quote:
op 22 Jan 2004 14:47:34 schreef Wilhelmina:
Amsterdam?
Is zij nu arts of AIO? Volgens mij ben je óf het één óf het ander.
Wat hoor ik voor gerommel, wat hoor ik elke keer
Er zit een hommel op mijn schommel en die schommelt heen en weer
Ik zeg tegen die hommel, ‘k ben de schommeleigenaar,
Dus ik rommel en ik frommel zo die hommel in elkaar.
Leuk liedje

Ik zie het niet als een dreigement hoor!
Ik ben tóch arts en AIO.
Arts is namelijk de titel van iemand die de studie geneeskunde met succes heeft afgerond, in mijn geval afgelopen mei, en omdat geneeskunde ook gewoon een universitaire opleiding is kun je, als arts, uiteraard AIO worden. Momenteel doe ik eerst een jaar fulltime onderzoek maar als het allemaal meezit ga ik straks zelfs patiëntenzorg met onderzoek en onderwijs combineren, beide parttime.
Na mijn promotie ben ik dus dokter en doctor om het even ingewikkeld te maken

Gistermiddag heb ik vrij genomen vanwege alle overuren van de afgelopen weken. Niet iedereen zou dat doen waarschijnlijk, maar het workaholic-schap zit gewoon niet zo in me... ik vond dat ik het erg had verdiend.
Op een schandalige wijze mijn bankrekening geplunderd:
3 cd's van Robbie Williams. Op de wintersport hadden we iemand mee die fan van hem was en het is inderdaad leuke muziek. Ik heb
The ego has landed, Sing when you're winning, en
Escapology uitgekozen.
Verder twee truitjes en een heerlijke flanellen pyama (lichtblauw met Snoopy's erop van de H&M) die mijn man vreselijk vindt. Als ik dat aanheb en ik kruip gezellig bij hem dan vraagt hij of hij me soms een verhaaltje moet voorlezen... Maar hij moet niet zeuren want wat eronder zit is leuk genoeg

O ja, ook nog een kadootje voor mijn "schoonzusje" (de vriendin van m'n broertje) en één voor een vriendin van me die gisteren hoorde dat ze was aangenomen voor een nieuwe baan.
De
Gebroeders hebben het gisteren even zonder mij moeten doen.