quote:
op 18 Mar 2004 17:39:06 schreef Bumblebee:
[...]
Relax, ik meende dat... medici hebben nou eenmaal minder verstand van basale celprocessen dan biologen, en ik vind echt dat ik geen deskundige ben op dat gebied.
Het leek zo omdat jij het woordje 'suggereren' gebruikte..dat geeft een negatieve invalshoek aan wat je zegt..... En als ik nog even goed lees kan ik je goede bedoeling er wel uithalen...

quote:
Ik ontvang altijd graag goede raad, en voor de rest ben ik een wijsneus en een driftkikker dus ik kan wat fel en ongenuanceerd overkomen. Sorry.
Ik reageer inderdaad wel eens op een 'kort door de bocht opmerking...' maar
probeer dat puur op wat er dan gezegd wordt te doen.
Zoals ik eerder reageerde: " En dit ging denk ik over evolutie....Dat edit ik zo even want ik wil niet iets zeggen wat niet klopt "
Dit keek ik even na op het desbetreffende topic, ....mijn invalshoek over 'pasbekeerd' was eerst meer een geintje (met

) even later vond ik dat ik het er eigenlijk wel heel erg achter stond
omdat je andere gelovigen of ongelovigen op het verkeerde been kan zetten met een uitspraak als 'de evolutie maakt me niet veel uit, het zou eventueel wel kunnen... (in m'n eigen woorden even...) Vandaar dat ik probeerde aan te geven dat je
voorzichtig moet zijn met dingen die je misschien
nu nog zo ziet, maar die toch ook niet zo duidelijk zijn dat je ze voor 100% kan verdedigen.
Ik vond het nou niet betweterig overkomen al zeg ik het zelf.....zo was het ook niet bedoelt....
Ik las nu ook pas dat je er al op had gereageerd. Dan zal ik een eventueel antwoord daar ook posten. Topic: "Afstamming".
quote:
Vriendjes?

Natuurlijk, ik kan niet tegen 'ruzie'...

quote:
Apologetiek, dus. Zegen of vloek?
Ik houd er wel van als je ook nog een 'verhaal' kan houden zodat
ongelovigen (kan volgens mij dus wel

) na gaan denken dat
geloven niet alleen is voor mensen die hun denkvermogen uitschakelen.....