Auteur Topic: ongeloofwaardig en opvallend nieuws - III  (gelezen 34732 keer)

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
ongeloofwaardig en opvallend nieuws - III
« Gepost op: mei 10, 2005, 09:08:08 am »

quote:

Peijs bestrijdt files door afsluiten rijstroken

DEN HAAG - Minister Peijs van Verkeer wil de files op de ringwegen rond grote steden bestrijden door langere files te laten ontstaan op de wegen die ernaartoe leiden. Hierdoor wordt het verkeer op de ringwegen gedoseerd toegelaten, waardoor daar een betere doorstroming ontstaat.

Peijs heeft dat aan de Tweede Kamer geschreven. Rijkswaterstaat experimenteert op een aantal knelpunten met deze methode, die inhoudt dat op de toegangswegen naar de ring rijstroken tijdens de spits tijdelijk worden afgesloten. De proeven vinden onder meer plaats bij Amsterdam (A9/A2) en Utrecht (A2/A7). Klik hier !

ja je moet eerst langer in de file staan om dan later korter in de file te staan. En ja dan sta je langer in de file.... maar wel korter in de file op de snelweg :D :D

* Alfredt belooft geen grappen meer te scoren over politici, dat kunnen ze zelf veel beter.
Pinkeltjefan

lineke

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: mei 10, 2005, 09:10:24 am »
Nee, dit is echt het poldermodel: als er op de snelwegen files staan, moeten er ook files staan op de wegen die ernaar toeleiden. Anders is het niet eerlijk voor de snelweg. :)
je leeft maar één keer eeuwig

karlos

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: mei 10, 2005, 11:46:00 am »
Is dit niet gewoon het principe van gelijke verdeling? Niet alleen inkomensverdeling dus, maar ook file-verdeling 8)7
Nein!

wateengedoe2

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: mei 10, 2005, 04:43:17 pm »
Reclamespotje 'Hand van God' van de buis (teletekst, alleen vandaag te lezen)
« Laatst bewerkt op: mei 10, 2005, 04:44:20 pm door wateengedoe2 »

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: mei 10, 2005, 04:46:11 pm »
Ik ben blij dat ie van de buis af is, ik ergerde me er ook al aan.
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Doarsie

• Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: mei 10, 2005, 09:47:19 pm »
Ernstig lek gevonden in Firefox

De Waarschu-wingsdienst van de overheid meldt dat er een gevaarlijk lek is geconstateerd in Firefox. Een patch is nog niet beschikbaar.

Door deze zwakke plek kunnen kwaad-willenden op afstand willekeurige programma’s automatisch plaatsen en starten op de computer. Het gat is gevonden in alle versies van Firefox tot en met 1.0.3;

Mozilla heeft nog geen update beschikbaar gesteld waarmee het probleem kan worden verholpen maar is daar wel hard mee bezig.

Wees tot de update er is voorzichtig met het klikken op links van onbekende of onbetrouwbare bronnen. Ook is het slim om  de opties ’Javascripting’ en ’Websites toestaan om programmatuur te installeren’ tijdelijk uit te schakelen.

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: mei 17, 2005, 05:19:38 pm »
Java, Javascript en het installeren van programma's staan bij mij standaard uit... ;)

Deze is ook opmerkelijk:

quote:

Groot-Brittannië in de ban van 'pianoman'

LONDEN - Alle merkjes uit de kleding van de mysterieuze 'pianoman', wiens identiteit een raadsel is, waren verwijderd toen hij begin april in Kent werd aangetroffen. Dat meldde de Daily Telegraph dinsdag. De man was verward en droeg een drijfnat pak met stropdas. Niemand weet wie hij is. Hij praat niet, maar speelt fantastisch piano. Een enorme speurtocht is begonnen.

De autoriteiten hebben geen idee waarom alle merkjes uit de kleren van de man waren verwijderd. De geheimzinnige man (eind 20, begin 30 jaar) wordt nu al enkele weken verzorgd in een kliniek. Tot dinsdag zijn 160 tips binnengekomen over de mogelijke identiteit. Eentje, die naar Sussex leidt, lijkt veelbelovend, maar het is niet eens zeker of de man een Brit is.

Tolken (ook uit Oost-Europa) komen er niet uit. Hij spreekt niet, wil niets schrijven, maar leeft op als hij piano kan spelen. Ook tekent hij piano's, en zelfs het binnenwerk tot in detail. Michael Camp, een van zijn hulpverleners: "Ik heb in twintig jaar nog nooit iemand meegemaakt die zo getraumatiseerd is." Camp noemt de man zeer gespannen, behalve wanneer hij piano speelt.

De politie en maatschappelijk werkers zijn een enorme zoektocht begonnen om het mysterie te ontrafelen. Er is contact opgenomen met orkesten in heel Europa. De bevolking is te hulp geroepen. Sommigen dachten dat het om de Zweedse pianist Martin Stufalt (26) ging, maar die belde maandag uit Zweden om te zeggen: "Ik ben het niet."
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het verhaal verfilmd wordt... :z
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

HaJee

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: mei 17, 2005, 07:27:25 pm »
Ik vind het een enorm intrigerend verhaal. Het leent zich misschien wel voor een boek of film, maar dat hangt wel af van de oorzaak van zo'n trauma. Volgens mij heeft hij echt verschrikkelijke dingen meegemaakt...
Where is the wisdom we lost in knowledge?

Zijnkind

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: mei 17, 2005, 09:52:39 pm »
Het is blijkbaar niet zo'n probleem in nederland om God voor je commercieele karretje te spannen.
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

cyber

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: mei 17, 2005, 09:56:28 pm »
of, zoals een roomse man mij zei; het zijn weer die gereformeerden die een ander niets gunnen............. :r

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: mei 17, 2005, 10:24:35 pm »

quote:

cyber schreef op 17 mei 2005 om 21:56:
of, zoals een roomse man mij zei; het zijn weer die gereformeerden die een ander niets gunnen............. :r

huh?

ik vond het een onzin argument om naar maradonna te verwijzen. Daar ginbg het om een ordinaire handsbal en in het reclamefilmpje om een hele grote hand van boven. Dus ik vond het echt belachelijk om dit zo te tonen. het was totaal geen verwijzing naar maradonna, alleen de term komt bij hem vandaan. Verder is de hele uitvoering gericht op een echt goddelijke hand....

maar wat heeft dit te maken met iemand iets gunnen?
Pinkeltjefan

cyber

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: mei 17, 2005, 11:17:40 pm »

quote:

Alfredt schreef op 17 mei 2005 om 22:24:

[...]

huh?

ik vond het een onzin argument om naar maradonna te verwijzen. Daar ginbg het om een ordinaire handsbal en in het reclamefilmpje om een hele grote hand van boven. Dus ik vond het echt belachelijk om dit zo te tonen. het was totaal geen verwijzing naar maradonna, alleen de term komt bij hem vandaan. Verder is de hele uitvoering gericht op een echt goddelijke hand....

maar wat heeft dit te maken met iemand iets gunnen?

hij zag achter zowat alles "die gereformeerden" die erop uit
waren om zijn leven te vergallen, dus heb ik hem maar uitgelegt
hoe het allemaal in elkaar stak.
Volgens hem heeft de media het nooit zo gebracht, maar waar hij
die gedachten weg had werd mij niet duidelijk.

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: mei 18, 2005, 01:05:44 pm »
Ik vind 'een roomse man' ook niet meteen een positieve typering voor iemand die de Rooms-Katholieke kerk bezoekt.

Zo iemand noemt zichzelf katholiek, en in de gereformeerde kerk wordt 'rooms' bijna alleen maar als bijvoegelijk naamwoord gebruikt met een negatieve betekenis. Zo iemand noemt zichzelf katholiek, dus laten wij dat dan ook doen.

En toen ik als 'niet-roomse' en niet-gereformeerde de gereformeerde kritiek las op die spot dacht ik ook: "Dit is weer gereformeerd Nederland op z'n smalst. Laten ze zich gaan bezighouden met belangrijke dingen ipv met zo'n spotje."

Dus tja...
« Laatst bewerkt op: mei 18, 2005, 01:06:13 pm door Roodkapje »

cyber

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: mei 18, 2005, 07:55:22 pm »
Deze man, ik kom hem 1 keer per jaar tegen op de verjaardag
van mijn buurvrouw, noemt zichzelf een roomse man, en hij
voelt zichzelf in de Rooms Katholieke kerk van tegenwoordig niet thuis.

Ik heb een paar vriendinnen die ook Rooms-katholiek zijn, zij noemen
het zo;  dat ze behoren bij de kerk van het houtje.

Ik zal het in het vervolg benoemen als Rooms-Katholiek, voor de
duidelijkheid op het forum.

Mart

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: mei 20, 2005, 10:28:06 am »
UK breakthrough as human embryo cloned

British and Korean scientists lead revolution in stem cell technology

Ian Sample, science correspondent
Friday May 20, 2005
The Guardian

Scientists in Newcastle have successfully cloned a human embryo, a breakthrough that places Britain at the forefront of the cutting edge but highly controversial field of embryonic stem cell technology.
The clone was created as part of the Newcastle group's research into new treatments for diabetes. The team, lead by Miodrag Stojkovic at Newcastle University and Alison Murdoch at the Newcastle NHS Fertility Centre, was the first in Europe to be given the go-ahead to clone embryos for research last year, after being granted a licence by the Human Fertilisation and Embryology Authority.
[...]
Britain is one of a handful of countries to permit the cloning of human embryos for research, or therapeutic cloning. Several countries throughout Europe have introduced bans or severe restrictions on cloning research and the UN is pushing for a global ban.
[...]
Pro-life groups criticised the work as unethical. "This work trivialises life. An embryo, no matter how small, no matter how it is created, is a human life. We must respect that," said Josephine Quintavalle of Comment on Reproductive Ethics.

The HFEA's right to grant permission for the work is being tested in the high court after lawyers for Christian Fellowship won a judicial review of its decision.

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: mei 22, 2005, 12:23:55 pm »
Eindelijk!

quote:

Onsterfelijkheid op komst in 2050

LONDEN - Als de wetenschappelijke vooruitgang verder doorzet, heeft de mens in 2050 uitzicht op onsterfelijkheid. Dit geldt niet voor het lichaam, maar wel voor het brein. Computers zijn dan naar verwachting zo ver ontwikkeld dat de complete herseninhoud van een stervende gedownload en dus bewaard kan worden.
Dit zegt de Britse futuroloog Ian Pearson zondag in het weekblad The Observer.

Computersystemen zijn volgens hem halverwege de 21e eeuw ook in staat emoties te voelen. Een nuttige toepassing voor emotie-computers ziet Pearson weggelegd in vliegtuigen. Computers die bang zijn voor een vliegtuigongeluk, zouden de piloot kunnen assisteren. Pearson is hoofd van de futurologie-afdeling van BT, de Britse kpn.
Bron: nu.nl. En 2050 moet ik toch kunnen halen!
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

rietje

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: mei 22, 2005, 12:27:16 pm »
ze kunnen wel heeeel wat verzinnen hoor!!
gelukkig wie zuiver van hart zijn, want zij zullen God zien

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: mei 22, 2005, 12:27:49 pm »
dan ben ik 74... haal ik gelukkig toch niet :)
Pinkeltjefan

rietje

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: mei 22, 2005, 12:29:09 pm »
zooooow, hoe weet je dat??
misschien word je wel 90
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2005, 12:30:13 pm door rietje »

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: mei 22, 2005, 12:32:56 pm »
Er zijn redenen genoeg om aan te nemen dat ik dat niet haal :)
maar die ga ik hier niet plaatsen :P
Pinkeltjefan

rietje

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: mei 22, 2005, 12:36:44 pm »
neej, dat hoeft ook niet ;)

Zwever

• Naar Azië gevlogen
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: mei 22, 2005, 12:41:59 pm »
Dit soort crap heb ik zelfs met mijn informatica studie gehad. Het idee dat je de neuronen van een persoon op kan slaan op een harde schijf, en je er dan een emulator draait die op basis van de informatie in je hersenen gaat werken. Op zo'n manier zou je dus een mens kunnen 'emuleren'.

Tja, als rasechte dualist geloof ik er allemaal geen bal van :) Zo'n emulator kan mijns inziens nooit zelfbewustzijn emuleren, dus van 'verder leven' is zowiezo geen sprake.

Daarbij zou je ook gekopieerd kunnen worden voor je sterft, dus dan kun je met jezelf gaan praten... dat is dan wel weer boeiend  :)

Ik bedenk me nu net als je mensen werkelijk kan emuleren, je dus creatieve geesten hebt die je oneindig vaak in kan zetten voor allerlei denktaken. Nou, weg met al die ambtenaren! :)
Mission = finding out what God is doing, and joining in!

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: mei 22, 2005, 01:03:16 pm »
Je zult maar in een vliegtuig zitten dat een angststoornis heeft.  :/
[Prediker 7:29]

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: mei 22, 2005, 10:37:52 pm »
Een vliegtuig met arachnaphobia lijkt me niet zo'n probleem, maar wat als er één is met hoogtevrees?
"All you have to decide is what to do with the time that is given to you"

karlos

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: mei 22, 2005, 11:26:45 pm »
heel simpel, dan stijg je gewoon niet op...
Nein!

LaNaussee

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: mei 22, 2005, 11:34:24 pm »
Karlos, leer eerst eens wat hoogtevrees is en ga dan raaskallen
"All you have to decide is what to do with the time that is given to you"

karlos

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: mei 22, 2005, 11:45:20 pm »
tja, misschien leek dit toch meer op vliegangst...
Nein!

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: mei 23, 2005, 06:48:33 am »

quote:

Zwever schreef op 22 mei 2005 om 12:41:
Tja, als rasechte dualist geloof ik er allemaal geen bal van :) Zo'n emulator kan mijns inziens nooit zelfbewustzijn emuleren, dus van 'verder leven' is zowiezo geen sprake.

Daarbij zou je ook gekopieerd kunnen worden voor je sterft, dus dan kun je met jezelf gaan praten... dat is dan wel weer boeiend  :)
Snif.... nou, dan ga ik toch maar weer doorwerken aan mijn telomeren-probleem.

En praten met mezelf? Ik ben nu al zo vermoeiend!

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: mei 23, 2005, 11:56:21 am »
Het wordt zaterdag 30 graden!!  :o
bewijsje
« Laatst bewerkt op: mei 23, 2005, 11:57:18 am door Marloes »

MaVee

• eitje :D
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: mei 23, 2005, 02:12:02 pm »
Hoei! Dan mag ik wel alvast een beetje gaan voorzonnen, want anders ben ik zondag zo rood als een kreeft! :+ 30 graden is best wel een beetje boel veel...
eerst was ik een ei
nu ben ik een kip
kip zijn vind ik mooier
er zit wel leven in een ei
het is alleen wat dooier

HaJee

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: mei 23, 2005, 02:21:05 pm »
ben al aardig verbrand afgelopen dagen. Maar komend weekend zit ik op Schier, dus ik zal goed uit moeten kijken
Where is the wisdom we lost in knowledge?

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: mei 23, 2005, 02:24:17 pm »
Oei, voor mij staat er voor donderdag 29, vrijdag 31 en zaterdag 32 graden!
computerfout: een vreemde een in de byte

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: mei 23, 2005, 05:28:11 pm »

quote:

Britse tienerzusjes krijgen alledrie kind

Uitgegeven: 23 mei 2005 14:37
LONDEN - Drie Britse zusjes van 12, 14 en 16 jaar oud zijn onderwerp van een BBC-documentaire over zwangerschap en geboorte. Zij kregen vorig jaar alledrie een kind. Hun moeder wijt dat aan gebrekkige seksuele voorlichting op school, berichtte de BBC maandag.

De jongste van het drietal, de 12-jarige Jemma Williams, beviel in februari vorig jaar van een zoon. Slechts enkele weken na de bevalling ontdekten ook haar oudere zusjes Natasha (16) en Jade (14) dat zij in verwachting waren. Zij bevielen respectievelijk in november en december.

Twee van de zusjes hebben geen contact meer met de vader van hun kind. Moeder Julie Atkins (38) geeft de school die haar dochters bezochten de schuld. Ze vindt dat seksuele voorlichting voor jonge meisjes veel beter moet.
De SCHOOL heeft niet genoeg seksuele voorlichting gegeven??? Dat deden mijn ouders gewoon... :?

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: mei 23, 2005, 05:52:02 pm »
Maar opvoeding is een taak voor school, waarom stuur je je kinderen daar anders naar toe...  |:(

Liudger

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: mei 23, 2005, 06:46:21 pm »
Waarom heeft niemand die kinderen verteld dat zwangerschap besmettelijk is  B)  ?
De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren ...

Bedorik

• Bemind door Ik ben die Ik ben
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: mei 23, 2005, 07:19:02 pm »
De eerste vier jaren in het leven van het kind liggen, als het goed is, nog steeds in het opvoedkundige straatje van de ouders/verzorgers. Heeft geen school wat mee te maken, pas vanaf vier jaar komt een school in beeld, voor een uur of vijf/zes per dag. De rest is weer voor de ouders. In deze tijd komt er meer bij scholen te liggen, omdat in een aantal gevallen de opvoeding niet wordt opgepakt. Opvoedingsproblematiek is te groot, te veel of wordt niet onderkend door thuis omdat culturele achtergronden dat niet toestaan. Dus moet je als school wel. En ach, je was toch al pedagoog, dus dat kan er ook nog wel bij....slechte zaak....

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: mei 24, 2005, 12:06:56 pm »
http://www.nu.nl/news.jsp?n=530461&c=11&rss

hoezo je stemmers serieus nemen?
Pinkeltjefan

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: mei 24, 2005, 12:59:14 pm »

quote:

quote:

In een toelichting zegt de woordvoerder van Bos dat ook voor de PvdA een nee in het referendum een nee is. "Maar als Nederland als enige tegen de grondwet is, en de overige lidstaten zijn niet bereid opnieuw te onderhandelen, dan kan de Nederlandse regering niet zo maar alsnog ja zeggen, zonder daarover opnieuw de bevolking te raadplegen."

Wat een kul. :(
Als Nederland als enige tegen de grondwet is, dan moet de Nederlandse regering gewoon nee zeggen. Hoe moeilijk is het nou, volksvertegenwoordiger zijn? :?

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: mei 24, 2005, 01:22:22 pm »

quote:

402     Teletekst di 24 mei          
 ********************      KLADBLOK    
 ***************** **************** 2/2
 Zuigeling brengt nacht in cel door    
 In Mexico heeft een twaalf maanden oude
 baby een nacht in de cel doorgebracht.
 Het kind was gearresteerd op verdenking
 van diefstal.                          

De vader van de jongen had geprobeerd  
 zes flessen wodka te stelen in een    
 supermarkt in de stad Puerto Progresso.
 Hij verstopte de drank in het wagentje
 waar zijn zoon in lag.Toen de vader de
 winkel wilde verlaten werd hij door de
 bewaking in zijn kraag gegrepen.      

De dienstdoende agent rekende ook de  
 kleine in.De zuigeling werd aangemerkt
 als medeplichtige omdat de buit in zijn
 wagentje lag.                          
   KB:ACH VADERLIEF,TOE DRINK NIET MEER
 volgende    nieuws    weer    sport    
Pinkeltjefan

grompie

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: mei 24, 2005, 01:27:13 pm »
De zuigeling kreeg zeker ook nog een boete om dat het weigerde zijn echte naam op te geven?
geheelonthouder

Mart

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: juni 03, 2005, 12:14:23 pm »
Politie stuit op kinderlijken in vriezer

Uitgegeven: 3 juni 2005 12:00
Laatst gewijzigd: 3 juni 2005 12:00

GRAZ - Een 32-jarige vrouw heeft tegenover de Oostenrijkse politie bekend dat ze haar drie kleine kinderen om het leven heeft gebracht. De politie vond deze week twee kinderen in een vriezer in een huis in de zuidelijke stad Graz. Het derde kind werd aangetroffen in een kist met cement.

Dat heeft de hoofdinspecteur van politie in Graz, Harald Gutschi, vrijdag gezegd. Hij zei dat de vrouw en haar 38-jarige vriend, die vermoedelijk de vader is, zijn gearresteerd.

Volgens de politie waren de kinderen geen drieling en waren ze de afgelopen drie jaar geboren.

:|

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: juni 03, 2005, 12:22:08 pm »
Ik las het op teletekst ja, daar stond als motief bij "Ze zou verklaard hebben dat ze uit paniek hanndelde, omdat ze steeds niet wist dat ze zwanger was."

|:(
Pinkeltjefan

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: juni 07, 2005, 09:44:42 am »
Heu!

quote:

'Melk drinken maakt dik'

Uitgegeven: 7 juni 2005 07:05
WASHINGTON - Hoe meer melk kinderen drinken, des te dikker worden ze. En dat is niet alles: halfvolle melk is een grotere boosdoener dan volle melk.

Dat zijn de uitkomsten van een maandag gepubliceerd Amerikaans onderzoek, waaraan 12.000 kinderen in de leeftijd van 9 tot 14 jaar meededen.

Mart

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: juni 07, 2005, 12:09:34 pm »
mogen we nu ook al geen melk meer drinken?

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: juni 07, 2005, 01:30:49 pm »

quote:

Italiaanse homo mag van rechter rijden

Een Siciliaanse rechtbank heeft maandag het bureau voor rijvaardigheidsbewijzen  veroordeeld omdat die het rijbewijs van een homoseksuele man had ingenomen.    

Volgens de rechter op het Italiaanse    eiland is homoseksualiteit "slechts een
 persoonlijkheidsstoornis", die niet van  invloed is op iemands rijvaardigheid.  

De man kwam in de problemen met het     Italiaanse CBR, toen dat ontdekte dat  
 hij van militaire dienst uitgesloten    was wegens zijn homoseksualiteit.Het  
 bureau vorderde daarop zijn rijbewijs,  hangende een onderzoek naar zijn      
 geschiktheid om auto te rijden.        
8)7
Pinkeltjefan

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: juni 07, 2005, 01:44:49 pm »
Melk drinken mag al langer niet meer Mart, alleen zuigelingen. ;)
http://www.zuiveloffline.nl/
En pas in Tros Radar: De myrthes rond melk

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: juni 07, 2005, 01:46:41 pm »
Pinkeltjefan

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: juni 07, 2005, 01:58:47 pm »
Wat was dat ook alweer met Freud? http://images.fok.nl/s/bloos.gif

Murdoc

• Leergierig mens
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: juni 07, 2005, 02:16:53 pm »
Freud? Die was paranoïde als een idioot, maar das een ander verhaal.

Oh, dr zijn zo'n 30 Brabo's veroordeeld vanwege een racistische praalwagen.
Eenheid in verscheidenheid

Murdoc

• Leergierig mens
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: juni 09, 2005, 04:13:56 pm »
Eenheid in verscheidenheid