quote:
op 22 Mar 2004 11:36:23 schreef Pleun:
Boeiend hoor, die antibiotica, maar hoe was je weekend?
Haha

u vraagt, wij draaien.
Lekker relaxed weekend gehad, eigenlijk.
Vrijdagavond zouden Thijs en ik langsgaan bij vrienden om bij te praten en spelletjes te doen enzo, ik hou erg van spelletjes namelijk zoals Kolonisten en Mah-Jongg, maar ze belden af want waren ziek.
We hebben toen mijn broertje gebeld.
Het voelt nog steeds raar om broertje te schrijven... mijn broertje is weliswaar twee jaar jonger dan ik, maar hij zit met mijn vaders postuur opgescheept. Hij is 2.05 meter en weegt 100 kilo wat alleen maar spieren is. Als Thijs en hij voor de gein wat stoeien kan m'n broer Thijs op de kop houden bij z'n enkels en dan z'n andere arm nog om zijn vriendin heen slaan. Op één of andere manier is die oerkracht aan mij voorbij gegaan, ik heb ook een normale lengte (gelukkig).
In ieder geval, Nanne (Groningers hebben vreemde namen) en Ilse kwamen 's avonds langs en we hebben twee films gekeken, Snatch met Brad Pitt en Ice Age. Allebei erg leuke films. We hadden Nanne en Ilse alleen al een tijdje niet gezien dus er werd ook flink door heen gekletst terwijl het nogal ingewikkeld was om het zigeunertaaltje van Brad te verstaan zonder ondertiteling.
Zaterdag overdag was een klusdag, Thijs heeft het ambitieuze plan opgevat om zelf meubels voor de TV en de computer in elkaar te timmeren. Ik had er niet zo HEEL erg veel vertrouwen in zal ik eerlijk zeggen, maar dat heb ik hem niet verteld natuurlijk, en het TV-kastje is in elk geval heel erg mooi geworden dus dat valt weer mee

's avonds hadden we een rustig verjaardagsfeestje.
Zondag naar de kerk en verder wat rondgehangen, Phileine zegt sorry gekeken, ik had er echt HELEMAAL niets van verwacht, hele slechte verhalen gehoord, en daarom viel het uiteindelijk erg mee. Ik heb best gelachen. 's Avonds ging ik bij een vriendin eten die haar nieuwe pastamachine moest uitproberen. Een typisch geval van jammer, haar experiment was werkelijk niet te eten en ze had er uren aan besteed. Het was echt een soort drab.

We hebben wel erg gelachen.
Vanochtend op m'n werk nog net op tijd behoed voor ontslag

Ik had bedacht dat Thijs wel even een gaatje in de muur van mijn nieuwe kamer kon boren voor een kapstok maar dat is STRENG verboden natuurlijk. In het AZG zijn ze lang zo tolerant niet... Bovendien weten we niet waar de leidingen lopen enzo ook altijd gevaarlijk. We hebben thuis ook al eens een waterleiding aangeboord, dat is echt erg NAT.
Dus dat was het... niet heel enerverend maar erg gezellig...

Vanavond krijgen we tien Bijbelkringleden te eten, leek me heel leuk dus in een onbewaakt ogenblik had ik ze allemaal uitgenodigd (lastig om een flapuit te zijn), wie weet er nog een simpel vegetarisch gerecht voor tien mensen dat eruit ziet alsof er HEEL veel aandacht aan is besteed?