Blij dat e.e.a weer is bijgelegd

quote:
Jup, wil ik wel. Het aanbod van diak2b om een reservering te maken voor een voor groepen geschikte ruimte, sla ik niet af

Maar daarvoor moeten we eerst inventariseren wie mee wil gaan en op welke voorwaarden. Hier een opzetje, zeg maar of jullie het ermee eens zijn:
Overkoepelende voorwaarden:
1. in het weekend
2. diak2b moet kunnen
3. koerok moet kunnen (met hem begon het immers allemaal, toch?

)
Enkele randvoorwaarden die voor bepaalde mensen kunnen gelden:- niet op zaterdag
- niet op zondag
- wel op zondag, maar met mogelijkheid tot GKV-dienst (er is een GKV in Den Bosch, zo begreep ik uit diak2b's post)
- wel op zondag, maar met mogelijkheid tot misbezoek (diak2b heeft duidelijk aangegeven dat hij dit niet wil i.c.m. het uitje, maar mensen kunnen dit evt. op eigen gelegenheid doen)
- wel uit eten
- niet uit eten
En dan
de mogelijke data. Zullen we de 2e helft van augustus en de gehele maand sept. pakken? Dan is er nog genoeg tijd om het te regelen, maar het ligt ook niet té ver in de toekomst. Bovendien is het weer dan waarschijnlijk nog goed, wat leuk is als we ook een stadswandeling willen doen (niet gezegd dát we dat doen, maar de mogelijkheid kunnen we openhouden

)
Die data zijn:
za. 19 aug
zo. 20 aug
za. 26 aug
zo. 27 aug
za. 2 sep
zo. 3 sep
za 9 sep
zo 10 sep
za 16 sep
zo 17 sep
za 23 sep
zo 24 sep
za 30 sep
Mensen, geef even aan op welke data en onder welke voorwaarden je kunt/wilt meegaan. Vooral diak2b's input is belangrijk, want dan valt er al veel af (als ik het goed begrepen heb, moet jij voor je opleiding elke 2 weken een deel van het weekend opofferen, en dan wil je wellicht de rest van dat weekend voor je gezin houden

)