Auteur Topic: GKV uitje Zeist 21 augustus  (gelezen 57300 keer)

Aafke

• Bekijk profiel
GKV uitje Zeist 21 augustus
« Reactie #250 Gepost op: juli 29, 2006, 08:47:27 am »

quote:

Ursa schreef op 28 juli 2006 om 23:54:
Zeg lieden, wat is eigenlijk de planning op a.s. 21 augustus? Want als ik 'tijdig' in Groningen kan komen dan reserveer ik graag een plekje bij Aafke in de oto.

Jij woonde toch ergens onder in Drenthe..?
Dan hoef je niet helemaal naar het Noorden (al helemaal niet naar Groningen, ik ga niet via Groningen naar Zeist... :P), pik ik je gewoon ergens op onderweg.

Zoals het nu lijkt via Assen... Ursa ??? .. Zeist.
Roodkapje gaat alleen mee als we teruggaan.

Heb ruimte voor 5 medepasagiers (2 voorin, 3 achterin) dus... er kunnen nog 2 bij.
Er is onwrikbare trouw nodig in het zoeken, wat niet betekent dat men niet mag vallen. Trouw bestaat in het onmiddelijk opstaan na elke val.

Ursa

• Tota Scriptura!
    • Bekijk profiel
« Reactie #251 Gepost op: juli 29, 2006, 09:02:47 am »
Hoe kom je daar nou bij joh? Ik resideer in Huize Jeruzalem, dat is, in het pittoreske dorpje Vinkhuizen, dat weer tegen de mooiste (binnen)stad van Nederland aanleunt: Groningen!

Wij houd'n van Grunn' Stad,
GSV bakermat
o Grunnen scho-ho-hoon!
'Als u begrijpt wat ik bedoel' (O. B. Bommel)

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #252 Gepost op: juli 29, 2006, 09:09:38 am »
Hohhhhh... Eldorado, Zuidwolde... huhhhh, kweenie meer... :?

Maar ehhh, je kan mee hoor.. :)
Er is onwrikbare trouw nodig in het zoeken, wat niet betekent dat men niet mag vallen. Trouw bestaat in het onmiddelijk opstaan na elke val.

Ursa

• Tota Scriptura!
    • Bekijk profiel
« Reactie #253 Gepost op: juli 29, 2006, 09:15:42 am »
A. Zuidwolde is niet Zuidlaren.
B. Zuidwolde ligt nl. boven Groningen.
C. Als ik had vermoed dat jij in Zuidwolde woonde en ik zou daar ook wonen dan hadden we elkaar al wel eerder ontmoet (?)
D. Ik zei: 'Ik fiets langs Zuidwolde.
E. Ik woonde nl. in Middelstum. Dat ik zo'n 20 km boven Stad.
F. Mijn ouders wonen daar nog steeds. Ik ben er gisteren nog geweest.
G. Nou jij weer (btje LOL)

:P
'Als u begrijpt wat ik bedoel' (O. B. Bommel)

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #254 Gepost op: juli 29, 2006, 09:35:49 am »
Grinnik, onder in Drenthe ligt ook een Zuidwolde.. daar woont m'n zus... :o

En nu... waar mag ik je oppikken na alle verwaring. Zo komen we nog wel via Maastricht in Zeist. :P Kom je naar Assen, of rijdt ik naar Groningen wat ik met alle plezier wil doen.

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
« Reactie #255 Gepost op: juli 29, 2006, 09:39:52 am »
Troost je, Aafke: mij hoef je niet op te halen, en voor zover ik weet ben ik de enige Maastrichtenaar hier op het forum :P
« Laatst bewerkt op: juli 29, 2006, 09:40:30 am door Fotogravinnetje »
computerfout: een vreemde een in de byte

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #256 Gepost op: juli 29, 2006, 09:42:36 am »

quote:

Fotogravinnetje schreef op 29 juli 2006 om 09:39:
Troost je, Aafke: mij hoef je niet op te halen, en voor zover ik weet ben ik de enige Maastrichtenaar hier op het forum :P
Is er niemand anders van de Gereformeerde zendingspost in Maastricht hier op het forum? :+
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #257 Gepost op: juli 29, 2006, 09:47:15 am »

quote:

Fotogravinnetje schreef op 29 juli 2006 om 09:39:

Ahhhh... waarom niet..? Ik zag mezelf al door heel Nederland heen tuffen... :P

http://www.bosatlas.nl/wandkaarten/images/NEDERLAND.JPG

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #258 Gepost op: juli 29, 2006, 10:03:35 am »

quote:

Ursa schreef op 29 juli 2006 om 09:15:
E. Ik woonde nl. in Middelstum. Dat ik zo'n 20 km boven Stad.
Middelstum zei je he... daar staat volgens mij ook één van de weinige Orthodox-Katholieke Kerken
« Laatst bewerkt op: juli 29, 2006, 10:04:44 am door Aafke »

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #259 Gepost op: juli 29, 2006, 10:03:38 am »
offtopic:Ik blijf dat mooi vinden; kaarten. :9
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #260 Gepost op: juli 29, 2006, 10:34:51 am »

quote:

Laodicea schreef op 29 juli 2006 om 10:03:
offtopic:Ik blijf dat mooi vinden; kaarten. :9
Dan mag jij kaartlezen onderweg. :9

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #261 Gepost op: juli 29, 2006, 11:53:42 am »

quote:

Aafke schreef op 29 juli 2006 om 10:34:
[...]

d:)b :ja:

Nunc

• En terstond kraaide een haan.
    • Bekijk profiel
« Reactie #262 Gepost op: juli 29, 2006, 12:41:41 pm »

quote:

Aafke schreef op 29 juli 2006 om 10:34:
[...]

lijkt me een slecht plan. Jullie weten toch wel dat je op tijd moet zijn? Laodicea gaat ongetwijfeld alleen maar urenlang naar die mooie kaart zitten staren, volledig gehypn :9 otiseerd, flink kwijlend

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #263 Gepost op: juli 29, 2006, 01:06:04 pm »

quote:

Nunc schreef op 29 juli 2006 om 12:41:

[...]

lijkt me een slecht plan. Jullie weten toch wel dat je op tijd moet zijn? Laodicea gaat ongetwijfeld alleen maar urenlang naar die mooie kaart zitten staren, volledig gehypn :9 otiseerd, flink kwijlend
Ehm.. maar als ik moet kaartlezen en rijden tegelijkertijd komen we d'r nooit. Grinnik... je weet nog niet hoe belabberd ik kaart lees..  :/

Nunc

• Bekijk profiel
« Reactie #264 Gepost op: juli 29, 2006, 01:10:59 pm »

quote:

Aafke schreef op 29 juli 2006 om 13:06:
[...]

Ehm.. maar als ik moet kaartlezen en rijden tegelijkertijd komen we d'r nooit. Grinnik... je weet nog niet hoe belabberd ik kaart lees..  :/

laat staan hoe belabberd je rijdt? (of durft nu niemand meer mee te liften? ;) )

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #265 Gepost op: juli 29, 2006, 01:18:36 pm »

quote:

Nunc schreef op 29 juli 2006 om 13:10:
laat staan hoe belabberd je rijdt? (of durft nu niemand meer mee te liften? ;) )

Hahaha.. lol.

Hmm, 2 keer een auto totall-loss gereden (16 en 17 jaar geleden) de auto van mijn vriend, die nu mijn echtgenoot is....
Ehhmmm, 3 jaar geleden 'opnieuw' rij-examen gedaan.. met glans geslaagd en mag nu met een grote aanhanger rijden.

Tsjjaaa... belabberd, misschien.. ik rijdt niet harder dan de toegestane snelheid in ieder geval. Rijdt per jaar vele kilometers, vooral in het voor- en najaar.. overigens met veel plezier. :)

Wie durft nog mee... :D

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #266 Gepost op: juli 29, 2006, 01:18:52 pm »
foeifoei, Nunc, gedraag je!

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #267 Gepost op: juli 29, 2006, 01:21:40 pm »

quote:

E-line schreef op 29 juli 2006 om 13:18:
foeifoei, Nunc, gedraag je!
De laatste keer dat ik een auto totall-loss reed was ik m'n trouwjurk aan het ophalen. Was er zo'n tegemoetkomende knakker die zomaar voor m'n neus linksaf sloeg. Kla-beng.. misse boel...
« Laatst bewerkt op: juli 29, 2006, 01:23:57 pm door Aafke »

wateengedoe2

• Bekijk profiel
« Reactie #268 Gepost op: juli 29, 2006, 01:28:42 pm »

quote:

Laodicea schreef op 28 juli 2006 om 21:28:
[...]

Weet je trouwens waar de afkorting LOL voor staat? Het is Engels en betekent 'laughing out loud', héél vrij vertaald betekent dat zoiets als 'lang uitdrukkelijk lachen', maar om begrijpelijke redenen kiezen we liever de Engelse afkorting.
Ah ja, net zoals de Katholieke Universiteit in Tilburg toch maar een andere naam heeft gekregen  8)

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #269 Gepost op: juli 29, 2006, 01:30:00 pm »

quote:

Aafke schreef op 29 juli 2006 om 13:21:
[...]

De laatste keer dat ik een auto totall-loss reed was ik m'n trouwjurk aan het ophalen. Was er zo'n tegemoetkomende knakker die zomaar voor m'n neus linksaf sloeg. Kla-beng.. misse boel...

Is het maar goed dat ik geen rijbewijs en auto heb - m'n trouwjurk wordt gebracht :)

wateengedoe2

• Bekijk profiel
« Reactie #270 Gepost op: juli 29, 2006, 01:32:58 pm »

quote:

Aafke schreef op 29 juli 2006 om 13:21:
[...]

Sua culpa, sua culpa, sua maxima culpa! Dat telde dus niet ;)

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #271 Gepost op: juli 29, 2006, 05:26:54 pm »

quote:

Aafke schreef op 29 juli 2006 om 10:03:
Middelstum zei je he... daar staat volgens mij ook één van de weinige Orthodox-Katholieke Kerken
Gekke vraag misschien maar is Orthodox Katholiek hetzelfde als Oud Katholiek..?
« Laatst bewerkt op: juli 29, 2006, 05:36:47 pm door Aafke »

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #272 Gepost op: juli 29, 2006, 06:30:23 pm »

quote:

Aafke schreef op 29 juli 2006 om 17:26:
[...]

Gekke vraag misschien maar is Orthodox Katholiek hetzelfde als Oud Katholiek..?
Totaal niet, oud-katholieken zijn als het ware protestantse Katholieken, er zijn er in Nederland zo'n 6000 van, het komt voort uit het Jansenisme. :)

drentenaar

• Bekijk profiel
« Reactie #273 Gepost op: juli 29, 2006, 07:01:46 pm »
De Oud-Katholieke kerk (zie:  www.okkn.nl/?b=24  ) hier te lande is een authentieke Nederlandse kerk, in 1723 ontstaan als gevolg van een conflict tussen 'Utrecht' en 'Rome'.
Men kent hier een aartsbisdom Utrecht en een bisdom Haarlem en ziet zich in het verlengde van de oude katholieke kerk, zoals die vorm kreeg door de missionering van  Willibrord, eind 7e eeuw bisschop van Utrecht. In de beginjaren van deze kerk (18e eeuw) rekende een proportioneel deel van de katholieken hier te lande zich tot deze kerk van de 'oud-bisschoppelijke cleresie'.  Deze kerk is redelijk progressief. Men is lid van de Wereldraad en het priestercelibaat is al lang geleden opgeheven; vrouwelijke priesters zijn geen uitzondering. De laatste jaren zijn nogal wat 'hoog-liturgische' protestanten toegetreden, bijv. Liedboekdichter Willem Barnard.  Via de zgn. Unie van Utrecht is er contact met andere Oud-Katholieke Kerken in de wereld. Men staat in intercommunie met de Anglicaanse Kerk. Opvallend is dat in een plaats als Egmond aan Zee een groot deel van de bevolking tot deze kerk behoort; ook in IJmuiden zijn enkele (!) grote parochies.

De Orthodox-Katholieke Kerk in Nederland (AOCCE) is in Nederland relatief een nieuwe verschijning, haar omvang is minimaal. Mogelijk alleen beperkt tot Middelstum (of all places!) Rotterdam en Eindhoven. Deze kerk is zeer behoudend.

Overigens tet ons land ook nog de 'Oud-Rooms-Katholieke Kerk in Nederland', het aantal leden is gering. In Stadskanaal is een 'statie'.
« Laatst bewerkt op: juli 29, 2006, 07:19:52 pm door drentenaar »

drentenaar

• Bekijk profiel
« Reactie #274 Gepost op: juli 29, 2006, 07:03:22 pm »
x
« Laatst bewerkt op: juli 29, 2006, 07:06:05 pm door drentenaar »

drentenaar

• Bekijk profiel
« Reactie #275 Gepost op: juli 29, 2006, 07:15:38 pm »
x
« Laatst bewerkt op: juli 29, 2006, 07:16:28 pm door drentenaar »

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #276 Gepost op: juli 29, 2006, 08:24:30 pm »
Dank jullie wel voor deze info, zo af en toe begint het me even te duizelen.. ;)

diak2b

• Bekijk profiel
« Reactie #277 Gepost op: juli 29, 2006, 10:51:55 pm »

quote:

Laodicea schreef op 29 juli 2006 om 18:30:
[...]

Totaal niet, oud-katholieken zijn als het ware protestantse Katholieken, er zijn er in Nederland zo'n 6000 van, het komt voort uit het Jansenisme. :)
Dat is de eerste stap, de tweede grote groei-spurt kwam door Vaticanum I.
Waar beschaving en eerlijkheid botsen, zal ik maar zwijgen.

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #278 Gepost op: juli 29, 2006, 10:54:44 pm »

quote:

diak2b schreef op 29 juli 2006 om 22:51:
[...]
Dat is de eerste stap, de tweede grote groei-spurt kwam door Vaticanum I.
Ja, ik las het net, en de derde stap is zeker de tijd na Vaticanum II geweest, toen teleurgestelde modernisten er onderdak zochten? Al die stappen hebben de interne leer van de OKKN in elk geval erg op z'n kop gezet, lijkt me.

drentenaar

• Bekijk profiel
« Reactie #279 Gepost op: juli 29, 2006, 11:51:20 pm »

quote:

diak2b schreef op 29 juli 2006 om 22:51:
[...]
 de tweede grote groei-spurt kwam door Vaticanum I.

Dat gold niet zozeer voor de O.K.K in Nederland. In 1869 bedroeg het aantal oud-katholieken  hier te lande  5287 zielen, in 1879 waren het er 6251 (cijfers van Hans Knippenberg in 'de religieuze kaart van Nederland').

De Oud-Katholieken in Zwitserland, Oostenrijk, Duitsland, Polen en Tsjechië kregen wel flink de wind in de zeilen door Vaticanum I.

diak2b

• Bekijk profiel
« Reactie #280 Gepost op: juli 30, 2006, 12:02:54 am »

quote:

Laodicea schreef op 29 juli 2006 om 22:54:
[...]
Ja, ik las het net, en de derde stap is zeker de tijd na Vaticanum II geweest, toen teleurgestelde modernisten er onderdak zochten? Al die stappen hebben de interne leer van de OKKN in elk geval erg op z'n kop gezet, lijkt me.
Zoals de Drentenaar al aangeeft, OKK is een breder begrip dan alleen OKKN. Sterker, het is een geheel dat intern tot op het bot verdeeld is, Sacerdos kan daar zonder twijfel meer over vertellen als hij wil.

Maar wat je zegt is waar, de OKK-kerken hebben sinds hun ontstaan (en uiteenvallen in varianten voor ieders voorkeur) een zekere aantrekkingskracht gehad op mensen die wel wilden vasthouden aan uiterlijkheden en aspecten van het katholieke geloof, maar die niet het geheel willen of kunnen aannemen. Vreemd genoeg vertrekken die mensen niet zelden naar één van de vele afsplitsingen van de OKK, en noemen dat dan de ongedeelde kerk.
Waar beschaving en eerlijkheid botsen, zal ik maar zwijgen.

Nunc

• Bekijk profiel
« Reactie #281 Gepost op: augustus 07, 2006, 03:07:37 pm »
14

porcupine

• Bekijk profiel
« Reactie #282 Gepost op: augustus 07, 2006, 04:25:23 pm »
Is dat het aantal offtopic posts?

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
« Reactie #283 Gepost op: augustus 07, 2006, 04:57:09 pm »
nee.het aantal nachtjes. nunc is eigenlijk nog maar een klein jongetje :P

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #284 Gepost op: augustus 07, 2006, 05:04:55 pm »
Elke dag een vlaggetje weghalen.. :+

http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif
http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif

http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mariage.gif

porcupine

• Bekijk profiel
« Reactie #285 Gepost op: augustus 07, 2006, 06:13:13 pm »
hm, een roze sluier???  :X

Nunc

• Bekijk profiel
« Reactie #286 Gepost op: augustus 07, 2006, 06:23:07 pm »

quote:

Fotogravinnetje schreef op 07 augustus 2006 om 16:57:
nee.het aantal nachtjes. nunc is eigenlijk nog maar een klein jongetje :P

Het aardige is, dat ik dat niet geschreven heb, maar E-line (die niet gezien had dat ik nog ingelogd stond)   :P

wateengedoe2

• Bekijk profiel
« Reactie #287 Gepost op: augustus 07, 2006, 06:23:49 pm »
<offtopic-bericht weggehaald - 't heeft zijn dienst gedaan>
« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2006, 07:42:28 am door wateengedoe2 »

Fotogravinnetje

• Moderator
  • Crimpen op den Yssel
    • Bekijk profiel
« Reactie #288 Gepost op: augustus 07, 2006, 11:23:23 pm »

quote:

Nunc schreef op 07 augustus 2006 om 18:23:

[...]

Het aardige is, dat ik dat niet geschreven heb, maar E-line (die niet gezien had dat ik nog ingelogd stond)   :P
Ja, dat zeg je nu. Alles op de vrouw afschuiven he? :+

Ulysses

• Bekijk profiel
« Reactie #289 Gepost op: augustus 07, 2006, 11:47:00 pm »

quote:

Nunc schreef op 07 augustus 2006 om 18:23:

[...]

Wat een slappe smoes zeg..  :P
God heeft het land aan de woestijnen,
aan droge, saaie, humorloze praat,
aan preken waar geen letter poëzie in staat;
hij houdt van avontuur, muziek en donderjagen -
diep in zijn hart is God een ouwe zeepiraat.

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #290 Gepost op: augustus 08, 2006, 07:29:15 pm »
13:

http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mgcheckeredflag.gif

http://www.smilies.our-local.co.uk/index_files/mariage.gif
« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2006, 07:29:44 pm door E-line »

reformist

• gelukkig gereformeerd
    • Bekijk profiel
« Reactie #291 Gepost op: augustus 08, 2006, 07:55:58 pm »

quote:

Als E-line die dame is, waarvan ik denk dat ze het is ( :+ ), dan heeft ze rood haar. (Licht) rood haar onder een witte sluier zou wel voor roze door kunnen gaan, oppervlakkig gezien denk ik. ;)
Mepukori uit Ghana kan niet lopen en geen Flash, WMV, DOC, RealMedia, WMA, ASX of ASF gebruiken.
 Doneer nu of gebruik een ander formaat.

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #292 Gepost op: augustus 08, 2006, 08:00:03 pm »
Helemaal juist, ware het niet dat ik m'n haar niet onder een sluier mag verstoppen van m'n a.s...

Maarreh Reformist, ken ik jou? Of baseer je het op ons trouwkaartje?

reformist

• gelukkig gereformeerd
    • Bekijk profiel
« Reactie #293 Gepost op: augustus 08, 2006, 08:03:18 pm »
Als je een vader hebt met een natuurkundige achtergrond en een moeder die Nederlands gestudeerd heeft en je hebt in Pijnacker gewoond/gekerkt, dan weet ik wie jij bent. Of je mij kent weet ik dan weer niet. ;)

Zó groot is dat gkv-wereldje ook weer niet. ;)
« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2006, 08:04:22 pm door reformist »
Mepukori uit Ghana kan niet lopen en geen Flash, WMV, DOC, RealMedia, WMA, ASX of ASF gebruiken.

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #294 Gepost op: augustus 08, 2006, 08:12:23 pm »

quote:

reformist schreef op 08 augustus 2006 om 20:03:
Als je een vader hebt met een natuurkundige achtergrond en een moeder die Nederlands gestudeerd heeft en je hebt in Pijnacker gewoond/gekerkt,
Check, check en check.

quote:

dan weet ik wie jij bent.
Dat zal wel kloppen, denk ik...

quote:

Of je mij kent weet ik dan weer niet. ;)
Mja, ik zou het niet weten, je hebt je identiteit online goed verstopt - zonder enige tip van de sluier  :+ opgelicht te krijgen, kan ik alleen maar in het duister tasten... Mail me desnoods ff, want ik ben nu wel heel nieuwsgierig (en/of kom ook langs de 21e ;) )

quote:

Zó groot is dat gkv-wereldje ook weer niet. ;)
Neu, dat was mij ook al duidelijk - ook Nunc heeft dat intussen wel door  :D

reformist

• gelukkig gereformeerd
    • Bekijk profiel
« Reactie #295 Gepost op: augustus 08, 2006, 08:18:22 pm »
Ik heb beroepsmatig enige affiniteit met ICT en internet, en ben daardoor wat terughoudend geworden om met mijn privégegevens te strooien op internet: wat er eenmaal opstaat komt er niet meer af. Dingen worden bewaard etc. Dus vandaar mijn summiere gegevens.

Ik zal eens zien of ik langs kom. Als het enigzins mogelijk is zal ik er zeker bij zijn. In ieder geval bij de kerkdienst. ;)

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #296 Gepost op: augustus 08, 2006, 08:28:01 pm »

quote:

reformist schreef op 08 augustus 2006 om 20:18:
Ik heb beroepsmatig enige affiniteit met ICT en internet, en ben daardoor wat terughoudend geworden om met mijn privégegevens te strooien op internet: wat er eenmaal opstaat komt er niet meer af. Dingen worden bewaard etc. Dus vandaar mijn summiere gegevens.
Dat begrijp ik :) Vandaar dat ik zei: mail desnoods ff ;)

quote:

Ik zal eens zien of ik langs kom. Als het enigzins mogelijk is zal ik er zeker bij zijn. In ieder geval bij de kerkdienst. ;)
Tof!

Sacerdos

• Bekijk profiel
« Reactie #297 Gepost op: augustus 08, 2006, 08:56:31 pm »
En hoeveel mensen komen er 21 -8.komt er nog een lijst met namen .

En wat gaat er op die dag gebeuren en waar.
« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2006, 08:57:48 pm door Sacerdos »

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #298 Gepost op: augustus 08, 2006, 09:08:28 pm »
Goeie vraag, Sacerdos! Ik ben ook wel benieuwd! Tot nu toe zie ik in deze draad de volgende mensen die hebben aangegeven te willen komen:
- Laodicea
- Aafke
- Cyber
- Diak2b
- Reformist
- Wybo
- Fotogravinnetje
- Ursa
- Roodkapje
- wateengedoe2

Verder nog een aantal mensen die buiten deze topic om hebben aangegeven graag te komen, maar ik laat het graag aan hen over of ze dat hier kenbaar willen maken (scheelt mij ook weer hard peinzen ;) )

En sacerdos, wat we dan gaan doen? Nunc en ik gaan dan trouwen, wat dacht jij dan? In principe gewoon om 19 u kerkdienst, en daarna receptie, zie het trouwkaartje in mijn berichtje van 20.00 van vandaag.

Nunc

• Bekijk profiel
« Reactie #299 Gepost op: augustus 08, 2006, 09:08:35 pm »

quote:

E-line schreef op 08 augustus 2006 om 20:12:

Neu, dat was mij ook al duidelijk - ook Nunc heeft dat intussen wel door  :D

"ondertussen" ? :X