Auteur Topic: Bestaat God eigenlijk wel?  (gelezen 858 keer)

Dirk

• Bekijk profiel
Bestaat God eigenlijk wel?
« Gepost op: november 23, 2003, 02:03:26 pm »
Het bekende onderwerp? Bestaat God eigenlijk wel?

Velen zijn zoekende, twijfelen, gaan er van uit dat Hij niet bestaat, tot het tegendeel bewezen is. Maar hoeveel gelovigen twijfelen stiekem aan Zijn bestaan? Hoeveel gelovigen houden zich bezig met allerlei (interessante?) discussies, gaan naar de kerk, maar twijfelen wel aan Zijn bestaan? Vul de enquete in op http://een website. We zijn benieuwd naar jullie reakties!

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: november 23, 2003, 02:11:09 pm »
Dirk, als je dit topic alleen opent om reclame te maken voor die enquete is dit 'spam' en komt er een slotje op dit topic. Dit forum is nl bedoeld om te discussiƫren, niet om reclame te maken voor andere sites. Wil je daarom je eerste post aanpassen?
[Prediker 7:29]

Dirk

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: november 23, 2003, 02:14:22 pm »

quote:

op 23 Nov 2003 14:11:09 schreef Marloes:
Dirk, als je dit topic alleen opent om reclame te maken voor die enquete is dit 'spam' en komt er een slotje op dit topic. Dit forum is nl bedoeld om te discussiƫren, niet om reclame te maken voor andere sites. Wil je daarom je eerste post aanpassen?
Dit is zeker niet als spam bedoeld! Het enige dat we willen is de discussie aangaan tussen kerkgangers die twijfelen, kerkgangers die zeker zijn van hun zaak, niet-kerkgangers die wel geloven en niet-kerkgangers die niet geloven. Wat is er mis mee dat wij dit in de vorm van een enquete doen? Overigens hebben we netjes op http://een website een link naar het GKV-forum geplaatst. Wat is dus het probleem?

cheese

• de waarheid zal u vrijmaken
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: november 23, 2003, 02:16:27 pm »
ik ben even wezen kijken bij deze enquete, maar datgene wat ik zou willen invullen, daar ontbreken steeds de goede vragen (voor mij), dus ik doe het maar niet om te voorkomen dat er een vertekend beeld ontstaat
Want de wijsheid dezer wereld is dwaasheid voor God

Dirk

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: november 23, 2003, 02:18:11 pm »

quote:

op 23 Nov 2003 14:16:27 schreef cheese:
ik ben even wezen kijken bij deze enquete, maar datgene wat ik zou willen invullen, daar ontbreken steeds de goede vragen (voor mij), dus ik doe het maar niet om te voorkomen dat er een vertekend beeld ontstaat
Je kunt vragen overslaan, niet iedere vraag is verplicht. Je kunt een toelichting geven, waarom je bepaalde vragen niet ingevuld hebt. Eenvoudig toch? We zijn benieuwd naar je reaktie!

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: november 23, 2003, 02:24:13 pm »
Het is niet als spam bedoeld, maar aangezien er op dit forum geen discussie over mogelijk is, is het wel spam. Daarom sluit ik dit topic toch.
Ik kan begrijpen dat je wel de aandacht wilt vestigen op jullie site & enquete en zal binnen het crewforum eens vragen welke mogelijkheid we kunnen maken zodat dit soort aankondigingen ergens ongestraft geplaatst kunnen worden.
[Prediker 7:29]