:43 schreef Qohelet:
E-Line, je bescheidenheid siert je, maar ik weet toevallig dat je goed kunt voorzitten. Dus. Ik bedoel, je kunt eindeloos zoeken maar hier in het forum discussieren een aantal aardig competente mensen.
Hmm op zich kan het wel... maar ik weet niet wat de anderen ervan vinden... Zacharov is ook al genoemd... Dus vertel maar, Zach of ik?
Ik ben ook nog op zoek naar mensen die willen helpen organiseren. Ik stel voor (op grond van de hier gegeven reacties:
Jakolien voor cat. 1
Bert voor cat. 3 (die video is idd wel een idee, ik heb 'm alleen zelf (nog) niet gezien en ik heb geen video op m'n kamer)
Zacherov of ik voor de 2e cat.
Ik hoor graag van jullie of jullie het met deze benoeming eens zijn en op welke manier jullie overleg wensen.
Ik stel voor dat we ook notulen gaan bijhouden tijdens die ontmoeting, dus vrijwilliger(s) gevraagd!
Jakolien, nog een vraagje: op welke andere zaterdag(en) in november zou jij eventueel ook kunnen? De 8e of de 22e? (zelfde vraag voor je vriendin)
Tot zover mijn vragen momenteel, en kunnen de mensen die zich hebben opgegeven maar mij nog niet hebben verteld wanneer ze kunnen, mij alsnog even mailen? Ik heb m'n overzicht intussen half... Vooral benieuwd naar de vrijdagen en zaterdagen.
Groeten, E-line