Auteur Topic: Wie heeft er gebed nodig  (gelezen 91954 keer)

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #350 Gepost op: augustus 26, 2009, 08:50:16 am »
Laten we vandaag en ook in de toekomst bidden voor de familie in Kampen die vandaag hun vier jongste kinderen moeten begraven.
Laten we ook danken voor het geweldige getuigenis dat zij geven door te zeggen dat hun kinderen leven.
De "Opstandingsdienst' wordt vandaag gehouden en zij hebben daarvoor iedereen uitgenodigd.
Laat het een getuigenis zijn van Gods trouw, troost en nabijheid. En van de God die leeft - zoals die kinderen nu ook al mogen leven.
Dat er veel mensen door dit drama de God die leeft mogen vinden.
Boven de advertentie stond: Tot een hogere dienst geroepen!

Voor hen:
http://www.youtube.com/watch?v=RvrBQL8swLI
« Laatst bewerkt op: augustus 26, 2009, 09:14:10 am door Priscilla en Aquila »
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #351 Gepost op: augustus 26, 2009, 09:05:34 am »
En voor allen die gebed nodig hebben:

http://www.youtube.com/watch?v=Y-4NFvI5U9w

"Amazing Grace (My Chains Are Gone)"

Amazing grace
How sweet the sound
That saved a wretch like me
I once was lost, but now I'm found
Was blind, but now I see
'Twas grace that taught my heart to fear
And grace my fears relieved
How precious did that grace appear
The hour I first believed
My chains are gone
I've been set free
My God, my Savior has ransomed me
And like a flood His mercy rains
Unending love, Amazing grace

The Lord has promised good to me
His word my hope secures
He will my shield and portion be
As long as life endures

The earth shall soon dissolve like snow
The sun forbear to shine
But God, Who called me here below
Will be forever mine
Will be forever mine
You are forever mine
« Laatst bewerkt op: augustus 26, 2009, 09:07:14 am door Priscilla en Aquila »
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Adinomis

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #352 Gepost op: september 01, 2009, 02:06:58 pm »

quote:

Priscilla en Aquila schreef op 26 augustus 2009 om 09:05:
En voor allen die gebed nodig hebben:

My Chains Are Gone

De kettingen verbroken waarmee Satan ons probeert vast te houden. Alleen door het kruis van Jezus mogen die kettingen van ons afvallen. Kettingen van verslavingen, slecht zelfbeeld, haat en wrok. Soms worden mensen gevangen gehouden door eenzaamheid, depressiviteit. Laten we voor ze bidden.
In de afgelopen tijd hebben drie forummers aangegeven met de macht van de duisternis te worstelen of met eenzaamheid te kampen hebben. Laten we bidden dat de overwinningskracht van het kruis van Jezus hun bevrijding mag geven.

Het gaat om Jerommel, M@rgreet en Antonius.
Rom.12:21 Laat u niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede.

Adinomis

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #353 Gepost op: november 16, 2009, 10:35:10 pm »

quote:

Adinomis schreef op 10 augustus 2009 om 22:46:

MARYAM EN MARZIEH (spreek uit Marziejèh):

Maryam (27) en Marzieh (30) werden gearresteerd op 5 maart van dit jaar, vanwege afvalligheid van het moslimgeloof. Ze hebben zwaar geleden in de beruchte Evin gevangenis. Dit had invloed op hun gezondheid, de hulp van een tandarts werd geweigerd. Ze voelden zich ziek tijdens hun eenzame opsluiting, hadden rugpijn en hoofdpijn. Ze werden vele uren geblinddoekt ondervraagd.
........
Mr. Haddad ging maar door met vragen en stelden hun de vraag of zij het De situatie bereikte een gespannen moment toen Maryam en Marzieh vertelden dat de Heilige Geest van God hen had overtuigd.
Mr. Haddad reageerde daarop door te zeggen: „het is onmogelijk voor God om met mensen te spreken.“ Marzieh vroeg hem op haar beurt: „wilt u daarmee zeggen dat God niet almachtig is om dat te doen?”

Mr. Haddad antwoordde toen, „in Gods ogen bent u niet waardig om door Hem aangesproken te worden.“ Marzieh reageerde met: „het is God, en niet u, die  bepaalt of ik waardig ben”.

http://www.elam.com/articles/Urgent-Prayer/
http://www.elam.com/Editor/assets/maryam-and-mazrieh---2.gif

Vandaag zijn ze vrijgekomen!!! Wel moeten ze nog voor de reachtbank verschijnen. Laten we bidden dat ook op deze rechtszittingen een getuigenis van onze Heer Jezus mag klinken en dat deze jonge vrouwen verder met rust zullen worden gelaten.

Laten we God bovenal danken voor de verhoring van gebeden!

quote:

This morning we received news that Maryam and Marzieh are due to be released tomorrow, Monday November 16th, 2009.

We understand after their release they might have to attend court hearings.  We are rejoicing at the prospect of their release but would ask you to pray for their full and unconditional release, and for their safety and quick recovery.

We look forward to sharing more wonderful news with you later.

Thank you again for all your support and prayers.

Rom.12:21 Laat u niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede.

Aslanning

• Bekijk profiel
Wie heeft er gebed nodig
« Reactie #354 Gepost op: november 16, 2009, 10:49:59 pm »
Het is zeer verheugend om dit te mogen lezen! Het is ook een bemoediging die past bij een woord dat door Jacobus tot ons komt en ons aanvuurt tot gebed. Gebed doet meer dan wij vaak denken!

"Want het gebed van een rechtvaardige *) is krachtig en mist zijn uitwerking niet. 17 Elia was een mens als wij, en nadat hij vurig had gebeden dat het niet zou regenen, is er drie-en-een-half jaar lang geen regen gevallen op het land. 18 Toen bad hij opnieuw, en de hemel gaf regen, en het land bracht zijn vrucht weer voort." Jak.5

*) Wij allen die Christus toebehoren zijn door het geloof gerechtvaardigd en daarmee rechtvaardig voor God!
Hoe rijk zijn uw gedachten, God, hoe eindeloos in aantal, ontelbaar veel, meer dan er zandkorrels zijn. Ps.139:17,18