quote:Alfredt schreef op 20 mei 2005 om 10:25:Modbreak:Tips over internetfilters kunnen beter even in een nieuw topic dan houden we het hier verder over de TV... (en ja ik weet het ik was de eerste die er over begon. Mea culpa
quote:
quote: Service: Krowser - de kinderbrowser van Ouders OnlineOuders Online introduceert: de Krowser 2.0. Een handige kinderbrowser waarmee kinderen van 2 tot 10 jaar veilig kunnen surfen. De Krowser geeft alleen toegang tot kind-vriendelijke websites, blokkeert dialoogvensters en hinderlijke popups, en bevat een ingebouwde tijdklok. Uw kind hoeft nog niet te kunnen lezen, omdat het programma volledig wordt bediend met iconen. De kosten bedragen – nog steeds – slechts EUR 4,95.in versie 2.0 - een keur aan nieuwe opties, met als belangrijkste kenmerk: de introductie van thema's, waardoor er geen onderscheid meer is tussen de verschillende leeftijdsversies. Thema's kunnen geïmporteerd en geëxporteerd worden, en gedeeld worden met andere ouders. Ook handig is de nieuwe mogelijkheid om verschillende gebruikers te definiëren, met elk zijn eigen veiligheidsinstellingen.
quote:Alfredt schreef op 23 mei 2005 om 13:53:Modbreak:Roodkapje, bij deze heb je toestemming tot het plaatsen van die link
quote:Harm schreef op 23 mei 2005 om 21:15:Just wondering, werkt het filteren niet ook als je het IP-adres van de proxyserver van Solcon invult bij je internetinstellingen in je browser?
quote:Zijnkind schreef op 05 juni 2005 om 00:35:Laat ik nu de topictitel telkens als: Internet infiltreren, hoe??? gelezen hebben .