OK, ik hoop dat de verwachtingen inmiddels niet veel te hoog zijn opgelopen. Ik heb 24 foto's, waarvan een aantal zo donker dat je zonder photoshop er niks van maakt, en een aantal zonder flits in de kerk waardoor de sluitertijd zo lang werd dat ze zeg maar, ietwat volledig bewogen zijn. Dan moet er nog flink wat rode-ogen-correctie over heen, en dan heb je uiteindelijk net een paar kiekjes over.
Waarom zou je ze willen zien? Ik heb drie soorten:
- Het kerkgebouw + de dominee (vond ik leuk, om thuis te laten zien: kijk zóó ziet dat er nou uit. Ik had ook de preek willen tapen, maar ik was bang dat de flits dan af zou gaan, technisch wonder dat ik ben

)
- forummers (vond ik leuk, om gezichten bij nicks te zien)
- oh ja, HET ECHTPAAR! (vond ik leuk, ja, hallo, dat is gewoon leuk)
Ik heb de volgende forummers kunnen onderscheiden, als ik ze tenminste goed onthouden heb, en dus zou ik graag hun toestemming hebben voor ik iedereen toegang geef tot de foto's:
Nunc, inclusief dia met voor- en achternaam
E-Line, inclusief dia met voor- en achternaam
Cyber
Laodicea
Koerok
Aafke
Elle
Wateengedoe2
Fotogravinnetje
Roodkapje
Ursa
E-Line's moeder
Nunc's vader
de dominee (niet als nick, maar de echte, zeg maar)
Pooh
iemand van wie ik vermoed dat het een forumlid is (mmm, hoe red ik me hier uit?)
Zijnkind
een stel dat mee reed naar de receptie, maar waar ik geen idee van heb wie het zijn (ja, het gaat lekker zo!)
Ik heb de foto's op flickr geplaatst, geen idee hoe dat werkt, maar ze staan afgesloten. Tegen de tijd dat de afgebeelden hun toestemming al dan niet hebben gegeven, heb ik wel door hoe toegang geven werkt op flickr, dus laat maar horen.