van Aartsen gedroeg zich als een clown tijdens de debatten voor de gemeenteraadsverkiezingen IMHO.
Dus dan ben je al snel beter ja

Maar mevrouw Verdonk is niet een politica die ik graag zie als lijsttrekker van de VVD. Ze is mij te ongenuanceerd, en te naief. Een minister die vertrouwt op mededelingen van regimes die 'wij' als schurkenstaat bestempelen, waar mensen vandaan komen die assiel aanvragen, is in mijn overtuiging niet capabel.
Verder vind ik de manier van omgaan met de wet in de zaak Kalou erg dubieus.* Het lijkt er op alsof zij zichzelf boven de wet stelt. Dit was naar mijn mening ook het geval in de zaak Taida. Daar ging mevrouw Verdonk dingen vertellen, die zij wettelijk gezien voor zich had moeten houden.
Ook haar gevoel voor de consequenties van haar uitspraken (denk aan de brand bij Schiphol) doen mij niet denken dat zij een geschikte lijsttrekker is voor deze partij.
*Het gaat mij slechts om de juridische casus. De uitkomst ervan is niet hetgeen mij stoort, maar wel de manier van de behandeling, en de gebruikte argumenten. Als we kijken naar de desbetreffende wet en naar de jurisprudentie (ook die onder haar bewind) dan lijkt zij deze zaak meer als politieke uiting te hebben gebruikt dan dat zij de wet volgde.