Hallo beste mensen,
Jullie hebben het hier over gebedsgenezing. Graag wil ik jullie het een-en-ander vertellen.
De afgelopen tijd was een turbulente tijd voor me. Het blijkt zo te zijn dat als ik voor mensen bid, ze genezen. Ik dacht eerst dat het heel vaag was, maar het blijkt niet vaag te zijn. God is niet vaag.
Zowel lichamelijk als geestelijk genezen mensen, en dat niet alleen, er komen mensen tot geloof. Ik krijg profetieen en ik kan God letterlijk verstaan. Vreemd zul je denken, maar dat is het helemaal niet. God spreekt nog steeds, en als je je ervoor openzet kan je Hem horen.
Het is heel belangrijk dat je je bewust bent van de bovennatuurlijke wereld. De duivel is voor veel christenen niet meer dan een naam voor vervelende dingen, maar niet echt realiteit. Daardoor krijgt hij ongelooflijk veel macht, soms zelfs in het leven van christenen.
Ik heb laatst gebeden met een jongen, en hij was homoseksueel, en daarnaast verslaafd aan masturbatie, was misbruikt. God zei me dat ik tegen hem moest zeggen dat God van hem hield, en dat als hij het zou willen, God hem zou veranderen. De jongen is christen geworden, en we hebben daarna de machten van de duisternis aangesproken in de naam van Jezus. De jongen is overal vrij van. Hij heeft geen homoseksuele gevoelens meer, en daarnaast is de pijn uit het verleden weg. Ook zijn verslaving is weg. Geweldig toch?!
Ik denk juist dat het een opdracht is van Jezus om te doen; kijk maar naar mattheus 10:8:
Geneest de zieken, wekt doden op, reinigt melaatsen, drijft demonen uit; u hebt het voor niets ontvangen, geeft het voor niets.
En wie denk dat het alleen voor de apostelen van die tijd waren, moet zijn/haar bijbel maar beter lezen. God is dezelfde als gister en een tentijde van christus.
Als een gemeente geen ruimte geeft voor bevrijding en genezing vind ik persoonlijk dat je het ergens anders mag halen. Het is een tekortkoming van de kerk. Helaas...
Natuurlijk mag je reageren...