Auteur Topic: GKV uitje Zeist 21 augustus  (gelezen 57249 keer)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
GKV uitje Zeist 21 augustus
« Reactie #100 Gepost op: juli 06, 2006, 12:04:04 pm »

quote:

Aafke schreef op 06 juli 2006 om 11:43:
[...]

Navolging van Jezus betekend niet dat alles even gemakkelijk gaat. Na het lezen van een aantal berichten vanmorgen had ik ook... 'laat maar zitten...' maar nadenkende over een aantal mensen hier... Ja, dan zou ik zonder 'verborgen agenda' (een mogelijke bekering van Koerok, het idee alleen al... :? ) heel graag een aantal mensen eens in real-live willen ontmoeten.... samen-zijn, elkaar eens in de ogen kijken, lachen..... misschien huilen. Gewoon mens-zijn..........
Misschien?  :+
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: juli 06, 2006, 12:04:18 pm »

quote:

diak2b schreef op 06 juli 2006 om 11:50:
[...]

Meet jezelf toch niet iedere keer zo makkelijk een oordeel aan over zaken waarin je slecht leest, slecht verstaat en de achtergrond slecht kent.
Ik heb het inmiddels in de gaten, een slechte eigenschap waar aan gewerkt moet worden mijnerzijds...
Er is onwrikbare trouw nodig in het zoeken, wat niet betekent dat men niet mag vallen. Trouw bestaat in het onmiddelijk opstaan na elke val.

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: juli 06, 2006, 12:42:08 pm »

quote:

diak2b schreef op 06 juli 2006 om 11:52:
Dat neemt niet weg dat mijn geweten van mij is, en dat ik mijn keuzes maak op grond van mijn geweten. Als ik mij niet ernstig vergis kan je mijn motivatie tot in detail nagaan bij een collega-crewlid van je.
Kan/wil je dit ook op het forum uitleggen..?
Er is onwrikbare trouw nodig in het zoeken, wat niet betekent dat men niet mag vallen. Trouw bestaat in het onmiddelijk opstaan na elke val.

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: juli 06, 2006, 12:50:37 pm »

quote:

Dat wil je niet missen toch, kom je ook... :P

diak2b

• Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: juli 06, 2006, 01:51:28 pm »

quote:

Aafke schreef op 06 juli 2006 om 12:04:
[...]

Ik heb het inmiddels in de gaten, een slechte eigenschap waar aan gewerkt moet worden mijnerzijds...
Geeft niet. Maar je zou jezelf een hoop gekwetstheid besparen als je iets minder snel bent in het interpreteren van wat je leest.
Waar beschaving en eerlijkheid botsen, zal ik maar zwijgen.

Nunc

• En terstond kraaide een haan.
    • Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: juli 06, 2006, 01:52:50 pm »

quote:

diak2b schreef op 06 juli 2006 om 13:51:
[...]
Geeft niet. Maar je zou jezelf een hoop gekwetstheid besparen als je iets minder snel bent in het interpreteren van wat je leest.

zei de pot tegen de ketel  ;)
Volgens mij begaan we die fout allemaal wel eens, en met name op internet, omdat je het dan helemaal moet hebben van schriftelijke communicatie, en alle non-verbale communicatie compleet mist.

diak2b

• Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: juli 06, 2006, 01:54:29 pm »

quote:

Aafke schreef op 06 juli 2006 om 12:42:
[...]

Kan/wil je dit ook op het forum uitleggen..?
De details heb ik gisteren met een crewlid besproken, en die zal dat, als ik het goed begreep binnen de crew wel bespreken. Maar los van die details, heb ik het al aangegeven dacht ik. Ik wil op geen enkele manier de indruk wekken bewust of onbewust bij te dragen aan een apologetische discussie tussen RK en GKv. Mijn persoonlijke inschatting, juist of onjuist, is dat ik dan er goed aan doe me verder niet meer in dergelijke discussies te mengen.

diak2b

• Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: juli 06, 2006, 01:55:25 pm »

quote:

Nunc schreef op 06 juli 2006 om 13:52:

[...]

zei de pot tegen de ketel  ;)
Ik verwijt Aafke niets. En ja, ik praat ook uit eigen ervaring. Niets mis mee, voorzover ik weet.

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: juli 06, 2006, 02:04:26 pm »

quote:

diak2b schreef op 06 juli 2006 om 13:51:
[...]

Ik weet het, ik weet het......

Maar goed, om weer on-topic te komen... het uitje.

Zou het een idee zijn om dan gewoon, om mijn part ergens op de Veluwe op neutraal gebied iets af te spreken. Ligt ook nog eens centraler in het land (en dichterbij voor ons Noordelingen) Een pick-nick of ergens een zaaltje of eetgelegenheid waar we elkaar kunnen ontmoeten, samen-zijn.
Op een zaterdag, in de namiddag - avond....

Er zijn zoveel mensen hier die ik best eens wil ontmoeten... of opnieuw wil ontmoeten. :)
« Laatst bewerkt op: juli 06, 2006, 02:14:07 pm door Aafke »

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: juli 06, 2006, 02:06:30 pm »

quote:

diak2b schreef op 06 juli 2006 om 13:54:
De details heb ik gisteren met een crewlid besproken, en die zal dat, als ik het goed begreep binnen de crew wel bespreken. Maar los van die details, heb ik het al aangegeven dacht ik. Ik wil op geen enkele manier de indruk wekken bewust of onbewust bij te dragen aan een apologetische discussie tussen RK en GKv. Mijn persoonlijke inschatting, juist of onjuist, is dat ik dan er goed aan doe me verder niet meer in dergelijke discussies te mengen.
Goed, ik denk er iets van te kunnen begrijpen.. maar niet helemaal. Ligt aan mij omdat ik me niet realiseer wat voor schade dat eventueel zou kunnen geven.. of bedoel je iets anders..?

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: juli 06, 2006, 02:07:36 pm »

quote:

diak2b schreef op 06 juli 2006 om 13:55:
[...]
Ik verwijt Aafke niets. En ja, ik praat ook uit eigen ervaring. Niets mis mee, voorzover ik weet.
Nee niks mis mee. 't Is alleen even weer een pijnlijke gewaarwording wanneer het me weer eens overkomt.

Nunc

• Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: juli 06, 2006, 02:35:28 pm »

quote:

Aafke schreef op 06 juli 2006 om 14:04:
[...]

Ik weet het, ik weet het......

Maar goed, om weer on-topic te komen... het uitje.

Zou het een idee zijn om dan gewoon, om mijn part ergens op de Veluwe op neutraal gebied iets af te spreken. Ligt ook nog eens centraler in het land (en dichterbij voor ons Noordelingen) Een pick-nick of ergens een zaaltje of eetgelegenheid waar we elkaar kunnen ontmoeten, samen-zijn.
Op een zaterdag, in de namiddag - avond....

Er zijn zoveel mensen hier die ik best eens wil ontmoeten... of opnieuw wil ontmoeten. :)

Wat dachten we van een nog veel centralere en neutralere plek als ....Utrecht? Op zich kan ik hier wel een ruimte regelen, maar als de groep niet zo groot is, kan bij iemand thuis ook. Ik heb ruimte zat.

Nunc

• Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: juli 06, 2006, 02:38:16 pm »

quote:

diak2b schreef op 06 juli 2006 om 13:55:
[...]

weet ik, vandaar dat ik ook geen 'verweet' schreef maar 'zei', wat iets neutraler is  :) . Ik bega dezelfde fout ook vaak. Ik ben wel eens ontzettend uitgevallen tegen iemand, doordat ik zijn post verwarde met die van een ander. Ik ging hem van van alles beschuldigen (inconsistentie etc) wat hij helemaal niet deed, want het was helemaal zijn post niet (waar ik naar refereerde, en waarvan ik dacht dat hij nu z'n eerdere woorden tegensprak).

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: juli 06, 2006, 02:43:45 pm »

quote:

Nunc schreef op 06 juli 2006 om 14:35:

[...]

Wat dachten we van een nog veel centralere en neutralere plek als ....Utrecht? Op zich kan ik hier wel een ruimte regelen, maar als de groep niet zo groot is, kan bij iemand thuis ook. Ik heb ruimte zat.

He ja, nog geen week na ons trouwen het hele huis vol forummensen :D
Het is overigens wel lekker dicht bij station Overvecht :)

Nunc

• Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: juli 06, 2006, 02:46:36 pm »

quote:

E-line schreef op 06 juli 2006 om 14:43:

[...]

He ja, nog geen week na ons trouwen het hele huis vol forummensen :D

is dat tuig in ieder geval van de straat, en daarmee doe ik toch maar weer braaf m'n burgerplicht (en ik ben dan net een week burger hè  :9 )

quote:

Het is overigens wel lekker dicht bij station Overvecht :)

Het is ook lekker dichtbij voor mij

en het zou natuurlijk ook later kunnen, toch?
« Laatst bewerkt op: juli 06, 2006, 02:47:06 pm door Nunc »

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: juli 06, 2006, 03:23:30 pm »
picknick-ruimte zat in het watertoren-park, bij mooi weer, 't is een optie. Maar ik ga er nu niet erg veel aan coördineren, als anderen de datum en aanwezigheidslijsten willen regelen, mag 't van mij wel bij ons (dan).

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: juli 06, 2006, 03:48:21 pm »

quote:

[...]
Ik heb zelf niet het idee dat het apologetische discussies tussen Katholieken en Gereformeerden zijn, die uitwisseling van informatie verloopt meestal rustig en waardig, ik durf me in die zin tegenover een Gereformeerde meestal ook wel kwetsbaar op te stellen en toe te geven dat ik dit of dat ook niet zeker weet. Ook voel ik vaak de behoefte om met ze 'mee' te discussieren, zoals af en toe een steuntje in de rug te geven in de discussies met de 'dubbel vrijgemaakten', of hier en daar een een nuttig gezichtspunt bieden.

Het zijn de Neomontanisten die de 'apologeet' in me wakker maken, op de één of andere manier voel ik heel erg de behoefte om daar tegenin te gaan, misschien ook om dat ik weet wat voor kwaad het aan kan richten.
« Laatst bewerkt op: juli 06, 2006, 04:25:08 pm door Laodicea »
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: juli 06, 2006, 04:21:42 pm »

quote:

E-line schreef op 06 juli 2006 om 15:23:
picknick-ruimte zat in het watertoren-park, bij mooi weer, 't is een optie. Maar ik ga er nu niet erg veel aan coördineren, als anderen de datum en aanwezigheidslijsten willen regelen, mag 't van mij wel bij ons (dan).

Yes, geweldig.. Utrecht.. :)

Wie gaat er mee...?!
Wie kan er op 5 of 12 aug.

Anders wordt het toch echt ergens in de winter. September is voor mij persoonlijk echt onmogelijk op een zaterdag.

Fleur

• Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: juli 06, 2006, 06:17:03 pm »

quote:

diak2b schreef op 06 juli 2006 om 00:41:
Ik denk, bij nader inzien, dat het niet goed is om dit te doen. Een PKN-er met Roomse voorliefde en een RK gaan een uitstapje organiseren, met rondleiding door een RK in een RK-kathedraal, als GKv-forum-uitje?

Hoe rooms moet het worden? Ik zie dit forum al roomser en roomser worden, en ik wil daar niet aan bijdragen. Daarvoor heb ik nu juist veel te veel waardering voor de gastvrijheid hier, en voor het ook hier ontdekte of bevestigde inzicht dat de afstand tussen wat ik geloof en wat gereformeerden geloven zo absurd klein is. Kortom, ik trek mijn aanbod in, uit waardering, niet uit afkeer.

Jammer hoor...
Ik begrijp het ook niet helemaal.
Maar dat hoeft ook niet, hoor ik je zeggen.
Waar je dan weer gelijk in hebt.
Un semplice e umile lavoratore nella vigna del Signore

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: juli 06, 2006, 07:14:54 pm »

quote:

[...]
Betekent dit nu ook dat je je helemaal terugtrekt van dit forum..?

diak2b

• Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: juli 06, 2006, 08:20:54 pm »

quote:

Aafke schreef op 06 juli 2006 om 19:14:
[...]

Betekent dit nu ook dat je je helemaal terugtrekt van dit forum..?
Nee. Het betekent dat ik aan die discussies niet meer meedoe.

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: juli 06, 2006, 08:54:14 pm »
Komen er ook nog 'coole' mensen? :+
Live vanuit de luie stoel

porcupine

• Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: juli 06, 2006, 08:58:12 pm »
Ligt helemaal aan jouw definitie van 'cool'..  :)

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: juli 06, 2006, 09:12:07 pm »

quote:

diak2b schreef op 06 juli 2006 om 20:20:
Nee. Het betekent dat ik aan die discussies niet meer meedoe.
Daar ben ik blij om.

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: juli 06, 2006, 10:15:24 pm »

quote:

Does schreef op 06 juli 2006 om 20:54:
Komen er ook nog 'coole' mensen? :+
Antoine Bodar komt ook een lezing geven heb ik begrepen.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: juli 07, 2006, 06:50:41 pm »

quote:

porcupine schreef op 06 juli 2006 om 20:58:
Ligt helemaal aan jouw definitie van 'cool'..  :)
Nou gewoon, koud..

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: juli 07, 2006, 09:29:35 pm »
ons huis wordt geen mortuarium, mag ik hopen...

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: juli 10, 2006, 12:48:47 pm »
Ik kom niet, voel me hier te goed voor.. :+

drentenaar

• Bekijk profiel
« Reactie #128 Gepost op: juli 10, 2006, 02:23:54 pm »

quote:

Does schreef op 10 juli 2006 om 12:48:
Ik kom niet, voel me hier te goed voor.. :+
Is dat nou niet een beetje farizeeërachtig???  :(

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: juli 10, 2006, 05:48:20 pm »
Ik zou zeggen: let op die smiley. Het is gewoon een grapje.

drentenaar

• Bekijk profiel
« Reactie #130 Gepost op: juli 11, 2006, 11:06:30 pm »

quote:

Does schreef op 10 juli 2006 om 17:48:
Het is gewoon een grapje.

Een grapje geheel in de stijl van Antoine Bodar, zoals hij die zo leuk debiteerde in z'n reclamespotje voor de Postbank.

Echter de door de Postbank zo zeer gewenste uitspraak aan het adres van compaan Jan Mulder:
'Wij mikken op de eeuwigheid' kwam niet helemaal uit de verf.  

Desalnietemin leverde dit 'onze' priester 35.000 euri op.
Toen de vm. Bossche plebaan bekend maakte dat dit bedrag ten goede zou komen van de restauratie van het priesterkoor in de St. Jan in 's Hertogenbosch deed de gulle Postbank er nog eens 25.000 euri bij!

Zo kun je met leuke priesters nog eens een lolletje beleven ...   :*)

Ennys

• Maf VKK-type
    • Bekijk profiel
« Reactie #131 Gepost op: juli 12, 2006, 09:20:06 am »
ownage :D

Ik ben gister op persoonlijk uitje geweest naar Maastricht, naar de basiliek van onze lieve vrouwe sterre der zee. Lange naam voor een prachtige kerk,....het is heel speciaal daar :)

Ik snap nu trouwens ook diak2b's opstelling beter over andere godsdiensten, dat ze een deel van de waarheid hebben maar niet de volledige. En zijn afkeer van de gnostiek ga ik ook beter begrijpen, daaruit voortvloeiend eigenlijk. maarja, dit is geklets.
Brengt dank aan de ENE, want Hij is goed; Ja, voor eeuwig is Zijn vriendschap!

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: juli 12, 2006, 11:32:56 am »
Zie nog niet veel aanmelding, alleen maar leuke off-topic reactie ;)

Kortom, misschien goed om het uit te stellen naar komende winter misschien. Kunnen Nunc en E-line zich ook rustig voorbereiden op hun aanstaande huwelijk. Geen invasie van allemaal forum-mensen. :P  

Kan er op deze topic een slotje.

cyber

• Bekijk profiel
« Reactie #133 Gepost op: juli 12, 2006, 11:51:05 am »
Aafke,

je kunt niet in september schreef je, in oktober wel ??

misschien beter een nieuw topic ??

Sacerdos

• Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: juli 12, 2006, 12:16:28 pm »
Ik mag er niets van zeggen want dan wordt mij bijdrage weggenomen, maar toch een terechte  vraag, is er wel een dag programma en gaat deze bijeenkomst van het GVK forum wel door. er wordt al een slotje gevraagd  voor  deze draad, jammer dat het niet mogelijk is om een GVKforum bijeenkomst rond te krijgen .

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
« Reactie #135 Gepost op: juli 12, 2006, 12:37:49 pm »
Sacerdos, rustig maar ;)
Grefo's gaan niet over 1 nacht ijs, zo'n besluitvorming kan weken duren.
Er zijn 2 eerdere meetings geweest, en het vaststellen van de datum bleek het lastigste. De rest komt vanzelf. Heeft deels te maken met het budget, dus zal niet al te spectaculair worden. Maar afspreken in rustig cafe zal er ongetwijfeld deel van uitmaken.
Tegen de tijd dat er een datum is, zal dat in de topictitel aangegeven worden...
« Laatst bewerkt op: juli 12, 2006, 12:38:16 pm door elle »
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: juli 12, 2006, 01:00:01 pm »

quote:

cyber schreef op 12 juli 2006 om 11:51:
Aafke,

je kunt niet in september schreef je, in oktober wel ??

misschien beter een nieuw topic ??
Het najaar, eind aug., sept., okt., en nov. zijn bedrijfsmatig drukke maanden. We hebben een coniferen- en sierheesterkwekerij ( -> aflever- en plantseizoen) Ben dan bijna dagelijks op pad om planten weg te brengen. Eind aug. is de eerste beurs bij Menkehorst
Dec. is een andere drukke maand voor iedereen denk ik.

Jan., febr. (juni, juli en aug.) zijn bij uitstek voor mij persoonlijk maanden met ruimte om dit soort dingen te gaan doen. Vind het overigens nog steeds jammer dan diak2b zich teruggetrokken heeft met een reden die ik respecteer, maar nog steeds niet begrijp.
« Laatst bewerkt op: juli 12, 2006, 01:03:36 pm door Aafke »

Heidi

• Jesus is alive!
    • Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: juli 12, 2006, 01:18:17 pm »

quote:

Aafke schreef op 12 juli 2006 om 13:00:
Vind het overigens nog steeds jammer dan diak2b zich teruggetrokken heeft met een reden die ik respecteer, maar nog steeds niet begrijp.
Lijkt het je niet wat om hem daar via de mail opheldering over te vragen? Hij hoeft zijn ziel hier niet bloot te leggen, toch?

cyber

• Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: juli 12, 2006, 08:32:28 pm »

quote:

Aafke schreef op 12 juli 2006 om 13:00:
[...]

Het najaar, eind aug., sept., okt., en nov. zijn bedrijfsmatig drukke maanden. We hebben een coniferen- en sierheesterkwekerij ( -> aflever- en plantseizoen) Ben dan bijna dagelijks op pad om planten weg te brengen. Eind aug. is de eerste beurs bij Menkehorst
Dec. is een andere drukke maand voor iedereen denk ik.

Jan., febr. (juni, juli en aug.) zijn bij uitstek voor mij persoonlijk maanden met ruimte om dit soort dingen te gaan doen.

aha vandaar, ik begrijp je drukte probleem, vandaar ook je keus voor de zondag denk ik.
 ik had me wel op willen geven, maar mijn vader is komen te vallen en brak zijn heup, de wond wilde niet genezen een heel gedoe allemaal, maar nu gaat het goed met hem.
Bij dezen geef ik mij dus officieel op  :)

Ik heb ergens gelezen welke data jij kon maar weet zo niet meer waar, zou je ze nog ff willen meedelen :)

Zijnkind

• Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: juli 12, 2006, 10:09:17 pm »
Die kwekerij tussen Hengelo en Enschede ken ik wel van mijn jeugdjaren (ontkent een heimwee/drang nach osten ;) ) Was toen al een enorm groot bedrijf.
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: juli 15, 2006, 12:18:15 am »
Ik geef me ook alvast op. :)
"Helvidius heeft zichzelf erg naïef betoond, door te zeggen dat Maria diverse zonen had omdat in enkele passages gesproken wordt over de broers van Christus" Johannes Calvijn.

wateengedoe2

• Bekijk profiel
« Reactie #141 Gepost op: juli 15, 2006, 01:31:16 pm »
Ik vind Utrecht, bij Nunc, ook prima. Zie alleen dat we (blijkbaar?) die datum van 26 augustus weer verlaten hebben, en dat het nu 5 of 12 aug is geworden? Alleen 12 aug kan ik nog.

Ik trek me bij dezen wel terug uit de organisatie. Is niet zo handig alsj e een week wegbent en plotseling verandert zowel datum als plaats.

Aafke

• Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: juli 15, 2006, 03:11:53 pm »
Door persoonlijke omstandigheden voorlopig geen tijd om te forummen of een uitje te regelen.
« Laatst bewerkt op: juli 15, 2006, 03:20:42 pm door Aafke »

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: juli 15, 2006, 04:49:24 pm »

quote:

Aafke schreef op 15 juli 2006 om 15:11:
Door persoonlijke omstandigheden voorlopig geen tijd om te forummen of een uitje te regelen.
Jammer, maar ik had begrepen dat het uitje sowieso nog wel eventjes op zich laat wachten? :)

Nunc

• Bekijk profiel
« Reactie #144 Gepost op: juli 15, 2006, 04:51:57 pm »

quote:

wateengedoe2 schreef op 15 juli 2006 om 13:31:
Ik vind Utrecht, bij Nunc, ook prima.

ik ook. Bij Nunc is het altijd gezellig  8)

quote:

Zie alleen dat we (blijkbaar?) die datum van 26 augustus weer verlaten hebben, en dat het nu 5 of 12 aug is geworden? Alleen 12 aug kan ik nog.

ik snap het ook allemaal niet meer zo. Maar mijn aanbod blijft staan hoor. Mijn huisje kan benut worden voor een GKV-forum-bijeenkomst.
« Laatst bewerkt op: juli 15, 2006, 04:52:05 pm door Nunc »

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #145 Gepost op: juli 18, 2006, 02:44:24 pm »
GKV-uitje in Utrecht: ach, als iedereen nou naar onze receptie komt in Zeist, zetten we ergens een bordje 'forum' neer, kunnen jullie elkaar terugvinden 8)

E-line

• 'tôôk-toktok'
    • Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: juli 18, 2006, 02:45:15 pm »
(hebben we gelijk datum én organisatie én locatie - wat wil je nog meer? oja, het is wel maandagsavonds)

Laodicea

• Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: juli 18, 2006, 06:16:13 pm »

quote:

E-line schreef op 18 juli 2006 om 14:44:
GKV-uitje in Utrecht: ach, als iedereen nou naar onze receptie komt in Zeist, zetten we ergens een bordje 'forum' neer, kunnen jullie elkaar terugvinden 8)
In Zeist? Doe maar weer duur hoor! :P

drentenaar

• Bekijk profiel
« Reactie #148 Gepost op: juli 18, 2006, 09:34:02 pm »
Wie gaat er nu warempel op maandagavond recipiëren?  :'(
Eeen beeje horecatent is dan gewoon dicht!

En dat nog wel in Zeist. Daar zou je dat toch echt niet verwachten.  :>

(het hoeft daar niet per se duur te zijn hoor, beste Laodicea; zelfs in Zeist kun je voor een prikkie op de eerste rang zitten, zgn. nep-chique)

Niettemin: van harte een heel fijne dag gewenst.   :Y)

(P.S. Leidt de huwelijksreis soms ook naar Den Bosch?
Bedenk: er zijn 'mindere' plekken in ons land te bedenken!!!!)  :?

cyber

• Bekijk profiel
« Reactie #149 Gepost op: juli 19, 2006, 02:17:16 pm »

quote:

E-line schreef op 18 juli 2006 om 14:44:

Een subliem idee, lijkt me wel wat, want dan kan ik jullie gelijk feliciteren  :)

Even een vraagje, als ik met de trein kom, moet ik dan uitstappen bij Driebergen-Zeist?? en is het rolstoel toegangkelijk ??