Burn-out zal mij toch niet gebeuren.......
Het lijkt of heel de wereld aan deze hype meedoet
Beetje hoofdpijn, maagpijn....dokter? Burn-out toch zeker?
Waar lijkt dit nou toch op, mensen kunnen ook nergens tegen.
Druk,druk,druk jajaja en dat in een vol geautomatiseerd milieu?
Ja iedereen weet toch dat als je iets maar vaak genoeg herhaalt het vanzelf begint te bestaan, is dit niet een spel om onszelf mee bezig te houden?
Burn-out hou toch op, mensen zijn verwent tegenwoordig en weten niet meer wat het is om hard te werken. Kijk nou naar mij...............
Iedere dag zeker 10-12 uur aan het werk, geen probleem hoor.
Maandag nog 8 uurtjes college erbij, gaat best niks mis mee.
Dinsdag t/m vrijdag in de avond 4 uurtjes blokken om die deeltijd studie vol te maken. Geen probleem hoor mensen

In het weekend......beetje werken in de tuin en aan het huis natuurlijk moet ook gebeuren.
Wat vroeg je? Of ik alleenstaand ben??
Nee, dat niet ehh althans ik dacht het niet toch??
Lieve vrouw, en drie schatjes van kinderen.
Jajaja zijn gek op papa hoor, behalve die jongste dan die moet telkens huilen als ze me ziet. Maargoed dat is toch alleen in het weekend soms dan he.
Dus alles onder controle toch, leuke job, gaat erg voor de wind.
Nog genoeg doorgroeimogelijkheden, verdien nu al leuk maar wordt alleen maar beter. Tja en daarbij kan je echt geen burn-out gebruiken hoor!!
Ben weleens ziek hoor.......eens per jaar 1 of 2 dagen.
Dit jaar was het iets meer 7 a 8 dagen, nouja toen ben ik weer begonnen het was nog niet echt over maargoed je kan niet altijd thuisblijven he, duty calls!!!
Maargoed nog steeds beetje hoofdpijn, beetje maagpijn raar gevoel in mijn hoofd.
Ene het werk is ook een stuk drukker lijkt wel, mensen zeggen dat ik er niet zo lekker uitzie. Gaat allemaal vanzelf over toch dokter?

?
Toch?? of ehh ........