Ik heb een in mijn 26 jarige leven nog nooit een politicus iets horen zeggen wat ik graag wou horen.(kan ook aan mij liggen natuurlijk

)
Verder ben ik het er helemaal mee eens dat de prediking niet verdraait mag worden om mensen in de kerk te houden.
Rest mij een vraag: Moet je mensen dan gewoon weg laten lopen?
Ik bedoel, je kunt de geweldige boodschap die God ons geeft en laat overbrengen door Zijn engel in de gemeente...tja, hoe zeg je dat... nogal zakelijk overbrengen. Ik bedoel, er wordt wel eens zo strikt aan de liturgie en de (komt een evenagelisch woord) tradities vastgehouden dat er niet veel ruimte lijkt (of zelfs is) voor ...ehhh...a little love. Gewoon omgaan met elkaar zoals het hoort.
Openb 2:3-5 3U bent standvastig en hebt veel verdragen omwille van mijn naam, zonder te verslappen. 4 Maar dit heb ik tegen u: u hebt de liefde van weleer opgegeven. 5 Bedenk van welke hoogte u gevallen bent. Breek met het leven dat u nu leidt en doe weer als vroeger. Anders kom ik naar u toe en neem ik, als u geen berouw toont, uw lampenstandaard van zijn plaats.