Misschien wat directe vragen,. maar wel een aantal vragen die ik je graag eens wil stellen.
Geweldig dat je me nu bent tegengekomen. Je mag alle vragen aan me stellen. Of ik ze allemaal kan beantwoorden, weet ik niet. Ben maar een gewone jongen
Beste Jan,
fijn voor je dat je blijkbaar genezen bent van MS.
Toch zet ik mijn vraagtekens, zowel bij jouw beweegredenen om naar TBJ te gaan, als de leer van TBJ zelf:
Jij weet niets van mijn beweegredenen? We kennen elkaar niet eens. En zo is het al 2 jaar gegaan. Ierdereen roep maar wat. Kijk dit zijn vragen waar ik niets mee kan.
- als je in de bijbel kijkt zie je dat Jezus niet geneest, omdat ie geneest, maar om aan te tonen dat hij alle macht hgeeft op hemel en op aarde.
Kijk hier ben ik het hellemaal met je eens.
Wat zijn de beweegreden van TBJ?
Moet je eens meegaan zodat je zelf getuige bent van de missie van Pastor T B Joshua.
vruchten van zijn bediening:
* Duizenden mensen komen tot een (levend)geloof
* mensen belijden hun zonden en strekken zich uit naar heiligheid
* mensen genezen in Jezus naam (en niet alleen lichamelijk!)
- Jezus is ook bescheiden, wat genezing betreft. Hij gaat niet op alle daken staan schreeuwen dat hij de mensen kan genezen. Is TBJ hierin hetzelfde, of wordt er ergens toch wel een beetje campagne gevoerd?
Het is zo gemakkelijk om achter je computer je kritiek te leveren.
In Jezeus tijd kwamen mensen ook van ver en waarom?

??
Zo gaat het in Nigeria ook.
En wat is het toch geweldig dat mensen op de hoogte gebracht worden van Gods grote daden. Dat heeft dus niets te maken met bescheidenheid.
- Waarom ben je eigenlijk naar TBJ gegaan? Uit geloofsprincipe? of omdat je genzeing wilde?
Als je 16/18 uur per dag ligt, je leven geen toekomst kent, en je weet dat God je kan genezen. Dan strek je toch uit naar genezing.
Ben een keer bij Jan Zijlstra geweest, ben een keer gezalfd en vervolgens ben ik meegenomen door vrienden naar Nigeria.
- het feit dat je als voorbeeld noemt dat je in Naaldwijk gaat spreken, hoeft nog niet te betekenen dat je gezond ben. Je kan tenslotte ook spreken vanuit een rolstoel.
Nou geloof me maar als ik je zeg dat deze allang weg is!!!!
Groetjes Jan
Misschien wat directe vragen,. maar wel een aantal vragen die ik je graag eens wil stellen.
Hoop dat je tevreden bent met de antwoorden.