Auteur Topic: August 27 2003  (gelezen 728 keer)

Carl

• ...Gij maakt mij het pad des l
    • Bekijk profiel
August 27 2003
« Gepost op: augustus 23, 2003, 10:39:32 am »
Dag allemaal.

Hopelijk herinneren we het ons nog: de datum van het hoger beroep van Amina Lawal, de vrouw die wegens overspel tot steniging is veroordeeld.
Het High Court van Nigeria heeft dit proces al vele malen uitgesteld. Officieel als reden dat er op de geplande dag te weinig rechters ter zitting aanwezig waren. Officieus kan gelden dat het Nigeriaanse bewind zich er van bewust is, dat de hele wereld angstvallig toekijkt, en probeert via voortdurend uitstel de zaak uit de internationale belangstelling te halen.
De nigeriaanse president heeft al wel gesteld, dat hij zich niet voor kan stellen dat in Nigeria over deze zaak een doodsstraf wordt uitgesproken. maar garanderen deed hij dit niet.

Woensdag is het weer zover.
Wie heeft de langste adem???

Via amnesty is bijgaande link http://www.amnesty.nl/shariapetitie.shtml beschikbaar. Je kunt dan een bericht aan de Nigeriaanse autoriteiten verzenden waarmee je kan laten zien, dat je de zaak niet vergeten bent.

jullie
Carl
 1 Joh.4:7,8 ...en een ieder, die liefheeft, is uit God geboren en kent God. Wie niet liefheeft, kent God niet, want God is liefde.

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
August 27 2003
« Reactie #1 Gepost op: augustus 23, 2003, 12:01:04 pm »
Zegt me vrij weinig tbh...
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Carl

• ...Gij maakt mij het pad des l
    • Bekijk profiel
August 27 2003
« Reactie #2 Gepost op: augustus 23, 2003, 12:43:56 pm »
Waarom zegt het je weinig?

en wat betekent tbh?

je
Carl
 1 Joh.4:7,8 ...en een ieder, die liefheeft, is uit God geboren en kent God. Wie niet liefheeft, kent God niet, want God is liefde.

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
August 27 2003
« Reactie #3 Gepost op: augustus 23, 2003, 01:11:30 pm »
tbh= to be honest, waarschijnlijk
voor andere betekenissen: www.acronymfinder.com

Nee, ben Amina niet geheel vergeten, maar ze was wel wat weggezakt... Bedankt voor de herinnering, ik ben zeer benieuwd wat woensdag de uitkomst is. Zie voor meer info: amnesty
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
August 27 2003
« Reactie #4 Gepost op: augustus 23, 2003, 01:21:56 pm »
Eerlijk gezegd dacht ik toen ik de topictitel zag staan aan Ajax-Grazer AK waar ik op de 27e present ben.

Maar het is natuurlijk een ernstige zaak, heb petititie ondertekend.
"Geef de schapen te drinken en laat ze verder grazen." - Genesis 29:7b (Groot Nieuws)

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
August 27 2003
« Reactie #5 Gepost op: augustus 23, 2003, 03:55:48 pm »
Wat doet dit in CHAT? Ik zet hem wel in GC neer.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger