quote:
op 17 Sep 2003 17:09:32 schreef YORAY:
[...]
heb geen idee hoe jij over bepaalde dingen denkt.
Vreemd na 1100 postigs

En je hoeft je geen zorgen te maken over mijn dagelijkse aktiviteiten hoor. Heb een drukke baan van 32 uur per week, en ben de laatste 5 jaar nog geen dag ziek geweest.
Voor de rest heb ik de verantwoordelijkheid over 5 eigen kinderen die allemaal een goede opvoeding genoten hebben of nu nog genieten. Daarnaast heb ik minstens 5 pleegkinderen geholpen naar volwassenheid, waarvan een aantal psychisch en/of sociaal geheel de weg kwijt waren. Mét drie schoonkinderen en 2,5 kleinkind verveel ik me ook niet.
Verder draag ik de verantwoordelijkheid over alle kinderen in onze gemeente, én over zo'n 18 kinderwerkers. Ik maak zelf het onderwijs voor deze kinderen én voor de studies voor de kinderwerkers.
Binnen de kerkelijke gemeente draag ik nog een aantal niet nader te benoemen verantwoordelijkheden, die sommige mensen zelfs stuk voor stuk te veel zouden zijn.
Ik heb geen hulp in de huishouding, behalve mijn kinderen, en mijn huis ziet er redelijk netjes uit.
Een opmerking als zou ik niets anders te doen hebben, kwam mij daarom wat vreemd over. Ik hoop dat je dat zult begrijpen.