Jimi!!Vrijdag was een heerlijke dag met genoeg stof tot nadenken (lees: Ik had heel veel vrije uren). Ik had na het zwoegen op school de intentie om een film te gaan huren. Ik pak de auto, rij richting het noorden, dit is namenlijk de richting naar het centrum van het altijd bruisende Terneuzen. Kom ik opeens het idee om zo maar even bij de Free Recordshop rond te neuzen en dat moet ik niet doen want ik heb een behoorlijke koopziekte. En ja hoor ik koop 3 films en een cd-box die 3 cd's telt.
Pulp Fiction - Is bij ons allen wel zo ongeveer bekend mag ik aannemen. Ik had deze titel nog niet in mijn bezit op dvd. En het is een geweldige film (zeker voor mannen).
Traffic - Drugwar, daar gaat het om. Politieke zooi. Maar een hele goede film met M. Douglas (steengoede acteur), C. Zeta-Jones (heeft van acteren weinig kaas gegeten maar het oog wil ook wat), Benicio Del Toro (Fenominaal! Mexicaanse meester!)
Hamburger Hill - Film uit Vietnam die ik vroeger vaak heb gezien. helemaal geweldig! Moet je zeker ook eens zien.

Zaterdag heb ik staan voetballen met het 3e elftal van de vereniging tegen het 4e. Altijd een genot om te doen en het gaat mij niet om het winnen maar om het blessurevrij door komen van zo'n wedstrijd. Ik heb 1 helft gespeeld + 15 min in de tweede helft en ben toen gaan douchen. Resultaat: 1ste helft laatste man gespeeld, vlekkeloos. 2e halft spits (wat ik ben van nature) en ik scoor er 1 en ga maar eens douchen. Het was wel leuk.
Straks ga ik feesten en mijn valentijnspost eens openmaken want ik heb me daar een berg post gekregen.

LOl, vergeet bijna iets... de titel gaat over de CD Box die ik heb gekocht.. namenlijk een CD Box van Jimi Hendrix.