Auteur Topic: Wie heeft er gebed nodig  (gelezen 91957 keer)

Marloes

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #200 Gepost op: augustus 06, 2006, 10:08:11 pm »
Vandaag is Enzo overleden, op de 3e verjaardag van zijn broer Reimer. Hier staat het bericht op de website van zijn ouders.
(Voor degenen die niet meer weten wie Enzo is: zie mijn berichten in dit topic in nov/dec 2005; zijn moeder heeft hier ook nog gepost later.)
[Prediker 7:29]

Laodicea

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #201 Gepost op: augustus 06, 2006, 10:24:01 pm »
Gecondoleerd! http://www.mothering.com/discussions/images/smilies/candle.gif
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.

Zijnkind

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #202 Gepost op: augustus 07, 2006, 10:37:54 am »
Laten we niet vergeten te blijven bidden voor het gezin. Alleen al de verslagen over Enzo spreken van veel emoties die niet zomaar over zullen zijn.
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

In Christus Genade

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #203 Gepost op: augustus 07, 2006, 09:19:04 pm »
Willen jullie ook voor mij blijven bidden. Ik heb dat zo hard nodig. Mijn leven is een puinhoop door mijn eigen toedoen. Ik zit in een hele lange tunnel waar ik geen licht zie aan het eind.  Ik heb zoveel spijt en schaamte van de pijn die ik mijn vriendin aangedaan heb.
Ze heeft me vergeven en we zijn samen verder gegaan, maar nu word ik gekweld door herinneringen die bij mij boven gekomen zijn... en ben ik zo bang dat het alsnog uit gaat als ik die aan haar vertel... ik weet geen raad meer met mezelf.. alsjeblieft.. bid voor mij

wateengedoe2

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #204 Gepost op: augustus 07, 2006, 09:36:44 pm »
Graag gebed voor mijn collega. Hij is net div. maanden thuisgeweest van het werk, vanwege zijn zoon die een hersentumor heeft - waar niet echt een goed vooruitzicht voor is. Nu is zijn zoon in een revalidatiecentrum en vandaag was mijn collega weer voor het eerst sinds tijden op het werk. Verder zijn in de  afgelopen paar weken zijn schoonvader, neef (cousin) en neef (nephew) overleden, de laatste 2 aan kanker, en dan nog 1 die het twee weken voor zijn dood pas hoorde. En of dat allemaal nog niet genoeg is, is ie onlangs zelf door zijn rug gegaan. Hoeveel kan een mens in één keer te verduren krijgen, zeg  :|
« Laatst bewerkt op: augustus 07, 2006, 09:37:40 pm door wateengedoe2 »

wateengedoe2

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #205 Gepost op: augustus 07, 2006, 09:37:12 pm »

quote:

In Christus Genade schreef op 07 augustus 2006 om 21:19:
Willen jullie ook voor mij blijven bidden. Ik heb dat zo hard nodig. Mijn leven is een puinhoop door mijn eigen toedoen. Ik zit in een hele lange tunnel waar ik geen licht zie aan het eind.  Ik heb zoveel spijt en schaamte van de pijn die ik mijn vriendin aangedaan heb.
Ze heeft me vergeven en we zijn samen verder gegaan, maar nu word ik gekweld door herinneringen die bij mij boven gekomen zijn... en ben ik zo bang dat het alsnog uit gaat als ik die aan haar vertel... ik weet geen raad meer met mezelf.. alsjeblieft.. bid voor mij
Je bent in mijn gebed. Veel sterkte!

cyber

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #206 Gepost op: augustus 07, 2006, 10:29:50 pm »

quote:

Marloes schreef op 06 augustus 2006 om 22:08:
Vandaag is Enzo overleden, op de 3e verjaardag van zijn broer Reimer. Hier staat het bericht op de website van zijn ouders.
(Voor degenen die niet meer weten wie Enzo is: zie mijn berichten in dit topic in nov/dec 2005; zijn moeder heeft hier ook nog gepost later.)
bedankt voor je bericht, ik neem de hele familie mee in gebed.

cyber

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #207 Gepost op: augustus 07, 2006, 10:31:18 pm »
wateengedoe en in christus genade, ook jullie gaan mee in gebed

In Christus Genade

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #208 Gepost op: augustus 07, 2006, 11:18:57 pm »
En bovenal.. willen jullie voor haar bidden.
Ik heb het haar verteld. En ze heeft nu onwijs verdriet en pijn. En ik wil zo graag met haar verder...

Ik heb het verdiend dat ik me zo rot voel. Ik heb me niet door God laten leiden... maar zij kan er niks aan doen dat ik haar zoveel pijn gedaan heb...dat verdient ze niet.
« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2006, 12:06:28 am door In Christus Genade »

Aafke

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #209 Gepost op: augustus 08, 2006, 01:23:42 pm »
Gebed voor de familie van een dierbare vriend (Oedse) die gisteravond om 20.00 uur is overleden. Had een hersentumor, 3 operaties waarvan bij de 3e teveel weefsel is weggehaald en hij de laatste maanden van zijn leven verlamd tot aan het hoofd heeft door gebracht op bed.. en heel af en toe in een rolstoel.
Er is onwrikbare trouw nodig in het zoeken, wat niet betekent dat men niet mag vallen. Trouw bestaat in het onmiddelijk opstaan na elke val.

Chaveriem

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #210 Gepost op: augustus 10, 2006, 11:28:15 am »
Hallo allemaal, Espacially P & A

Heren endames, zie hier een dwaas, een dwaas die jaren lang iedereen de wet wist voor te schrijven en verder zonder God dacht te kunnen. Nu is mijn leven een puinhoop en lig (bijna) in een scheiding.
Relatie met God komt weer op de rit, maar voor de rest......

P & A; Je hebt ooit eens aangeboden voor mij te willen bidden, toen kon ik er niet op ingaang. Situatie is drastisch gewijzigd, m.n. ook thuis gaat niet goed.
Gebed zou zeer welkom zijn. :'(
« Laatst bewerkt op: augustus 10, 2006, 11:28:50 am door Chaveriem »
mea culpa mea culpa mea maxima culpa

In Christus Genade

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #211 Gepost op: augustus 10, 2006, 12:05:36 pm »
Ik ben nu 3 dagen verder inmiddels en ik kon dinsdag nog kwijt wat ik kwijt wou, alle herinneringen die ik had en waar ik mee zat. Daarna wilde ze er nooit meer iets over horen. Nu is t donderdag en ben ik helemaal kapot. Ik kan niet meer goed slapen. Word om zes uur wakker en lig dan te woelen in bed. Mijn hele leven is kapot gegaan door wat ik gedaan heb. Ik moet mn herinneringen en schuldgevoel zelf zien te verwerken en ik voel me nu schuldig over dingen die ik me ook weer herinner. Ik wil zo graag weer aan mijn relatie met haar werken, samen met haar gelukkig worden. Maar ben nu zo bang dat ik in deze relatie niet meer gelukkig kan worden omdat ik zo met mijn gevoel zit. Ook al heb ik haar behouden, ik ben mijzelf kwijt.
Ik heb het gevoel dat ik nu moet kussen tussen mij of ons en dat is een keuze die ik niet wil maken. Ik ga kapot aan de pijn die ik heb. Ik wil mijn lieverd niet kwijt. Ik hou zoveel van haar.

Ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb zoveel pijn en verdriet.

Ik zou zoooo graag willen dat ik het over kon doen.

thijs14

• vooral meekijker/lezer
    • Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #212 Gepost op: augustus 10, 2006, 04:15:19 pm »
ik zal voor je bidden vertrouw op god het is denk ik heel moeilijk omdat je er al zo lang mee zit blijf bidden hij is er voor je!
Nadat Jezus ervan gedronken had zei hij: ‘Het is volbracht.’ Hij boog zijn hoofd en gaf de geest. Joh 19,30

Slim blondje

• De wijsheid niet in pacht.
    • Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #213 Gepost op: augustus 10, 2006, 04:27:40 pm »
gebed voor jongetje van twee dagen (Mattanja), dat in kritieke toestand op IC ligt. Hij kreeg het gisteren ineens erg benauwd. In het regionale ziekenhuis wisten ze niet wat het was, en in het UMC ook niet (voor zover ik tot nu toe gehoord heb).
Bid voor rust en vertrouwen. Voor wijsheid bij artsen. En vooral voor genezing.
Het begin van de wijsheid is ontzag voor de HEER, wie leeft naar Zijn wet, getuigt van goed inzicht. (Psalm 111:10a)

cyber

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #214 Gepost op: augustus 10, 2006, 08:25:58 pm »
Ik zal ervoor bidden, voor de kleine en voor de familie.

Slim blondje

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #215 Gepost op: augustus 11, 2006, 04:13:15 pm »
thnx cyber

inmiddels zijn ze erachter dat Mattanja zichzelf heeft vergiftigd. Zijn hele lichaam bleek vol ammoniak te zitten. Vannacht is hij helemaal doorgespoeld om hem zegmaar te ontgiftigen. Maar het blijft spannend. Ze weten niet zeker hoe hij aan die vergiftiging komt. Waarschijnlijk mist hij een enzym, waardoor hij het niet zelfstandig afbreekt.
Hij ligt nog steeds op de IC, maar er is nu wel meer rust.
Het begin van de wijsheid is ontzag voor de HEER, wie leeft naar Zijn wet, getuigt van goed inzicht. (Psalm 111:10a)

cyber

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #216 Gepost op: augustus 11, 2006, 06:39:19 pm »
o jakkie, wat een ellende voor zo'n klein lijfje ........
ik blijf ervoor bidden, voor alles

dank voor je bericht

Gerald

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #217 Gepost op: augustus 12, 2006, 12:19:12 am »
Ik zou het fijn vinden als veel mensen voor me zouden bidden. Ik ben namelijk depressief (=ziekte) en zie het niet gebeuren dat ik daar ooit helemaal uitkom. Professionele hulp krijg ik gelukkig al van een psycholoog, maar uiteindelijk is het God die geneest. Bid ajb of Hij mij wil vergeven en genezen!

Slim blondje

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #218 Gepost op: augustus 14, 2006, 04:24:53 pm »
Gerald, ik zal voor je bidden.

Over Mattanja: het ziet er naar uit dat hij een stofwisselingsziekte heeft. Het blijft spannend, maar hij is wel van de beademing af. Er gaan nog heeeeel veel onderzoeken komen, waarvan de uitslag heel onzeker is.

cyber

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #219 Gepost op: augustus 14, 2006, 10:36:46 pm »

quote:

ik doe mee

quote:

Over Mattanja: het ziet er naar uit dat hij een stofwisselingsziekte heeft. Het blijft spannend, maar hij is wel van de beademing af. Er gaan nog heeeeel veel onderzoeken komen, waarvan de uitslag heel onzeker is.

Het klint mij iets meer hoopvol in de oren vanwege 'van de beademing af'
Ik hoop dat de oorzaak snel gevonden word, en de oplossing simpel mag zijn. Hij blijft in mijn gebed.

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #220 Gepost op: oktober 12, 2006, 10:34:19 pm »
Modbreak:
Off-topic berichten verwijderd. Het is niet de bedoeling het hier over satanisme te gaan hebben. Zie de policy.
« Laatst bewerkt op: oktober 12, 2006, 10:34:31 pm door Mezzamorpheus »

MaVee

• eitje :D
    • Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #221 Gepost op: december 02, 2006, 01:45:30 pm »
Ik wil vragen of jullie willen bidden voor mijn neef en zijn vrouw. Gisteren is hun zoontje van 6 weken oud overleden aan de complicaties bij een operatie aan een bloedvat... :'(
eerst was ik een ei
nu ben ik een kip
kip zijn vind ik mooier
er zit wel leven in een ei
het is alleen wat dooier

Aafke

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #222 Gepost op: december 02, 2006, 01:53:50 pm »
Auw.. wat pijnlijk en verdrietig.
Er is onwrikbare trouw nodig in het zoeken, wat niet betekent dat men niet mag vallen. Trouw bestaat in het onmiddelijk opstaan na elke val.

Jahweh is genadig

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #223 Gepost op: december 02, 2006, 02:32:14 pm »
Bidden zal ik zeker voor ze... Het verdriet  wegnemen kan ik niet . :'(

Uit Math 19
Jezus zeide: Laat de kinderen de kinderen geworden en hindert ze niet tot
Mij te komen want voor zodanigen is het Koninkrijk der hemelen.
« Laatst bewerkt op: december 02, 2006, 02:34:58 pm door Jahweh is genadig »

thijs14

• vooral meekijker/lezer
    • Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #224 Gepost op: december 02, 2006, 03:02:13 pm »

quote:

Jahweh is genadig schreef op 02 december 2006 om 14:32:
Bidden zal ik zeker voor ze... Het verdriet  wegnemen kan ik niet . :'(

Uit Math 19
Jezus zeide: Laat de kinderen de kinderen geworden en hindert ze niet tot
Mij te komen want voor zodanigen is het Koninkrijk der hemelen.

persoonlijk raakt mij die tekst heel erg
ook jij veel sterkte ermee
ik zal bidden
Nadat Jezus ervan gedronken had zei hij: ‘Het is volbracht.’ Hij boog zijn hoofd en gaf de geest. Joh 19,30

Liudger

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #225 Gepost op: december 03, 2006, 10:33:21 am »
Mijn vader is overleden op 24 november.  Na een vol en vruchtbaar leven, en een 8 maanden lang zwaar ziekbed heeft hij afscheid van ons genomen, zich wetende geborgen bij God. Wij, zijn nabestaanden, zullen hem heel erg missen.

Willen jullie bidden voor zijn ziel, en voor sterkte speciaal voor mijn moeder.
De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren ...

dingo

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #226 Gepost op: december 03, 2006, 11:01:12 am »
Gecondoleerd Liudger, ik zal aan jullie denken in mijn gebed.

Jahweh is genadig

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #227 Gepost op: december 03, 2006, 11:58:23 am »
Gecondoleerd Liudger.
« Laatst bewerkt op: december 03, 2006, 11:58:40 am door Jahweh is genadig »

Els

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #228 Gepost op: december 03, 2006, 12:02:24 pm »
Liudger, gecondoleerd met het overlijden van je vader. Een niet te peilen verdriet...

Gods troost toegebeden voor de nabestaanden, speciaal voor je moeder.

cyber

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #229 Gepost op: december 03, 2006, 12:41:48 pm »

quote:

MaVee schreef op 02 december 2006 om 13:45:
Ik wil vragen of jullie willen bidden voor mijn neef en zijn vrouw. Gisteren is hun zoontje van 6 weken oud overleden aan de complicaties bij een operatie aan een bloedvat... :'(
ik neem het mee in gebed

cyber

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #230 Gepost op: december 03, 2006, 12:43:12 pm »
Liudger, gecondoleerd met dit verlies

ik neem het mee in gebed

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #231 Gepost op: december 03, 2006, 08:22:44 pm »
Veel sterkte Liudger, ik heb dit ook meegemaakt twee jaar geleden. Het was ook een tijd waarin je bijzonder de band met elkaar voelde en daardoor ook getroost werd.
IK zal ook speciaal voor je moeder bidden dat ze de kracht vindt om verder te gaan.
Wat ons veel hielp was praten over mijn vader: dat vond hij, oh ja, dat deed ie altijd etc.....
Maar vooral na een ziekbed is er ook opluchting als het lijden voorbij is. Daarna komen de dingen van voor de ziekte weer extra terug en dat mis je dan ook.
Voor jullie allemaal veel sterkte en troost waar ik om zal bidden.
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

diak2b

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #232 Gepost op: december 04, 2006, 01:28:18 pm »
Gecondoleerd, ik heb OLV om voorspraak voor je vader en troost voor je moeder gebeden.
Waar beschaving en eerlijkheid botsen, zal ik maar zwijgen.

Aafke

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #233 Gepost op: december 04, 2006, 03:17:45 pm »
Sterkte Liudger, zal voor jullie bidden.

Liudger

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #234 Gepost op: december 04, 2006, 03:31:54 pm »
Dingo, JiG, Els, Cyber, P&A, Diak2b, Aafke (en wie later nog langs komt) bedankt.

Wat het zwaar maakt was dat hij nog zo relevant was, als je het zo mag noemen. Hoewel lichamelijk steeds verder ingeperkt, was hij tot op het einde in zijn wakkere periodes net zo helder als altijd. Zijn wereld is nooit gekrompen. Hij had nog zoveel te genieten, nog zoveel te geven aan zijn omgeving. Het was zowel heerlijk als veeleisend om tijd met hem door te brengen.

Wat mij dankbaar gemaakt en gerustgesteld heeft, is de manier waarop de gemeente waartoe mijn ouders behoorden c.q. mijn moeder behoort, zich hebben ingezet om hen met gebed, gebaar, maar bovenal daad te ondersteunen in de ziekteperiode. Dit betrof zowel in functie zijnden, als 'gewone' gemeenteleden. Vervoer van/naar het hospitaal, maaltijden, boodschappen, oppas, bezoek, luisteren en troosten - De Heilige Geest in actie, mag je wel zeggen. En ik heb er alle vertrouwen in dat dat zich ook na de begrafenis zal voortzetten.

En inderdaad P&A, wat ook goed was, was de manier waarop we als familie elkaar hielpen en samenwerkten.
« Laatst bewerkt op: december 04, 2006, 03:32:29 pm door Liudger »

St. Ignatius

• Fiat mihi secundum verbum Tuum
    • Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #235 Gepost op: december 04, 2006, 03:34:02 pm »
Gecondoleerd Liudger. Ook ik zal voor jullie bidden en om voorspraak vragen.

http://ct.pbase.com/t6/27/609227/4/69373840.ajksWrcJ.jpg
"Men zou een pleister op vele wonden willen zijn..." (Etty Hillesum, 1942)

j@f@

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #236 Gepost op: december 06, 2006, 09:56:35 pm »
Gecondoleerd Liudger!!

joepie

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #237 Gepost op: december 09, 2006, 10:05:09 am »
Liudger allereerst gecondoleerd met het verlies van je Vader.
Dat God jou en je Moeder en verdere Familie de kracht mag geven om dit verlies te dragen, en te zien op Gods Koninkrijk.

Ik wil nog gebed vragen voor onze kleinzoon Sem.
Hij heeft het RS virus en is erg ziek.
Hij ligt aan de monitor, kan niet zelfstandig drinken, en ademhalen gaat moeilijk.
Hij heeft in zijn jonge leventje al veel meegemaakt.
14 dagen oud en al driemaal in het ziekenhuis gelegen.
Als hij dit virus heeft overwonnen gaat hij naar een ander ziekenhuis voor verder onderzoek.
God heeft onze gebeden tot nu toe verhoord en we geloven dat Hij dat zal blijven doen.
« Laatst bewerkt op: december 09, 2006, 10:06:00 am door joepie »

Liudger

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #238 Gepost op: december 09, 2006, 12:20:50 pm »

quote:

joepie schreef op 09 december 2006 om 10:05:
Liudger allereerst gecondoleerd met het verlies van je Vader.
Dat God jou en je Moeder en verdere Familie de kracht mag geven om dit verlies te dragen, en te zien op Gods Koninkrijk.

Dank je, Joepie.

quote:

Ik wil nog gebed vragen voor onze kleinzoon Sem.
Hij heeft het RS virus en is erg ziek.
Hij ligt aan de monitor, kan niet zelfstandig drinken, en ademhalen gaat moeilijk.
Hij heeft in zijn jonge leventje al veel meegemaakt.
14 dagen oud en al driemaal in het ziekenhuis gelegen.
Als hij dit virus heeft overwonnen gaat hij naar een ander ziekenhuis voor verder onderzoek.
God heeft onze gebeden tot nu toe verhoord en we geloven dat Hij dat zal blijven doen.
Ik zal bidden dat hij maar spoedig mag genezen en naar huis mag gaan.  Hoe goed een hospitaal, hoe zorgzaam het personeel ook mag zijn, het blijft een koude bedoening en geen omgeving voor een baby die moederarmen om zich heen nodig heeft. Het is geen prettig gezicht, zo'n smurf aan de slangetjes.

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #239 Gepost op: december 09, 2006, 02:55:41 pm »
Joepie, wat erg om te zien zo'n kleintje... Ik zal ook voor hem en jullie bidden.
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

joepie

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #240 Gepost op: december 09, 2006, 04:09:38 pm »
Dankjullie wel.
Vanmorgen weer geweest om hem eventueel in bad te doen, maar hij was vannacht achteruit gegaan en ligt nu aan de zuurstof. Dus we hebben hem alleen even snel andere kleren aangedaan en gewogen.
Daar kreeg hij al zo een hoestbui van dat hij maar even bij mijn dochter kon drinken.
Mijn dochter is alle dagen gewoon bij hem, maar ook zij heeft een zware bevalling gehad met veel bloedverlies, dus zou eigenlijk nog veel moeten rusten.
Die heb ik na vanmorgen even ontvoerd en ze ligt nu lekker te slapen bij ons, straks gaat ze er weer heen.

Aafke

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #241 Gepost op: december 09, 2006, 04:38:56 pm »
Sterkte Joepie, voor jou, je dochter.. haar man en natuurlijk het kleine hummeltje.

Jahweh is genadig

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #242 Gepost op: december 09, 2006, 04:50:39 pm »
Jig, neemt Joepie en familieleden opnieuw mee in gebed.

joepie

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #243 Gepost op: december 22, 2006, 10:00:26 am »
Sem is weer thuis!
God heeft gebeden verhoord, daarom past het om Hem te danken.

Sem is nog wel zwak en moet al zijn zijlen bijzetten om de achterstand in te halen.
Maar hij is pittig genoeg om daar zijn best voor te doen.
Hij hoest nog veel en heeft nog veel slijm, maar dat kan nog wel een aantal maanden zo zijn.

Aafke

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #244 Gepost op: december 22, 2006, 10:02:13 am »

quote:

joepie schreef op 22 december 2006 om 10:00:
Sem is weer thuis!

Sem is nog wel zwak en moet al zijn zijlen bijzetten om de achterstand in te halen.
Hij hoest nog veel en heeft nog veel slijm, maar dat kan nog wel een aantal maanden zo zijn.
Wowww.. geweldig. Godlof!

Liudger

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #245 Gepost op: december 22, 2006, 03:30:16 pm »

quote:

joepie schreef op 22 december 2006 om 10:00:
Sem is weer thuis!

Dat is prachtig nieuws Joepie. Dat hij voor de rest maar snel mag herstellen.

Marloes

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #246 Gepost op: december 22, 2006, 04:00:14 pm »
Wat fijn Joepie! Gefeliciteerd!
[Prediker 7:29]

thijs14

• vooral meekijker/lezer
    • Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #247 Gepost op: december 22, 2006, 04:57:48 pm »
joepie!
joepie, ik ben heel blij voor je hopelijk komt het allemaal weer helemaal goed :)

joepie

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #248 Gepost op: december 22, 2006, 05:29:38 pm »
Hij was vanmiddag bij de kinderarts en hij was wat gegroeid! Dat is op zich al bijzonder.
Dus het gaat allemaal de goede kant op.

Fijn dat jullie met ons meegebeden hebben!
Dank jullie wel.

Jahweh is genadig

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #249 Gepost op: december 23, 2006, 12:13:45 am »
Wat een mooi nieuws Joepie. d:)b

Aan Hem de lof.