Auteur Topic: Gezocht: Mensen die met Gebedsgenezing bekend zijn  (gelezen 1953 keer)

piniekio

• Bekijk profiel
Gezocht: Mensen die met Gebedsgenezing bekend zijn
« Gepost op: september 27, 2005, 05:27:18 pm »
Mijn naam is Niek Oerlemans en ik studeer Media en Entertainment Management aan de NHTV in Breda. Ik word er onder andere voor opgeleid om voor de televisie te werken en talkshows te organiseren. Bij dit laatste hoort ook het zoeken van verhalen/(potentiele) gasten.

Momenteel ben ik met een projectgroep bezig aan de opdracht om gasten te zoeken voor een bepaald gethematiseerde talkshow en de titel van die show zal "Mijn zus geloofd dat een gebedsgenezer haar zal genezen". Zus kan eventueel ook veranderd worden door broer, oom, buurman ed.

Ik probeer dus via deze weg in contact te komen met mensen die in een soortgelijke situatie zitten. Mensen die dus:
    -óf zelf slechte ervaringen hebben met gebedsgenezing
    -óf iemand kennen die slechte ervaringen hebben met gebedsgenezing
    -of misschien zelf bij een gebedsgenezer zijn geweest
Als u zelf 'gebedsgenezer' bent mag u ook reageren.

NB: U hoeft niet op tv te verschijnen en uw verhaal verschijn ook niet in tijdschriften ed. Dit is puur voor een opdracht op school. De enigen die met u in contact kunnen komen en van uw verhaal afweten zijn ik, mijn groepsgenoten of mijn leraar.

Uw reacties mag u sturen naar popinieko@hotmail.com.

Bij voorbaat dank,

Niek Oerlemans

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: september 27, 2005, 05:43:45 pm »
Waarom ga je alleen uit van slechte ervaringen met een gebedsgenezer?  :?

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: september 27, 2005, 05:45:26 pm »
Hmz... Je bevestigt wel een negatief beeld van 'Media en Entertainment'.

1: Gebedsgenezing is een serieuze zaak. Christenen zouden dit dus niet graag in het hoekje 'entertainment' zien.