quote:Fotogravinnetje schreef op 07 augustus 2006 om 23:23:[...]Ja, dat zeg je nu. Alles op de vrouw afschuiven he?
quote:
quote:E-line schreef op 08 augustus 2006 om 19:29:
quote:Nunc schreef op 08 augustus 2006 om 21:11:hmm, ik was wel van plan om een hoge hoed op te zetten, maar een zwarte baard zat dan weer niet in de planning.
quote:E-line schreef op 08 augustus 2006 om 21:08:Goeie vraag, Sacerdos! Ik ben ook wel benieuwd! Tot nu toe zie ik in deze draad de volgende mensen die hebben aangegeven te willen komen:- Laodicea- Aafke- Cyber- Diak2b- Reformist- Wybo- Fotogravinnetje- Ursa- Roodkapje- wateengedoe2Verder nog een aantal mensen die buiten deze topic om hebben aangegeven graag te komen, maar ik laat het graag aan hen over of ze dat hier kenbaar willen maken (scheelt mij ook weer hard peinzen )[...]
quote:Fotogravinnetje schreef op 08 augustus 2006 om 22:51:[...]Was me er niet van bewust dat Wybo en ik dat in dit topic hadden aangegeven. Bovendien: waarom zou Wybo komen als ie niet eens meer hier op het forum komt?
quote:Aafke schreef op 29 juli 2006 om 10:03:[...]Middelstum zei je he... daar staat volgens mij ook één van de weinige Orthodox-Katholieke Kerken
quote:Laodicea schreef op 08 augustus 2006 om 22:22:[...]Ik moet zeggen dat je er op de foto niet zo streng uitziet als dat je hier soms post. " class="smiley" />
quote:E-line schreef op 08 augustus 2006 om 22:55: Laodicea is dus een oplettend lezertje
quote:Fotogravinnetje schreef op 08 augustus 2006 om 22:51:Bovendien: waarom zou Wybo komen als ie niet eens meer hier op het forum komt?
quote:Nunc schreef op 08 augustus 2006 om 23:04:[...]nou nou nou... ben ik tegen jou ooit onaardig geweest? (mental note: Laodicea in het vervolg wat harder aanpakken " class="smiley" /> )
quote:Nunc schreef op 08 augustus 2006 om 23:05:een heel goede vraag. Familie van mij is ie niet! Van jou of en E-line misschien?
quote:Ursa schreef op 08 augustus 2006 om 23:11:Dus... we gaan naar een bruiloft?! @ Nunc en E-line:Mag ik dan wel komen? Ik ken jullie ja haildail nait!
quote:Laodicea schreef op 08 augustus 2006 om 23:20:[...]Ik ook niet, nou ja, Nunc ken ik zoals je een persoon uit een goed boek zou kunnen kennen.
quote:Ursa schreef op 08 augustus 2006 om 23:28:Dat moet dan wel een heel goed boek zijn. Er mag dan immers niet instaan: 'Nunc voelde zich zus of zo'. Een boek met een buiten het verhaal staande verteller, echter zonder overzicht.
quote:Ursa schreef op 08 augustus 2006 om 23:11:Dus... we gaan naar een bruiloft?! @ Nunc en E-line:Mag ik dan wel komen? Ik ken jullie ja haildail nait!Lijkt me wel raar, met Forummensen afspreken op je bruiloft, je kent die mensen eigenlijk alleen digitaal en de meeste niet eens zo goed! (Of kennen jullie mensen wel persoonlijk?)
quote:Nunc schreef op 08 augustus 2006 om 23:32:Maar ook mensen die ik alleen van dit forum ken, zijn welkom hoor (als ze maar een groot cadeau meebrengen ). Dus als je in de buurt bent, of je bent wel nieuwsgierig naar wie wij zijn, of wie de andere forumleden zijn, kom dan gerust langs op de receptie (of naar de kerkdienst natuurlijk).
quote:Ursa schreef op 08 augustus 2006 om 23:00:Ik kom trouwens wel naar Assen. Ik PM nog wel over de details.
quote:Laodicea schreef op 08 augustus 2006 om 23:41:Ik vind het wel een heel geslaagd idee voor een uitje in elk geval, maak ik eens een GKv dienst me, en jullie bruiloft.
quote:E-line schreef op 09 augustus 2006 om 08:34:[...]En voor ons maakt't qua organisatie weinig uit - op 't forum zitten we toch al te posten, en die paar hapjes meer of minder merken we ook niet echt
quote:E-line schreef op 09 augustus 2006 om 08:49:Jij hebt geen idee hoeveel onze andere gasten kunnen wegwerken (Daarbij kunnen Nunc en ik zelf ook aardig wat op...)
quote:Aafke schreef op 09 augustus 2006 om 08:22:[...]Mooi. We mailen nog wel even kort van te voren. Zal dan denk ik rond een uur of 16.00 vertrek vanuit Assen zijn, lukt dat..? Kunnen we in alle rust die kant oprijden. Met Laodicea als kaartlezer. Moet goed komen dan...
quote:E-line schreef op 09 augustus 2006 om 09:04:Note: Wij gaan ervan uit dat iedereen z'n avondeten wel opheeft vóór de kerkdienst. Anders is er inderdaad geen peil op te trekken
quote:E-line schreef op 09 augustus 2006 om 09:40:Helaas zit er geen afslag waar die snelweg de hoofdweg kruist, dus moet je óf een afslag eerder, óf een afslag later hebben (later (Uithof/De Bilt) is makkelijker, dan rij je gewoon volgens de routeplanner die op de site met het kaartje staat).
quote:diak2b schreef op 09 augustus 2006 om 09:53:[...]ooooh, dat had je niet gezegd!
quote:Nunc schreef op 09 augustus 2006 om 09:55:[...]ok, nog een pak extra hapjes aan laten treden
quote:Laodicea schreef op 09 augustus 2006 om 09:59:[...]Ik stel me Diak2b dan ook voor als een waar Bourgondiër.
quote:E-line schreef op 09 augustus 2006 om 10:12:Bourgondiërs met lintwormen worden ook niet dik, lijkt mij
quote:Aafke schreef op 09 augustus 2006 om 11:54:[...]Gekke vraag misschien, wat is de gewoonte binnen de GKv i.v.m. kleding (hoedje/rok)..?
quote:E-line schreef op 09 augustus 2006 om 11:59:Wat Nunc en ik wel leuk zouden vinden, is als men een beetje 'chique' komt, dat geeft wat cachet.
quote:E-line schreef op 09 augustus 2006 om 11:59:Gewoonte: netjes, rok niet verplicht, hoedjes zijn uitzonderlijk.Wat Nunc en ik wel leuk zouden vinden, is als men een beetje 'chique' komt, dat geeft wat cachet. Maar ook dat is niet verplicht.