Auteur Topic: Heel flauw  (gelezen 671 keer)

Petrus24

• Bekijk profiel
Heel flauw
« Gepost op: november 07, 2004, 11:04:20 pm »
Hier had ik een link geplaatst over de Islam, uitsluitend over de Koran. Wat het eigenlijk inhoud. Dus niet in verband met de bijbel!!
Dat vind ik heel flauw dat jullie dat zomaar verwijderen hier!

Het is nochtans heel actueel:

Bekijk de quotaties links:

http://www.prophetofdoom.net/

|:(

AVee

• Templateontwikkelaar
  • Administrator
    • Bekijk profiel
Heel flauw
« Reactie #1 Gepost op: november 07, 2004, 11:14:26 pm »
Je topic staat er volgens mij nog steeds, dus ik snap je probleem niet. Het topic is op slot gezet omdat er al een discussie loopt over het onderwerp. Daar mag je gewoon aan meedoen...
Hier gaan lopen mopperen lijkt me dus, inderdaad, nogal flauw. En lees de faq eens even rustig door, je reactie staat nog op de verkeerde plek ook. Als je dit soort dingen kwijt wil kan dat in het feedback forum.
"I forgave myself. When God forgave me, I figured I'd better do it too." -- Jonny Cash

Doarsie

• Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
Heel flauw
« Reactie #2 Gepost op: november 07, 2004, 11:15:26 pm »
* Doarsie voorspelt dat deze topic ook op slot gaat

Petrus24

• Bekijk profiel
Heel flauw
« Reactie #3 Gepost op: november 07, 2004, 11:23:18 pm »
Ja maar mijn topic staat helemaal onderaan , dat ziet niemand meer. Het is gewoon heel actueel.
Wat denkt de modale man of vrouw in de straat hier over, dus de bijbel even hierbuitengelaten?
heel belangerijk vind ik.

Doarsie

• Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
Heel flauw
« Reactie #4 Gepost op: november 07, 2004, 11:27:02 pm »
Je moet die link gewoon even plaatsen in de topic welke roodkapje (?) aangaf.

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Heel flauw
« Reactie #5 Gepost op: november 07, 2004, 11:46:51 pm »
Zoals Roodkapje al zei is er een topic waar over de islam gesproken kan worden, namelijk: Bijbel en islam. Je kunt daar je link naar die site plaatsen en daar kan over het onderwerp gediscussieerd worden. Als je een heel specifiek onderwerp wil behandelen en bepraten mag je ook een nieuw topic openen, maar zorg er dan voor dat je in je openingspost goed aangeeft waar je dan precies over wil praten. Alleen het linkje geven en zeggen waar die site over gaat, zoals je nu dus doet, is dan dus niet genoeg.

Ennieweejs, ook dit topic doen we op slot. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan mag je me altijd mailen :) . Mijn e-mailadres kun je terugvinden onder het linkje naar myGKV bovenaan mijn bericht.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger