Wie gaan de mooie constructieve ideeën nu eens bundelen in een officieel voorstel? En hoe gaan we dat organiseren? Ik wil me wel aanbieden, maar ben voor een dergelijke klus pas na januari 2004 beschikbaar wegens studieverplichtingen (een vijftal scripties voor die tijd is wel genoeg).
Marnix? MacGuinness? Van jullie weet ik me in elk geval positieve reacties te bedenken. Interesse? Anderen misschien die ik vanwege het snelle bladeren misschien wat over het hoofd zie?
Ik hoop in elk geval dat er iets positiefs mee gebeurd. En dat betekent vooral bij de eigen kerk blijven en deze tot steun doen zijn om te groeien als gemeente Gods! Want, en dan richt ik me weer even tot Picardijn in het bijzonder, naar een andere kerk gaan en de anderen laten zitten lijkt me niet echt getuigen van christelijk gedrag. Met elkaar het gesprek aangaan, zoals binnen dit forum, daar hebben we wat aan. Daarom wil ik ook jou, Picardijn, wel vragen of jij mee wilt doen aan de werkgroep zoals ik die hier nu voorstel.