quote:
NBABE schreef op 15 maart 2004 om 13:07:Dit bericht is na aanleiding van de bijbel....(right..)
Julie kennen vast wel de vele verhalen dat Gosd zich toont aan mensen terwijl ze nog op aarde leven, zoals Mozes die blijft nagloeien na het gezien te hebben van de heer..
Echeziel die de wezens ziet en ga zoo maar door..
Hoe kunnen wij als mens nu op aarde bij God komen volgens jullie, beodle door dat Jezus aan het kruis ging scheurde het doek, en kunnen wij bij het heiligst der heiligste komen, hij is onze hoge priester wij zijn gezeteld en zitten naast hem (of hoe die texst ook precies was..)
wat zien jullie hiervan terug in je leven, geloven jullie dat je de hemel in kan, of dingen mag zien twerijl wij hier nog op aarde zitten?

oke zie maar.. ciau ciau
Kol.3
1 Indien gij dan met Christus opgewekt zijt, zoekt de dingen, die boven zijn, waar Christus is, gezeten aan de rechterhand Gods. 2 Bedenkt de dingen, die boven zijn, niet die op de aarde zijn.
fil.3
17 Weest allen mijn navolgers, broeders, en ziet op hen, die evenzo wandelen, gelijk gij ons tot voorbeeld hebt. 18 Want velen wandelen – ik heb het u dikwijls van hen gezegd, maar nu zeg ik het ook wenende – als vijanden van het kruis van Christus. 19 Hun einde is het verderf, hun God is de buik, hun eer stellen zij in hun schande, zij zijn
aardsgezind. 20 Want wíj zijn burgers van een rijk in de hemelen, waaruit wij ook de Here Jezus Christus als verlosser verwachten, 21 die ons vernederd lichaam veranderen zal, zodat het aan zijn verheerlijkt lichaam gelijkvormig wordt, naar de kracht, waarmede Hij ook alle dingen Zich kan onderwerpen.