Mellon, dat is zeker mogelijk; we weten echter niet wat er op de lange duur kan gebeueren. Ik heb ook aangegevn dat de voorwaarde moet zijn dat de ouders een oprechte relatie met God hebben.
elle, wat bedoel je met `onbijbelse` manier? We kunnen op allerlei manieren in allerlei relaties terechtkomen.
Hier is echter een ideaal aan de orde wat durend, zelfs door generaties heen, geluk kan geven.
G,chr., het is intressant dat je dat punt aansnijdt van schaamte en bedekken van het lichaam; als je mijn mail hebt bestudeerd dan heb ik uitgelegd dat de val van de mens iets te maken heeft met verkeerd gerichte liefde, waar door na de val een zekere schaamte ontstond betreffende dat aspekt van het leven.
quote:
"Voor de zondeval was er een zuivere geestelijke toestand, na de zondeval niet meer.
Ook voor de zondeval was er dus geen "zuivere geestelijke toestand", maar was sexuele voortplanting gewoon inbegrepen. Of bedoel je dat ook?" dit is een commentaar van rkrodiak! zeer verward inderdaad ...
Alsof er voor de van geen puurheid was, en hij stelt dat sexuele voortplanting `geen zuivere geestelijke toestand` zou zijn?!?
Zeer verwarrend!