quote:
Zijnkind schreef op 22 augustus 2006 om 00:12:Aanwezig op de receptie; Aquilla (niet die van P&A

)
E-line, Nunc, Pooh,
elle, Dingo, March, Porcupine,
Roodkapje, Wateengedoe2, Diak2b, Koerok, Wybo,
Fotogravinnetje, Aafke, Ursa, Laodicea, cyber, Qohelet en
Zijnkind.
Het was een heerlijke avond! Ik heb een mooie kerkdienst bijgewoond die zeker qua smaak wel in m'n straatje pastte. De receptie was ook erg leuk, ik heb de gearceerde personen allemaal ontmoet. Nunc zag er erg stijlvol uit en ook E-line mocht er wezen, het was inderdaad zoals voorspelt een tikje glamourous.

. Aafke heeft ons voortreffelijk gereden en komt op mij over als een heel open fijn persoon. Ursa is zeker ook een schat van een vent.

Ik heb zeker op de terugweg nog hele leuke gesprekken gehad met Roodkapje. Een van de hoogtepunten van de avond was toch ook wel dat ik Diak2b ontmoet heb, wat kan de beste man geanimeerd vertellen zeg

En wat is íe donker he?

Ik dacht even met dayak2b te maken te hebben, maar goed, alweer; werkelijk een schat van een mens

Ook Zijnkind en Elle nog even gesproken. Zelfs het bruidspaar had nog even tijd gezien om een paar woorden met me te wisselen.

Cyber was de koningin van het bal

(maar moet onderhand wel een plaatje nemen

). Ook was het leuk weg2 weer even gezien te hebben (en haar te horen zingen). Jammer dat ik Pooh en Porcupine niet gespot heb, die had ik ook nog wel even een handje willen geven, maar soit, er komen wellicht nog wel meer uitjes in de toekomst. Op het eind heb ik ook nog een paar woordjes gewisseld met de moeder van de bruid, die ook van oorsprong een Assenees bleek. De rosé was ook heerlijk, maar sloeg wel stevig aan hoewel het er maar twee waren.
Nu ja, je ziet een hoop indrukken. Kortom ik heb écht genoten en het reuze naar m'n zin gehad.
En mijn kop mag gerust geplaatst worden op het forum. 
quote: