OK, ff terugblikken:...
Day Of Fire: positieve verrassing. Cd boeit me niet zo, live doen ze het best goed. Prima opening. Zwaar sympathieke zanger.
East West: Viel tegen, alhoewel ik ook geen liefhebber van de stijl ben. Vond het teveel gebrij, te weinig contact met het publiek, te weinig overtuigend. Missch. nog teveel last van jetlag.
Rock n Roll Worship Circus: Megagoed. Klasse-muzikanten. Muziek pakt je of pakt je niet. Beetje lastig voor publiek.
BarlowGirl: viel tegen. Te standaard, te gemaakt, veel minder stoer dan de cd.
Paul Colman: Erg goed (van wat ik gezien heb): Duitse band stukken beter dan Trio. Krikt z'n liedjes gelijk omhoog. Rascommunicator, geweldig hoe hij zichzelf ook weet weg te cijferen.
Pillar (van wat ik gezien heb): Viel tegen. Ik vond het slechter (minder pakkend) dan de cd. Gevolg: te weinig contact met publiek.
Zaterdag:
SacredLife gemist,
Project 86 na een half nummer weer verdwenen

.
Cathy Burton: Leuk. Viel me mee. Kreeg zaal goed mee.
Jeff Deyo: Goed, enthousiast, gedreven. Iets te standaard. Saturate was toppertje. Gebruikte mooie opmerking uit interview met hem 's middags

.
Sanctus Real: Cool. Iets te dichtgesmeerd en Beautiful Day net iets te zwak. Stem zanger soms te slecht hoorbaar (of lag dat aan mij?). Preek was aan ene kant teveel van het goede. Aan de andere kant sprak het mij net op dat moment persoonlijk heel erg aan.
Supertones: Leuk feestje, viel me ietwat mee. 't Blijft niet mijn ding.
MuteMath: Fantastisch! Heerlijk! Uur lang zwaar genoten. Die gaan het helemaal maken. Geweldige gasten ook.
HebbeZ!-Podium, een klein beetje van gezien:
Nucleair Playground, erg leuk!
The Rock kort gezien, viel me mee.
!Kboemm ook kort gezien: erg strak!
Het was een tof weekend!