Geachte broeder en/of zuster in de Here,
Mijn naam is Henk Koppelaar tot voor kort directeur van BurghtNetwerk in Veenendaal. Ik stuur u deze mail éénmalig om u attent te maken op de Nederlandse Manna site. Uw emailadres (zoals dit bekend was bij BurghtNetwerk) wordt na dit éénmalig gebruik gewist.
Het nieuwe jaar is begonnen. Een jaar wellicht ook met nieuwe voornemens.
Eén voornemen (al langere tijd een wens) wil ik nu, na een uitgebreide testperiode ook daadwerkelijk in vervulling laten gaan.
Vanaf 1 januari 2003 lanceer ik officieel een Internet site gericht op de geestelijke ontwikkeling van mensen. Ik doe dit in nauwe samenwerking met Stichting Maximum Life die een dergelijke site al gedurende een aantal jaren actief heeft in Duitsland.
Op mijn site staan verschillende Bijbelstudies en andere studies die gericht zijn op de verbetering van uw geestelijke levenskwaliteit.
Het belangrijkste onderdeel is Manna.
Wat is Manna?
Een dagelijkse Bijbelstudie van een pagina, met een Bijbelgedeelte om te lezen, een tekst van de dag, een praktische toepassing en een kort gebed.
Manna wordt zes keer per week (maandag tot en met zaterdag) 's nachts verzonden, zodat u, als u dat wilt, de nieuwe dag thuis of op kantoor kunt beginnen met het lezen en overdenken van Gods Woord.
Welke onderwerpen komen in een jaar aan de orde?
Meer dan 60 onderwerpen worden in series behandeld; daarnaast alle Bijbelboeken.
Wat kost Manna?
Voor een abonnement van een jaar vragen wij één keer een bijdrage in de vorm van een vrijwillige gift. Mocht een gift voor u bezwaarlijk zijn, dan mag dat geen belemmering zijn om toch Manna dagelijks te ontvangen. In dat geval geeft u bij uw aanmelding een X aan in het vakje waar het bedrag moet worden genoemd en ontvangt u Manna voortaan geheel gratis.
Wat nog meer?
Op de site wordt nog veel meer aangeboden: o.a. een prikbord, persoonlijke geestelijke hulp, andere studies, een gebedskalender om met anderen mee te kunnen bidden, een duidelijke uitleg van het Evangelie, enzovoort
Gaventest
Op de site staat ook een uitgebreide gaventest. Wanneer u de test invult en terugstuurt ontvangt u binnen 2 weken een persoonlijke analyse van uw geestelijke gaven en een Bijbelstudie van 8 pagina's over dit onderwerp.
Hoe verder?
Voor meer informatie of als je je wilt aanmelden, kun je terecht bij:
www.manna-nl.com/koppelaar.html Van harte aanbevolen.
Ik stel het vanzelfsprekend op prijs wanneer u wilt meehelpen om het Evangelie via internet uit te dragen.
We hebben een belangrijke taak en opdracht gekregen om het Woord van God te delen met anderen.
Stel andere mensen in uw omgeving op de hoogte van het bestaan van Manna en geef ook hen daarmee de mogelijkheid om dagelijks gevoed te worden door het machtige Woord van onze God.
Ik wens u van harte Gods zegen toe en hoop u als deelnemer aan Manna of een van de ander Bijbelstudies te mogen begroeten.
Met u verbonden door onze Heer Jezus Christus.
Een hartelijke groet,
Henk Koppelaar