quote:
op 21 Jan 2004 19:43:52 schreef Wilhelmina:
Toch, Mia , kan ik niet zo goed tegen deze "Zijlstra praat" .
En waarom, ik heb mijn best gedaan dit duidelijk te maken, maar de waarheid, wil niet landen.
Dus lijkt het me uiteindelijk maar beter, hierover te stoppen.
DE WAARHEID WIL NIET LANDEN
Ik wil nog eenmalig reageren op Wilhelmina, daarna laat ik het maar zitten want ik heb het gevoel dat Wilhelmina uiteindelijk dezelfde trekjes heeft als Zijlstra……
In vorige reacties gaf ik al aan dat Wilhelmina zaken op papier heeft gezet als ervaringsdeskundige die totaal niet onderbouwd kunnen worden, sterker nog, andere feiten spraken haar tegen.
Aangaande de vrouw, moeder van 7 jonge kinderen, gaat mijn maag werkelijk draaien van afschuw, hoe Wilhelmina een voorval vervormt en vervolgens gebruikt om “haar” doel te bereiken hoe vreselijk die Zijlstra wel niet is. (Zijlstra heeft zeker een heleboel kanttekeningen maar graag bij de feiten blijven)
Ik zal een en ander toelichten:
- Wat toevallig dat de dochter van Wilhelmina indertijd verkering had met de oudste - volwassen zoon van de vrouw met 7 jonge kinderen.
- De vrouw geloofde inderdaad dat God haar kon genezen maar beleefde het zeker niet zoals W. dit wil doen geloven.
- De vrouw was een liefdevolle moeder van een gezin en heeft zeker niet haar kinderen laten aanzien hoe ze strompelend door de kamer Hallelujah zat te roepen dankend voor haar genezing. De vrouw in kwestie en haar echtgenoot stonden nuchter in het leven en hebben ook besloten om haar verkankerde maag te laten verwijderen. Mensen die zo gebrainwashed beschreven zijn door W. doen dit niet !
- De vrouw in kwestie kwam al niet meer bij Zijlstra in de gemeente dus “dat moest van Zijlstra” slaat werkelijk nergens op.
- De vrouw in kwestie had NIET haar trouwjurk aan in haar kist.
- De kist stond thuis opgebaard met glas ervoor, zoals dat gebruikelijk is in Molukse kringen.
- In haar trouwjurk GEHEZEN – wat een walgelijk taalgebruik
- Het bewuste gezin geloofde zeker dat God haar zou kunnen laten opstaan uit de dood….dezelfde belofte als genezing…..beide niet gebeurd…..maar mag je dat dan niet geloven ?? Of is dit een stapje te ver voor onze W…..
- Pa is hertrouwd, tot de wederkomst van Christus zal de vrouw niet opstaan uit de dood……..ze blijft wel de moeder van 7 kinderen die de markttaal van W. niet verdienen.