Geloven vandaag > Levensbeschouwing
Het jaar voor 2013
Riemer Lap:
Riemer Lap in "Praatvaria"
waarvan akte, met name het laatste deel.
learsi:
quote:Harmoniezoeker schreef op 24 januari 2013 om 01:32:
Beste mensen, ik verlaat het forum weer voor een bepaalde tijd. Ik ben een harmoniezoeker omdat ik werk en zoek naar harmonie onder gelovigen, en zelfs samenwerking met ongelovigen van goede wil.
Ik bied mijn verontschuldigingen aan aan iedereen die ik mogelijkerwijs heb gekwestst, en ik buig me diep in berouw voor God, omdat ik er niet in ben geslaagd om deelnemers dichter bij Zijn ideaal te berengen, of zelfs naar een symposium om hen diepe in te lichten.
God zegene allen, en ik wens jullie alle kracht toe in de komende zware tijden ...
--- Einde van citaat ---
Het ga je goed Harmoniezoeker en van mijn zijde zal ik voor je bidden dat de Heer jou ogen zal openen, opdat je zien kunt dat je met de beste bedoelingen van de wereld op de verkeerde weg zit, zodat je alsnog de Enige juiste kunt nemen.
Desondanks wens ik je God's Zegen toe.
Zolderworm:
quote:Harmoniezoeker schreef op 24 januari 2013 om 01:32:
Beste mensen, ik verlaat het forum weer voor een bepaalde tijd. Ik ben een harmoniezoeker omdat ik werk en zoek naar harmonie onder gelovigen, en zelfs samenwerking met ongelovigen van goede wil.
Ik bied mijn verontschuldigingen aan aan iedereen die ik mogelijkerwijs heb gekwestst, en ik buig me diep in berouw voor God, omdat ik er niet in ben geslaagd om deelnemers dichter bij Zijn ideaal te brengen, of zelfs naar een symposium om hen diepe in te lichten.
God zegene allen, en ik wens jullie alle kracht toe in de komende zware tijden ...
--- Einde van citaat ---
Ik denk dat je vooral de zware tijden op dit forum bedoelt, nu de moderatoren niet ingrijpen waar dat nodig is. Het schijnt dat ze op vakantie zijn en dus dansen de muizen op tafel. Ik wens je het beste, Harmoniezoeker.
vrolijke:
quote:Zolderworm schreef op 24 januari 2013 om 11:13:
[...]
Ik denk dat je vooral de zware tijden op dit forum bedoelt, nu de moderatoren niet ingrijpen waar dat nodig is. Het schijnt dat ze op vakantie zijn en dus dansen de muizen op tafel. Ik wens je het beste, Harmoniezoeker.
--- Einde van citaat ---
Moderatoren?
Zolderworm:
quote:vrolijke schreef op 24 januari 2013 om 14:08:
Moderatoren?
--- Einde van citaat ---
Jazeker:
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie