quote: op 18 Mar 2003 11:53:43 schreef Tallulah:
Lieve mensen
Ik wil eigenlijk gewoon antwoorden op de eerste post. Ik denk dat dat een soort van onzin is. De afspraken maak je voor elkaar. Als de buitenwereld dingen wil dneken doen ze dat toch wel. Als je voor jezelf maar weet dat je geen gekke dingen doet, kun je het volgens mij goed onder controle houden. Op wat anderen denken heb je toch geen grip.
Ikzelf ga binnen zeer kort "samen"wonen zoals wordt beschreven in de eerste post, gewoon een duits meisje die niet christelijk is en een huisgenootje zocht, weg uit het studentenhuis, veel meer ruimte en toch niet helemaal stil om je heen.
Ze is slechts twee jaar ouder, ik zie geen kwaad.
Het kan me overigens niet echt boeien wat anderen ervan denken, ze denken maar raak, ik vindt dat anderen geen oordeel mogen geven over iets waarvan ze niks weten, en ze mogen me ook wel vertrouwen, mensen die bij voorbaat zeggen dat dat 'fout'zou gaan zijn bevooroordeeld, als ik ergens een hekel aan heb...
Mijn omgeving reageerd er trouwens positief op, heb nog geen kritische reactie gehad. (ben overigens blij dat ik uberhaupt uit dat studentenhuis waar ik al veel te lang zit weg kan, probeer maar eens een huis te vinden in Rotterdam

)