quote:
Zijnkind schreef op 29 september 2004 om 19:26:Dat kon niet verhinderen dat we begonnen zijn in de bovenkerk waar ik precies 1 minuut voor 10 aankwam. Net op tijd....ware het niet dat een jongetje me bij de ingang tegenhield om pepermunt te verkopen (echt gebeurd).
Gaandeweg de schooldag kreeg ik wel een beetje genoeg van al die acties

. In het begin nog leuk, een hema-worst van Zaltbommel, plak krentewegge voor de kerk in staphorst en de inmiddels beruchte (engelse? waarom geen King?) pepermunt van Pernis. Daarna begonnen de kraamhouders (ND, VN, CU), actievoerders (GMV enzo), weer pepermunt (nu stadskanaal) en de vele, vele folderaars me toch ernstig te vervelen. Het leek wel een jehova's schooldag

" class="smiley" /> .
Erg mooi weer en toch wel een sfeervolle dag. Ter afsluiting zelfs een gele politiefolder onder mijn ruitewisser. Ik kan er weer een paar jaar tegen

.
Okee dan, dat jongetje was mijn broertje, ik heb zowat geen pepermunten verkocht, want ik had het veel te druk, maar dat vertel ik zo wel, en wij hadden GEEN folders. Goed he?
Die gele politiefolder: mijn teller staat nu op 3, van mensen van wie ik het gehoord heb, maar ik hoorde dat de hele parkeerplaats gefolderd was.
Vandaag startte ik de dag om half 6 toen mijn wekkertje een ruw einde maakte aan mijn zoete dromen. 20 over zes zaten we dan toch eindelijk in de auto, en zo'n 2 uur later in Kampen.
Kraam opgezet, en vervolgens naar de jeugdsamenkomst gegaan. Was heel gaaf!! Goede liederen, goede band, hoewel de zangeres geen wijs kon houden. Leuke spreker, in elk geval minder saai dan normaal. Leuk al die acties van Tijd Voor Actie, goede manier om van je te laten horen.
Vroeg in de middag heb ik een minicollege bezocht: over Johannes in vogelvlucht. We kregen hier uitgelegd hoe we wisten door wie het Johannesevangelie geschreven is, dat wordt namelijk nergens gezegd, en hoe hecht de relatie van de schrijver met Jezus was.
Nog wat kraampjes langs geweest, niet veel gekocht. Alleen wat pepermunt van onze concurrent. En me 's middags ff laten rondleiden door het gebouw waar ik later terecht zal komen. De TU zelf. Ik had dankzij m'n schoonzus het privilege van toegang naar boven, want dat was eigenlijk afgesloten. Maarja, een bekend gezicht doet wonderen...
Ik zal maar niet op gaan tellen hoeveel bekenden (familieleden, danwel schoolmensjes of andere achterkennissen) ik gezien heb. Vreselijk veel. Ook mensen die ik al een poos niet gezien had, dus best leuk, een hele reunie.
Maarja, dat was mijn dag. Vanavond nog Alpha gehad, ook een gave avond, al met al een geslaagde dag!!!!!