Auteur Topic: Flevo!  (gelezen 3651 keer)

Sarah

• Bekijk profiel
Flevo!
« Gepost op: juli 15, 2004, 03:09:43 pm »
Wie gaan er dit jaar naar Flevofestival?
www.flevofestival.nl
Wat ben je van plan te gaan zien en wat niet?
Wie gaan er helpen op Flevo?
Vrijgemaakt :D (Rom. 8:2)

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #1 Gepost op: juli 15, 2004, 05:50:03 pm »
Ik ga voor de derde keer :)
Ik wil zien: Jars of Clay, Seventh Avenue, andere rock/metalbandjes
Ik wil horen: lezingen van Kees van der Kooi met een andere flip samen, lezing over vrouwen die (s)preken
Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld; men verzuimt slechts om ze toe te passen. Blaise Pascal

farao

• The Spirit That Guides Us
    • Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #2 Gepost op: juli 15, 2004, 06:01:46 pm »
jaaaaaaa ik ga natuurlijk voor de 3e keer ook heb er weer super veel zin in

wie ik zeker wil zien: The Spirit That Guides Us, This beautiful mess, Lampshade, R&R Worship Circus en nog meer goede rock bands :p
Verily, verily, I say unto thee, Except a man be born again, he cannot see the kingdom of God.

Karina

• richt je op alles wat waar is
    • Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #3 Gepost op: juli 15, 2004, 11:16:14 pm »
Hoe oud mag je zijn op het Flevefestival??? Nog nooit geweest dus......... O-)

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #4 Gepost op: juli 16, 2004, 12:46:12 am »
Ben bang dat het dan regent.
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Sarah

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #5 Gepost op: juli 16, 2004, 09:01:44 am »
Slaat nergens op.
En dan nog? Ga je (hier) niet dood van.

Ik ga wel naar flevo, werken in lezingtent.
Ben er nog nooit geweest maar lijkt me wel leuk.

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #6 Gepost op: juli 16, 2004, 10:35:28 am »
Wat ik weet van Flevo is dat het er gemiddeld vaak nat is, maar tegenwoordig hebben ze een andere locatie volgens mij.
Liefde is vreemd

farao

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #7 Gepost op: juli 16, 2004, 10:49:57 am »
haha nou vorig jaar en het jaar ervoor was het echt super mooi weer!!! en wat dan nog als het regent ga ik ook kan het gewoon niet missen ;)
Verily, verily, I say unto thee, Except a man be born again, he cannot see the kingdom of God.

Sarah

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #8 Gepost op: juli 16, 2004, 10:50:45 am »
En de lezingtent is lekker overdekt *grin*

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #9 Gepost op: juli 16, 2004, 10:51:01 am »
Maar ik ben van suiker....
Liefde is vreemd

Marnix

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #10 Gepost op: juli 16, 2004, 11:02:58 am »
Haha stel je niet aan ;)

Ik ga ook naar Flevo, officieel als medewerker... maar ik hoef niet zoveel te doen, alleen donderdag helpen met de opbouw en het afbreken van licht en geluid voor GODfashion... We gaan namelijk op Flevo een GODfashion-jeugddienst houden :)

Oh joy! :D
« Laatst bewerkt op: juli 16, 2004, 11:10:17 am door Marnix »
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

Sarah

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #11 Gepost op: juli 16, 2004, 11:09:50 am »
Zijn er niet genoeg jeugddiensten :P

Marnix

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #12 Gepost op: juli 16, 2004, 11:22:57 am »
Never :P

Bijdehandje ;) :>
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #13 Gepost op: juli 16, 2004, 03:42:47 pm »
Karina: je mag er als ouwe oma ook heen en als klein baby'tje ben je ook welkom.
Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld; men verzuimt slechts om ze toe te passen. Blaise Pascal

Does

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #14 Gepost op: juli 22, 2004, 10:19:08 am »
Dat is dan de eerste dat Godfashion op Flevo is dan. Welke locatie hebben jullie dan? Want ik neem aan dat ze geen aparte tent voor jullie gaan bijbouwen. :P

Ik weet overigens nog niet of ik ga of niet...
Live vanuit de luie stoel

Phantom

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #15 Gepost op: juli 29, 2004, 06:30:33 pm »
Nope, ik zal er niet bij zijn dit jaar, omdat ik

1) Moet werken in Augustus
2) Dus nog niet genoeg geld heb in Augustus, en moet sparen voor een PC
3) De muziek wat vind tegenvallen dit jaar

Vorig jaar wilde ik gaan, toen mijn favo-band Extol op de planken stond, maar wat denk je... Ik had een herexamen wiskunde op dezelfde dag...  }:| Ik was vrij pissig.

Het jaar daarvoor ben ik wel geweest, toen waren Self Mindead en The Spirit That Guides Us er, dus dat was zeker de moeite!

edit:   RHAAAAAAAAAAG!!!! Ik zie net dat Morphia komt spelen.... Daar zou ik wel graag bij zijn, maar om daar nou een hele trip (vanuit Belgie) voor op te zetten, en een kaartje van 70 Euro voor te kopen... Toch voel ik nu de spijt wel een beetje knagen....
« Laatst bewerkt op: juli 29, 2004, 06:34:02 pm door Phantom »

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #16 Gepost op: juli 29, 2004, 10:35:08 pm »
Je hoeft toch niet alle dagen te gaan? Als ik ga, dan is dat ook alleen op zaterdag en zondag.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Phantom

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #17 Gepost op: juli 29, 2004, 11:53:45 pm »

quote:

Harm schreef op 29 juli 2004 om 22:35:
Je hoeft toch niet alle dagen te gaan? Als ik ga, dan is dat ook alleen op zaterdag en zondag.
Klopt, maar ik kan het nog niet betalen, en ik heb geen vervoer.... Trouwens, ik vind het ook een beetje loos om te gaan voor maar 1 band.

Marnix

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #18 Gepost op: juli 31, 2004, 02:16:53 am »

quote:

Does schreef op 22 juli 2004 om 10:19:
Dat is dan de eerste dat Godfashion op Flevo is dan. Welke locatie hebben jullie dan? Want ik neem aan dat ze geen aparte tent voor jullie gaan bijbouwen. :P

Ik weet overigens nog niet of ik ga of niet...
Weet ik nog niet, ik zal het eens navragen!

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #19 Gepost op: juli 31, 2004, 04:07:03 pm »
Ik ga ook :) . Vrijdagavond aankomen en dan zaterdag en zondag daar aanwezig zijn.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

-bart-

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #20 Gepost op: augustus 14, 2004, 02:30:44 pm »
De dienst op flevo is zondag gratis, en: dresscode white. En ik heb tijd.
-- 't was prachtig (en mooi weer). Houdskool liet geen vlekken achter.
Mooie preek over Mattheus 4 (verzoeking in de woestijn).
Sterkte aan de opruimers.
« Laatst bewerkt op: augustus 15, 2004, 09:46:42 pm door -bart- »

farao

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #21 Gepost op: augustus 15, 2004, 05:46:05 pm »
Het was echt super vet!!! vooral heb ik genoten van The Spirit That Guides Us op het hoofdpodium en in La Luna bij allebij lekker vooraan heeerlijk gewoon echt vet!!!! This Beautiful Mess was ook echt heerlijk gewoonweg genieten!!! en dan had je nog sixstarhotel echt heerlijk die gasten!! whaaaa echt zo mooi!!!! en natuurlijk rowing at the lakes of canada, was mooi met een mooi dossis humor geweldig toen Arjen in een deuk lag tijdens een nummer :P gouwe humor :D voor de rest vondt ik de worship dienst ook erg mooi zaterdag ochtend en natuurlijk de outburst geweldig!

oh ja en de sfeer zat er echt goed in!!! echt leuk al die nattigheid en moder :P

Sarah

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #22 Gepost op: augustus 15, 2004, 05:48:34 pm »
Flevo was echt tof!

Sarah

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #23 Gepost op: augustus 15, 2004, 05:50:16 pm »
Hey wat vond je van de lezingen die je eventueel gevolgd hebt?
Of van die middag met CDA/CU/SP, heb je daar iets van meegekregen?
En de dienst vanochtend?

Wist jij dat er een tent was waar non stop gebeden en aanbeden werd en waar je terecht kon voor gebed?

farao

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #24 Gepost op: augustus 15, 2004, 05:56:17 pm »
heb geen lezingen gevolgd alleen die ene bij de worship dienst, dienst was ook mooi en ja die verzoekingen he ;) als we het op Geestelijk vlak hebben over flevo is God er echt bezig geweest het ging echt weer over voor God kiezen en je vol voor Hem geven het kwam ook bij veel artiesten terug ik geloof dat God echt een opwekking gaat beginnen in nederland, nee Hij is er al mee bezig :D mensen die vol voor God willen gaan! oh ja Godfashion dienst was ik trouwens ook nog geweest!

ben jij nog bij die tent geweest? als ik nu zo terug kijk was het miss wel ff goed geweest om daar ff naartoe te gaan :)

Phantom

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #25 Gepost op: augustus 15, 2004, 06:14:54 pm »
Is er nog iemand die Morphia live heeft  meegemaakt? Zo ja, een full report please!  ;)

Sarah

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #26 Gepost op: augustus 15, 2004, 06:21:45 pm »
Ja inderdaad, dat is hetgeen wat nu echt zo duidelijk wordt steeds, dat God echt een opwekking wil geven, en dat er nu al van alles gebeurd ja. Echt gaaf he! En God wil jou gebruiken om Zijn licht te laten zien.

Ja die Godfashion dienst was tof he, heb ik ook gezien. Goeie preek, oproep tot bekering!
En van muziek vond ik trouwens barlowgirl erg leuk (zie aankomende modesty topic) net als rock 'n roll worship circus, vond ik eigenlijk het mooist. maar van beiden heb ik maar 10 minuten geluisterd ofzo. Net als Andy Hunter en Out of eden. Eerste vond ik niet zo interessant, laatste band zong ook over modesty. Is toch wel leuk vind ik, zit echt inhoud in die muziek, ze doen het voor God he.

Ja is echt goed. Je wordt aan elkaar gegeven als christenen he. Moet je gebruik van maken en voor elkaar bidden en belijden en aanbidden etc. Ook op zo'n festival.

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #27 Gepost op: augustus 16, 2004, 02:05:14 pm »
Ik heb enorm genoten op Flevo, heb veel geleerd. De preek van Bram Rebergen sloeg weer eens in als een bom...
Wel jammer dat ik Marnix niet ben tegengekomen!
Van Seventh Avenue werd ik helemaal blij :) en The Electrics en Jars of Clay waren ook geweldig!
Lezingen:
* Women Speaking -> ben bemoedigd in mijn standpunt dat vrouwen ook in het ambt mogen, er zaten vier prachtige vrouwen waar God zeker doorheen werkt

* Leven in (on)vrijheid -> een gevangenispastor en een vrouw die is getrouwd met iemand die in de dodencel in Amerika zit, ontzettend indrukwekkend. Die man voelt zich nu vrijer, omdat hij christen is, terwijl hij in de gevangenis zit! Vroeger was hij gebonden aan drugs en criminaliteit, nu is hij bevrijd door Jezus.

* Charismatisch... euhm, kun je ook gewoon geloven? -> alleen de tweede helft meegemaakt, goed dat daar aandacht voor was.

* Bisschop de Jong - Choose to share -> een man met humor en veel praktische tips

* Kees vd Kooi - Alles over de Heilige Geest -> helaas viel ik hierbij in slaap omdat het zo warm was, maar wat ik heb gehoord was tof! De Geest wil geen aandacht voor zichzelf, maar Hij wil de aandacht op Jezus vestigen.

Alleen heb ik nu keelpijn en ben verkouden en heel moe...

Marnix

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #28 Gepost op: augustus 16, 2004, 04:07:21 pm »
Ik heb je gemist Lala :'( En Sarah... waarom had je me niet verteld dat je op Flevo was?! Als ik dat had geweten.... Ik had je ook gelijk even aan Rob kunnen voorstellen dat ;)

Het was in ieder geval, ondanks het mindere weer echt geweldig. Ik heb genoten van veel bands, Seventh Avenue, Make Up Your Mind, This Beautiful Mess geweldig, en het muzikale hoogtepunt vond ik The Electrics!

GODfashion was in de Big Top (had die vraag nooit beantwoord)... en vond ik ook supergaaf, net als de Outburst (openlucht-kerkdienst zondagmorgen) waarbij onze band ook speelde.

Ik vond het een super :)
« Laatst bewerkt op: augustus 16, 2004, 04:08:34 pm door Marnix »

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #29 Gepost op: augustus 16, 2004, 04:34:05 pm »
de band van GODfashion was idd errug goed! Er zat zelfs een tin whistle aan het begin van een van de nummers *sigh*

Marnix

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #30 Gepost op: augustus 18, 2004, 11:17:17 pm »
Hehe cool he :)

En van "U bent de Heer die ik dien" hadden ze soort van ska-versie gemaakt :D Ik heb niet stilgestaan die ochtend ;)

-bart-

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #31 Gepost op: augustus 19, 2004, 12:52:21 am »
Erg knap vond ik de uitvoering van opw 556. De grondtoon was precies in sync met de stroom generatoren! Klonk enorm door. Volgende keer ga ik toch ergens vooraan staan om nog beter mee te kunnen doen.

Prijst God die ons het leven geeft
O prijs Zijn almacht al wat leeft
Prijst Hem die redt en die geneest

Prijst Vader Zoon en Geest
Prijst Vader Zoon en Geest
Prijst Vader Zoon en Heilge Geest

Marnix

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #32 Gepost op: augustus 19, 2004, 03:10:49 pm »
Ik stond helemaal vooraan... en ze hebben me weer verrassend ernstig op een foto weten vast te leggen :D

http://www.ronduit.nl/jc/...0000+999999+000000+999999

(van dat gespring en zo gaat je haar zo wild zitten he :D)
« Laatst bewerkt op: augustus 19, 2004, 03:11:17 pm door Marnix »

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #33 Gepost op: augustus 19, 2004, 08:36:22 pm »
lol Marnix

Does

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #34 Gepost op: augustus 19, 2004, 11:42:06 pm »
90 euro... afzetters! Daarom ben ik niet gegaan en de line-up was naar mijn mening niet goed genoeg voor die prijs.

Luuc

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #35 Gepost op: augustus 20, 2004, 03:19:22 pm »
€ 90 euro valt toch wel mee?

Een beetje gospelconcert in nederland kost toch al snel 30 tot 40 euro. zo'n concert duurt dan amper 2 uur.

Op FLEVO heb je tig bands, theatervoorstellingen, cabaret enz. enz.
Dit alles duurt van donderdagmiddag 14:00 tot zondagmorgen. Bovendien heb je nog een campingplekkie erbij

€90  mwoah..... geen geld.   ;)
« Laatst bewerkt op: augustus 20, 2004, 03:20:29 pm door Luuc »
Luuc

Sarah

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #36 Gepost op: augustus 20, 2004, 03:48:51 pm »
Ik ging als medewerkster en was lid en betaalde uiteindelijk 15,- euro.

Hey Marnix ik heb je gezien onder Godfashionviering, net als Martin, en Rob! Finally.
Godfashion was echt heel gaaf, zondagochtend dienst idem dito.

Lalage, heb je een foto? :p

Does

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #37 Gepost op: augustus 20, 2004, 04:01:43 pm »

quote:

Luuc schreef op 20 augustus 2004 om 15:19:
€ 90 euro valt toch wel mee?

Een beetje gospelconcert in nederland kost toch al snel 30 tot 40 euro. zo'n concert duurt dan amper 2 uur.

Op FLEVO heb je tig bands, theatervoorstellingen, cabaret enz. enz.
Dit alles duurt van donderdagmiddag 14:00 tot zondagmorgen. Bovendien heb je nog een campingplekkie erbij

€90  mwoah..... geen geld.   ;)
90 euro betaal ik voor goede bands zoals weet ik veel wat, noem eens een dwarsstraat. Niet voor een gospeliets... Vorig jaar heb ik het wel gedaan. Flevo is overigens best cool hoor, niks mis mee maar ik vind het wat prijzig voor hetgeen te bieden is.

Luuc

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #38 Gepost op: augustus 20, 2004, 04:10:54 pm »
Dan ben ik bang dat je dit jaar toch wel heel goede bands gemist heb. (Violet Burning, Rock & Roll Worship Circus, Jars of Clay)

En ik moet toegeven.... vorig jaar viel het inderdaad zwaar tegen wat artiestenaanbod betreft. (dat is mijn mening dan he)

maar afgezien of je de bands nu wel of niet goed vindt (smaken verschillen nu eenmaal) denk ik toch dat voor zo'n vol weekend 90 euro niet overdreven veel geld is.
Lowlands kost onderhand al €110
Luuc

Does

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #39 Gepost op: augustus 20, 2004, 06:59:35 pm »
Lowlands heeft dan ook wat meer te bieden qua muziek. Ik noem een band als NERD of Velvet Revolver of weet ik veel allemaal. Faithless.... etc. etc.

Maar ik hoorde veel mensen zeggen dat Flevo dit jaar slechter was dan de vorige editie hoor.. en dat was niet door het weer.

Marnix

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #40 Gepost op: augustus 20, 2004, 08:36:01 pm »
Flevo biedt veel meer:

- Goede bands, je kent ze alleen niet omdat ze niet seculier zijn....
- Een geweldige sfeer (duizenden christenen bij elkaar)
- Niet/weinig ladderzatte en knetterstonede mensen
- Naast muziek ook nog allerlei interessante workshops etc.
- 4 dagen feest (lowlands is maar 3 dagen toch?)
- Het gaat er over God

10x beter dan lowlands... 90 euro voor 4 dagen afzetterij? Heel niet... Lowlands is dan een stuk erger. Kost veel meer... en God is niet zoals op Flevo zichtbaar aanwezig.... integendeel.

Ik heb trouwens ook een hoop mensen horen zeggen dat deze Flevo-editie juist wel megagoed was... Dat hangt er vanaf van wat voor muziek je houdt en van wat voor dingen die er naast de muziek zijn...

Faithless? Die zingt dat God een DJ is... Op Flevo zeggen ze dat God Koning is... Experience the difference.
« Laatst bewerkt op: augustus 23, 2004, 03:13:59 pm door Marnix »

Luuc

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #41 Gepost op: augustus 23, 2004, 09:16:38 am »
:)
Luuc

cochise

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #42 Gepost op: augustus 23, 2004, 08:27:09 pm »

quote:

Marnix schreef op 20 augustus 2004 om 20:36:
Flevo biedt veel meer:

- Goede bands, je kent ze alleen niet omdat ze niet seculier zijn....
- Een geweldige sfeer (duizenden christenen bij elkaar)
- Niet/weinig ladderzatte en knetterstonede mensen
- Naast muziek ook nog allerlei interessante workshops etc.
- 4 dagen feest (lowlands is maar 3 dagen toch?)
- Het gaat er over God

10x beter dan lowlands... 90 euro voor 4 dagen afzetterij? Heel niet... Lowlands is dan een stuk erger. Kost veel meer... en God is niet zoals op Flevo zichtbaar aanwezig.... integendeel.

Ik heb trouwens ook een hoop mensen horen zeggen dat deze Flevo-editie juist wel megagoed was... Dat hangt er vanaf van wat voor muziek je houdt en van wat voor dingen die er naast de muziek zijn...

Faithless? Die zingt dat God een DJ is... Op Flevo zeggen ze dat God Koning is... Experience the difference.

leuk zo'n mening zeg ben je wel eens op lowlands of een ander regulier festival geweest ?
ik heb geen mening over flevo want ik ben er nog niet geweest
en ff over faithless waar wil je heen met die zin?
en niet iedereen is straal bezopen en stoned(wel veel maar niet iedereen)
ik denk dat flevo meer ook is om als christenen bij elkaar te zijn dat heeft lowlands natuurlijk helemaal niet daar komen de mensen voor de muziek,film,cabberet enz.
maar dat wil niet zeggen dat een minder festival is
anders mischien maar niet minder
das mijn mening
take or leave it
« Laatst bewerkt op: augustus 23, 2004, 08:28:18 pm door cochise »
So pardon me while I burst into flames.
I've had enough of the world, and it's people's mindless games
So pardon me while I burn, and rise above the flame

Lalage

• Ik ben bevrijd!
    • Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #43 Gepost op: augustus 23, 2004, 08:50:46 pm »
Je moet zelf weten of je het er voor over hebt, maar ik vind de prijs-kwaliteitverhouding goed. Je moet niet puur voor de muziek gaan, niet alle bands zullen je kunnen boeien, maar er zit voor iedereen wel wat moois tussen. Dat geldt ook voor de lezingen en het cabaret.
Sarah: kijk maar op mijn website, klik dan op foto's van mij met mijn geliefde.

Marnix

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #44 Gepost op: augustus 24, 2004, 12:46:52 am »

quote:

leuk zo'n mening zeg ben je wel eens op lowlands of een ander regulier festival geweest ?
ik heb geen mening over flevo want ik ben er nog niet geweest
en ff over faithless waar wil je heen met die zin?
en niet iedereen is straal bezopen en stoned(wel veel maar niet iedereen)
ik denk dat flevo meer ook is om als christenen bij elkaar te zijn dat heeft lowlands natuurlijk helemaal niet daar komen de mensen voor de muziek,film,cabberet enz.
maar dat wil niet zeggen dat een minder festival is
anders mischien maar niet minder
das mijn mening
take or leave it

Je hebt gelijk, er zit een verschil tussen Lowland en Flevo denk ik, hoewel beiden sfeer en goede muziek hebben.... alleen lijkt de sfeer bij Flevo me beter, van wat ik zo van Lowlands gezien en gehoord heb...

Wat Faithless betreft, met die zin wilde ik wijzen op het feit dat er daar ook bands en dj's komen met niet zulke goede teksten... teksten waar God misschien niet zo blij mee is... Hoe sta je daar als christen dan bij?

Verder lijkt Lowlands me best leuk hoor (hoewel ik eerder een ander festival zou uitkiezen) maar wilde ik alleen even aangeven dat Flevo voor christenen zo zijn voordelen heeft, dingen die je bij lowlands niet vindt... Natuurlijk heeft Lowland ook positieve punten :)

cochise

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #45 Gepost op: augustus 24, 2004, 08:45:46 am »

quote:

Marnix schreef op 24 augustus 2004 om 00:46:
[...]

Je hebt gelijk, er zit een verschil tussen Lowland en Flevo denk ik, hoewel beiden sfeer en goede muziek hebben.... alleen lijkt de sfeer bij Flevo me beter, van wat ik zo van Lowlands gezien en gehoord heb...

Wat Faithless betreft, met die zin wilde ik wijzen op het feit dat er daar ook bands en dj's komen met niet zulke goede teksten... teksten waar God misschien niet zo blij mee is... Hoe sta je daar als christen dan bij?

Verder lijkt Lowlands me best leuk hoor (hoewel ik eerder een ander festival zou uitkiezen) maar wilde ik alleen even aangeven dat Flevo voor christenen zo zijn voordelen heeft, dingen die je bij lowlands niet vindt... Natuurlijk heeft Lowland ook positieve punten :)

ik zal ook niet zeggen dat op een regulier festival alles wat je daar ziet door de beugel kan maar dat vind ik geen reden om er niet heen te gaan  wat ik jammer aan flevo vind is dat het een festival is voor christenen als bands die op flevo zouden staan op een regulier festival zouden staan zou dit een breder publiek kunnen aanspreken  wat nu dus niet het geval is jammer dat dit niet buiten het christelijke wereldje kan
we hebben al scholen reisorganistaie's  politieke partijen enz voor cristenen maar er is nog meer dan alleen dat wereldje een erg makkelijke uitweg vind ik zo
So pardon me while I burst into flames.
I've had enough of the world, and it's people's mindless games
So pardon me while I burn, and rise above the flame

Luuc

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #46 Gepost op: augustus 24, 2004, 09:34:45 am »
Zoveel christelijke bands krijgen niet de ruimte om op te treden op seculiere festivals. Ze zouden dit dolgraag willen... dat weet ik wel zeker.
(uitzonderingen daargelaten....  de band 'Eleven' stond dit jaar op FLEVO en op Lowlands)
Een festival zoals FLEVO is dan natuurlijk wel een uitkomst.

Maar ik zou zeggen..... ga er eerst maar een keer heen. Het zal je nog vebazen!
FLEVO heeft niet zoals scholen een toelatingsbeleid. Op FLEVO komen christen en niet christenen van 'allerlei soorten'.
« Laatst bewerkt op: augustus 24, 2004, 09:35:53 am door Luuc »
Luuc

Rianne

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #47 Gepost op: augustus 24, 2004, 10:41:43 am »
Jars of Clay was er dus ook?
Wat zongen ze????
K heb een concert van ze meegemaakt in Cleveland, Ohio. Sta zelfs nog met ze op de foto! Leuke band.
Maar ben even erg benieuwd naar de liedjes die ze zongen.

Luuc

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #48 Gepost op: augustus 24, 2004, 01:14:44 pm »
http://www.ronduit.nl/jc/...t=5493869&cat=3218614

Hier kun je o.a Jars of Clay op FLEVO beluisteren
Luuc

Phantom

• Bekijk profiel
Flevo!
« Reactie #49 Gepost op: augustus 24, 2004, 10:26:43 pm »
Waarom staan daar geen opnames bij van The Spirit That Guides Us, Morphia en Seventh Avenue?!

Waarom wordt Metal toch altijd in een hoekje weggeduwd?!