quote:
op 22 Jan 2004 14:47:34 schreef Wilhelmina:
Amsterdam?
Is zij nu arts of AIO? Volgens mij ben je óf het één óf het ander.
Wat hoor ik voor gerommel, wat hoor ik elke keer
Er zit een hommel op mijn schommel en die schommelt heen en weer
Ik zeg tegen die hommel, ‘k ben de schommeleigenaar,
Dus ik rommel en ik frommel zo die hommel in elkaar.
Leuk liedje

Ik zie het niet als een dreigement hoor!
Ik ben tóch arts en AIO.
Arts is namelijk de titel van iemand die de studie geneeskunde met succes heeft afgerond, in mijn geval afgelopen mei, en omdat geneeskunde ook gewoon een universitaire opleiding is kun je, als arts, uiteraard AIO worden. Momenteel doe ik eerst een jaar fulltime onderzoek maar als het allemaal meezit ga ik straks zelfs patiëntenzorg met onderzoek en onderwijs combineren, beide parttime.
Na mijn promotie ben ik dus dokter en doctor om het even ingewikkeld te maken

Gistermiddag heb ik vrij genomen vanwege alle overuren van de afgelopen weken. Niet iedereen zou dat doen waarschijnlijk, maar het workaholic-schap zit gewoon niet zo in me... ik vond dat ik het erg had verdiend.
Op een schandalige wijze mijn bankrekening geplunderd:
3 cd's van Robbie Williams. Op de wintersport hadden we iemand mee die fan van hem was en het is inderdaad leuke muziek. Ik heb
The ego has landed, Sing when you're winning, en
Escapology uitgekozen.
Verder twee truitjes en een heerlijke flanellen pyama (lichtblauw met Snoopy's erop van de H&M) die mijn man vreselijk vindt. Als ik dat aanheb en ik kruip gezellig bij hem dan vraagt hij of hij me soms een verhaaltje moet voorlezen... Maar hij moet niet zeuren want wat eronder zit is leuk genoeg

O ja, ook nog een kadootje voor mijn "schoonzusje" (de vriendin van m'n broertje) en één voor een vriendin van me die gisteren hoorde dat ze was aangenomen voor een nieuwe baan.
De
Gebroeders hebben het gisteren even zonder mij moeten doen.
En gisteravond inderdaad naar Finding Nemo, WAT een leuke film was dat zeg, ik heb echt genoten. Ik kan ook maar niet bedenken wat nou het leukst was: de Australische zeeschildpadden ("Sweeeet dude... yeah, totally") of de meeuwen (mine?) of Dory, of Bruce, ze waren allemaal leuk.
Bovendien houd ik van films die goed aflopen. Ik vond "The Ring" bijvoorbeeld echt een snertfilm, doodeng en liep nog slecht af ook.
Nog éven wat drinken in de stad wat altijd langer duurt dan je denkt en ik nu ben ik net terug van de onderzoeksbijeenkomst waar AIO's iets over hun onderzoek moeten vertellen en dan van de Verzamelde Professoren opbouwende kritiek ontvangen. Doet de beamer het niet en uiteindelijk begon het drie kwartier te laat, dat is drie kwartier die ik langer in bed had kunnen doorbrengen.
Eigenlijk had ik gistermiddag willen besteden aan het opknappen van mijn deel van het schoonmaakrooster dat op onze koelkast geplakt zit (het is echt te erg maar wij zijn allebei rechtstreeks vanuit het studentenleven getrouwd, en we zijn de schoonmaakroosters nog niet ontgroeid) maar dat is dus mislukt.

Ander keertje dan maar.
En Pleun, nee, mysterieus ben ik helaas inderdaad bepaald niet, eerder het type "open boek".