Auteur Topic: Weblog de Bijenkorf  (gelezen 19635 keer)

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #150 Gepost op: februari 23, 2004, 01:27:10 am »
Hee Bee,

hoe was 't in Lhee (?!?). En had je Thijs meegenomen of zat hij thuis te vereenzamen? ;)

Liefs Kapje.
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #151 Gepost op: februari 23, 2004, 10:10:28 am »
Jubileum

Afgelopen zaterdag waren Thijs en ik een half jaar getrouwd.  :)

Alle reden natuurlijk om lekker uit eten te gaan. Dit hebben we gedaan in "De Zevende Hemel". Het bleek een biologisch restaurant te zijn. Wel grappig maar een beetje bijzonder. Veel veganistische gerechten op de kaart, linzentaart en pompoensoep en paddestoelen. Dat soort dingen.
Ook de wijn was biologisch en de likeur bij de koffie was eigengestookt. Ik kwam net op tijd op het idee om eraan te ruiken voordat ik het bestelde en dat was zeer verstandig want het was gebaseerd op honing en amandelen. Dat smaakt dus naar Amaretto en dat vind ik ZO smerig!!
Geef mij daarom maar een a-biologische Cointreau.  :9

Het werd al spoedig duidelijk dat onze lichamen
a) niet meer gewend zijn aan een hele fles wijn per persoon en ook nog sterke drank (dingen door elkaar drinken heb nooit tegengekund overigens)
b) teveel op de huidige maatschappij zijn ingesteld om tegen al die bio-handel te kunnen.

We weten allebei niet meer zo goed hoe laat we thuis waren maar we zijn wel veilig thuisgekomen ondanks het feit dat ik achterop Thijs' fiets zat ivm rokje. Daarna zijn we op de bank in slaap gevallen (ernstig) en op een gegeven moment naar bed gegaan. Gisteren ging het tegen alle verwachting in vrij aardig maar we waren allebei wel wat brakkig.

Om onszelf voor deze uitspatting te tuchtigen hebben we zondag een hele skate-tocht gemaakt. Het was namelijk heerlijk zonnig, hoewel koud, en het ging echt geweldig, een heel stuk langs het Eemskanaal omhoog richting Delfzijl. Was heel gaaf, met de zon in het water, grote schepen die langsvoeren en heel veel watervogels.  :)  Het viel me niets tegen hoe goed het ging, ik heb niet eens spierpijn.

Thijs en ik kunnen samen heel goed skaten, en schaatsen natuurlijk als er ijs ligt. We zijn allebei "stayers" en echte buitenmensen, en houden dus vooral van tochten maken. Omdat Thijs langere benen en krachtiger slagen heeft dan ik kon ik hem in begin altijd maar amper bijhouden en daar hebben we nu een oplossing voor bedacht: op de lange afstand schaats ik altijd achter hem, en dan slaan we synchroon. Thijs vangt dan de wind en dat scheelt mij net dat beetje dat ik nodig heb om goed mee te komen.
Vorig jaar hebben we dus de Zuidlaardermeertocht geschaatst toen er ijs lag (40 km, niet idioot lang maar wel heel mooi!) en 's zomers skaten we. In het Groningse achterland kan dat prima omdat er veel lange rechte goed onderhouden betonnen fietspaden zijn.

Op mooie zomeravonden gaan we soms motorrijden, dat wil zeggen: Thijs rijdt en ik zit achterop want ik heb geen motorrijbewijs  :P  .

Hij heeft een Suzuki Intruder 700 cc (voor de liefhebbers), eigenlijk een bordeauxrode, maar daar kon ik geen plaatje van vinden die niet achterlijk groot is.

http://www.bikez.com/bike/464/index.jpg

Ik heb nu al ontzettend veel zin in de zomer!
Eigenlijk ben ik helemaal geen wintermens, als het winter is vind ik het meestal wel gezellig maar ik merk gewoon nu al dat ik veeeel meer energie heb omdat het langer licht is enzo. Heerlijk! Straks weer lekker zeilen, terrassen en allemaal leuke dingen doen.
Vandaar ook dit ietwat warrige stukje denk ik. Lente-euforie...  :)  :)  :)
« Laatst bewerkt op: februari 23, 2004, 11:35:52 am door Bumblebee »
Bombus terrestris Reginae

linnas79

• I'm the boss. That's why...
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #152 Gepost op: februari 23, 2004, 11:50:45 am »

quote:

op 26 Jan 2004 09:50:49 schreef Bumblebee:

Stoplichten ontwijken is voor een man namelijk van levensbelang.

Waar zit 'm dit toch in? Is het leuk dat jij als een dom schaap achter hem aanfietst omdat hij met zijn beter ontwikkelde richtingsgevoel (en omdat hij beter oplet waar hij langs fietst en niet steeds aan het praten is) wél weet hoe jullie weer op bekend terrein moeten komen en jij niet?    

*schater*

ABSOLUUT!!! Hele stukken afsnoepen van de route om toch maar dat ene stoplicht te missen, en vervolgens staan wachten bij een zebra met van die leuke klaarover'tjes...
En wat dat richtingsgevoel betreft; ook DAT is herkenbaar helaas... Zet me in het bos, laat me 3 uur rondjes lopen en ik heb het niet door... ("kijk nou, wèèr zo'n mooie boom..." :+)
Godisnowhere (read it again)

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #153 Gepost op: februari 23, 2004, 12:21:22 pm »

quote:

op 23 Feb 2004 01:27:10 schreef Roodkapje:
hoe was 't in Lhee?

Sorry, nog niet op geantwoord.
Het was erg leuk en mijn presentatie viel behoorlijk in de smaak, gelukkig.
Leuk dingen vertellen kan ik ook wel al zeg ik het zelf  :)

Zelfs gehoord van één van de heren doktoren dat ik een carrière had laten liggen: ik had volgens hem dominee moeten worden.  :D  Wat zeggen jullie daarvan?

Het leek hem wel wat, zo'n enthousiast iemand op de preekstoel. Ik heb hem maar niet wijzer gemaakt over de regels in onze kerk. Hij zit bij een "hervormd-op-grote-wielen" gemeente (vrij naar Maarten 't Hart) en kan zich er denk ik niets bij voorstellen.

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #154 Gepost op: februari 23, 2004, 12:57:17 pm »
Ik ben ook een 'stayer.' Kan nl. erg lang op bed blijven liggen.  :)
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #155 Gepost op: februari 23, 2004, 12:59:48 pm »
Als je nou Nederlands Gereformeerd wordt, dan kun je zo door naar de theologische uni. En als je dan dominee bent word ik ook NGK. Gezellig samen in de kerk :D. Word ik ouderling.

We kunnen ook nog een paar jaartjes wachten, dan kan het ook zonder te wisselen van kerk.  :+
« Laatst bewerkt op: februari 23, 2004, 01:04:44 pm door Roodkapje »
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #156 Gepost op: februari 23, 2004, 01:04:58 pm »

quote:

op 23 Feb 2004 12:21:22 schreef Bumblebee:
[...]

Zelfs gehoord van één van de heren doktoren dat ik een carrière had laten liggen: ik had volgens hem dominee moeten worden.  :D  Wat zeggen jullie daarvan?

Om eerlijk te zijn: vreselijk.  :|

Het stemt mij soms droevig om te zien hoe radicaal/fanatiek mensen soms worden als ze tot geloof gekomen zijn. Maar ja, het begon al bij Paulus he? Denk niet dat ik Paulus had gemogen als ik 'm had gekend.
« Laatst bewerkt op: februari 23, 2004, 01:38:01 pm door Pleun »
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #157 Gepost op: februari 23, 2004, 01:51:00 pm »

quote:

op 23 Feb 2004 13:04:58 schreef Pleun:
Het stemt mij soms droevig om te zien hoe radicaal/fanatiek mensen soms worden als ze tot geloof gekomen zijn. Maar ja, het begon al bij Paulus he? Denk niet dat ik Paulus had gemogen als ik 'm had gekend.

Wat bedoel je hiermee?  :|

Volgens mij begrijp je het verkeerd. Hij vond dat ik zo goed kon vertellen (over mijn onderzoek dus), en dat het hem wel iets leek om zo iemand op de preekstoel te hebben.

Volgens mij denk jij dat ik continu op congrescentra mensen loop te bekeren en erg radicaal en fanatiek ben (even afgezien van de vraag of dat fout zou zijn  :)  ) maar hoe dan ook dat was/is niet het geval. Hij zei het puur vanwege mijn enthousiaste vertelstijl. Snappu?  :)

Does

• Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #158 Gepost op: februari 23, 2004, 01:51:53 pm »

quote:

[...]

Het is en blijft een schattige boskabouter. :+
Live vanuit de luie stoel

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #159 Gepost op: februari 23, 2004, 02:38:46 pm »

quote:

op 23 Feb 2004 13:51:00 schreef Bumblebee:
[...]

Wat bedoel je hiermee?  :|

Volgens mij begrijp je het verkeerd. Hij vond dat ik zo goed kon vertellen (over mijn onderzoek dus), en dat het hem wel iets leek om zo iemand op de preekstoel te hebben.

Ok. Ik schrok al...

quote:

Volgens mij denk jij dat ik continu op congrescentra mensen loop te bekeren en erg radicaal en fanatiek ben (even afgezien van de vraag of dat fout zou zijn  :)  )

Het is niet fout, maar ik vind radicaliteit niet slim. Het impliceert dat de wereld zwart-wit is en dat is nu eenmaal niet zo. Radicaliteit en fundamentalisme komen voort uit angst. En het is ook lekker makkelijk natuurlijk.

quote:

maar hoe dan ook dat was/is niet het geval. Hij zei het puur vanwege mijn enthousiaste vertelstijl. Snappu?  :)
Zeker, ik vind je hier ook wel enthousiast overkomen.  :)

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #160 Gepost op: februari 23, 2004, 03:59:40 pm »
Ik ga straks een teller hebben.
Even prutsen

/edit
 :( ik snap er niks van! stom gedoe. ik ga me wel weer met pillen bezighouden.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #161 Gepost op: februari 23, 2004, 04:07:01 pm »

quote:

op 23 Feb 2004 14:38:46 schreef Pleun:
Het impliceert dat de wereld zwart-wit is en dat is nu eenmaal niet zo.
WELLUS, WELLUUUUUUUUS

:+
Pinkeltjefan

Marloes

• Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #162 Gepost op: februari 23, 2004, 04:14:20 pm »

quote:

op 23 Feb 2004 15:59:40 schreef Bumblebee:
 :( ik snap er niks van! stom gedoe.
Als je vanavond nog hulp nodig hebt mag je me wel ICQ' en :P
[Prediker 7:29]

dingo

• Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #163 Gepost op: februari 23, 2004, 07:44:30 pm »
Een bijenteller :) is verhuisd naar de volgende bladzijde.
« Laatst bewerkt op: februari 24, 2004, 08:51:33 pm door dingo »

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #164 Gepost op: februari 23, 2004, 07:47:21 pm »
Zus, gefeliciteerd! Kun je alvast beginnen met mij te bespioneren... :+

Hans B

• www.devoorhof.nl
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #165 Gepost op: februari 23, 2004, 08:41:29 pm »
Zus? Zijn jullie zussen?
Zo is dan wie in Christus is een nieuwe schepping
2 Kor 5,17

Zijnkind

• Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #166 Gepost op: februari 23, 2004, 08:55:59 pm »

quote:

op 23 Feb 2004 19:44:30 schreef dingo:
Een bijenteller :) http://m1.nedstatbasic.net/n?id=ACtoZgXFMHx/i/4hrp+GArKgQJUw]
Wow...en al meteen de drukste dag  :+. Ik had niet gezien dat je ook aan het loggen was, Bumblebee. Zal eerst eens bijlezen (pfff, al 7 pagina's).
Spreuken 16: 3 Vertrouw bij je werk op de HEER, en je plannen zullen slagen.

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #167 Gepost op: februari 23, 2004, 09:05:23 pm »

quote:

op 23 Feb 2004 20:41:29 schreef Hans B:
Zus? Zijn jullie zussen?
Ja, in Christus.  O-)
« Laatst bewerkt op: februari 23, 2004, 09:24:26 pm door Roodkapje »

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #168 Gepost op: februari 24, 2004, 09:09:00 am »
Weer wat geleerd....

Na het lezen van dit stukje mogen jullie mij allemaal uitlachen.
Gisteren dus geprobeerd die teller te installeren in mijn weblog. Dat is met een hele hoop gepruts, niet gelukt.
Of toch wel? Toen ik vanochtend keek stond er ineens toch een tellertje in De Bijenkorf. Heeft Dingo zich nou op wonderlijke wijze toegang weten te verschaffen tot mijn account bij die telsite, of heeft hij voor mij zo'n teller geinstalleerd?

In het eerste geval: respect, dingo, ik kan namelijk zélf NIET meer inloggen op één of andere manier.  8)7

In het tweede geval: bedankt, Dingo!  :)

En dan nu het domste van deze hele geschiedenis. Ik heb me al een poosje lopen afvragen wat zo'n mini-grafiekje nou helemaal zegt. Het leek altijd wel of het bezoek aan een site met de tijd exponentieel steeg en bovendien begon me op te vallen dat al die grafiekjes er hetzelfde uitzien.

Inderdaad... ik kwam er vanochtend (twee minuten geleden) achter dat dat grafiekje zelf niets zegt maar in feite een soort linkje is waar je op kunt klikken en waarmee je bij de daadwerkelijke stats kunt komen.

Bovenstaande is geen grapje.   |:(

Ik heb altijd (vooral tegenover mijzelf) de schijn willen ophouden dat ik eigenlijk heel erg handig ben met computers enzo maar hier komt dan de waarheid aan het licht. Ik schrik er zelf ook van...  Zoals ik gisteren al schreef, kan ik me misschien maar beter gewoon weer bezig gaan houden met pillen tegen brandend maagzuur. Daar heb ik tenminste verstand van. En zoals JULLIE al schreven wordt het tijd om me daar maar weer eens wat MEER mee bezig te houden dan gisteren... :P

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #169 Gepost op: februari 24, 2004, 09:11:13 am »
hahahahah sorrie haahaha geweldig Bumblebee
ik moest de zin 3 keer lezen voor ik kon geloven dat er stond wat er stond :D

echt schitterende actie :D
Pinkeltjefan

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #170 Gepost op: februari 24, 2004, 09:11:26 am »
Deze onnozelheid bezorgt je weer punten. Iedere post van je heeft invloed op de puntentelling. Soms gaan er punten af, maar vaak komen er ook punten bij.

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #171 Gepost op: februari 24, 2004, 09:30:20 am »
Kun je me daar de statistieken misschien van laten zien?
Daar ben ik namelijk dol op...   ;)

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #172 Gepost op: februari 24, 2004, 09:38:11 am »

quote:

op 24 Feb 2004 09:30:20 schreef Bumblebee:
Kun je me daar de statistieken misschien van laten zien?
Daar ben ik namelijk dol op...   ;)

zie chatforum....

Het puntentopic #2
Pinkeltjefan

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #173 Gepost op: februari 24, 2004, 09:46:17 am »
Pffff, daar sta ik niet eens bij!   :(
En Roodkapje wel en die is hier nog maar net.

't is niet eerlijk!   :P

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #174 Gepost op: februari 24, 2004, 09:51:05 am »
moet je niet hier maar daar gaan klagen... :P
Pinkeltjefan

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #175 Gepost op: februari 24, 2004, 09:52:50 am »

quote:

op 24 Feb 2004 09:38:11 schreef Alfredt:
[...]

zie chatforum....

Het puntentopic #2

Haha, ik bedoelde mijn eigen denkbeeldige lijst. Een onnozelheid waar Bumblebee zojuist blijk van gaf, vind ik grappig en bezorgt haar punten. Het feit dat ze een beetje een huilerige type is en haar man naar een huisdier noemt, doet het  puntentotaal weer afnemen. Het fluctueert met de dag.

:+

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #176 Gepost op: februari 24, 2004, 09:57:59 am »

quote:

op 24 Feb 2004 09:52:50 schreef Pleun:
Het feit dat ze een beetje een huilerig type is...

WAT?!  :(  

Waar haal je dat nou weer vandaan!!
Het enige traantje dat ik in deze weblog heb weggepinkt was tijdens het kijken van De Tweeling. Wie daar niet ontroerd van zou raken is wel een monster van ongevoeligheid.

O zo.  ;)

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #177 Gepost op: februari 24, 2004, 09:59:27 am »

quote:

op 17 Feb 2004 14:12:38 schreef Bumblebee:
Ik werd er zelfs weer een beetje emotioneel van...  ;(

Hm, ik snap al wat je bedoelt...
Tja dat was een uitzonderingetje   :)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #178 Gepost op: februari 24, 2004, 10:02:39 am »
Ok, forgive me, beeldvorming via internet is ook wat beperkt he?  :P

Je moet trouwens steeds je teller verplaatsen naar de volgende pagina, maar dat zal een ander voor je moeten doen.

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #179 Gepost op: februari 24, 2004, 10:02:51 am »

quote:

Alle kans dat we nog echte radicale heidenen waren geweest (of fantieke) als Paulus niet radicaal was geweest na z'n bekering..........
Fanatiek vind ik altijd een heel naar woord; net dat nuanceverschil met radicaal...
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #180 Gepost op: februari 24, 2004, 10:23:22 am »

quote:

op 24 Feb 2004 10:02:51 schreef Priscilla en Aquila:
[...]

Alle kans dat we nog echte radicale heidenen waren geweest (of fantieke) als Paulus niet radicaal was geweest na z'n bekering..........

Als Paulus er niet was geweest, waren er ook geen radicale heidenen geweest. Ik ben nu een zeer interessant boekje aan het lezen over Friedrich Nietzsche, die van Paulus op z'n zachtst gezegd niet veel moet hebben. Ik begrijp heel goed waarom. Het is geen boek waar ik vrolijk van word (Nietzsche analyseert genadeloos), maar het zet me wel aan het denken.

Een vraag waar ik sowieso mee bezig ben is van wie ik nu eerder iets moet aannemen: van een geniaal denker als Nietzsche (wat hij, voordat hij zijn verstand verloor was), of de eerste de beste doorsnee preekstoel-dominee? Maar dit is meer iets voor m'n eigen weblog.

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #181 Gepost op: februari 24, 2004, 11:34:32 am »

quote:

op 24 Feb 2004 09:46:17 schreef Bumblebee:
Pffff, daar sta ik niet eens bij!   :(
En Roodkapje wel en die is hier nog maar net.

't is niet eerlijk!   :P

WAT??? :X

Ik ben hier net en dan sta ik weer op allerlei lijstjes?  8)7 Waar is dat goed voor?
« Laatst bewerkt op: februari 24, 2004, 11:39:50 am door Roodkapje »

dingo

• Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #182 Gepost op: februari 24, 2004, 08:50:34 pm »
Wel BIJ blijven :) http://m1.nedstatbasic.net/n?id=ACtoZgXFMHx/i/4hrp+GArKgQJUw]

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #183 Gepost op: februari 25, 2004, 10:14:45 am »

Ik hoorde net van Mientje dat je hier beoordeeld wordt op je avatar... dan is het met de mijne niet best natuurlijk. Ik zit erover te denken deze maar te nemen. Ook een hommelvrouwtje maar iets dichter bij de waarheid   :+

http://www.artlung.com/fansite/ronnyvardy/images/ronny-vardy-bee.jpg

Ze lijkt me alleen iets te langwerpig... wordt zo raar in elkaar gedrukt in zo'n vierkantje. Toch maar niet doen. Sorry voor deze flauwe post... volgende keer weer beter.

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #184 Gepost op: februari 25, 2004, 10:28:00 am »
Die oren, dan is dan ook weer typisch jij :+
http://www.members.lycos.nl/kapjeislief/images/ronny-vardy-bee.jpg

"The Bumble-Bee"

As proved by the wind tunnel experiment
And due to the size of its wings,
Compared to the size of its body,
The bumble-bee is unable to fly.

However, ignoring these scientific phenomena,
The bumble-bee does fly,
And makes a little honey every day.

http://www.babybumblebee.com/v2/Graphics/5_beebaby.jpg
« Laatst bewerkt op: februari 25, 2004, 11:08:28 am door Roodkapje »

Marloes

• Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #185 Gepost op: februari 25, 2004, 10:30:22 am »
Niet wijzigen Bumblebee, deze avatar is juist zo schattig uitgezakt :)
[Prediker 7:29]

Mientje

• Hero Member
  • Hij is opgestaan !
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #186 Gepost op: februari 25, 2004, 12:00:51 pm »
Ik heb wat teweeg gebracht, maar trek je niets van mij aan hoor !
Deze is ook wel leuk.

http://members.rott.chello.nl/h.vanwitzenburg1/dierendiverse/divdieren9.gif
Wees blij in de Heer en zingt verheugd, Amen, Halleluja !

Mientje

• Hero Member
  • Hij is opgestaan !
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #187 Gepost op: februari 25, 2004, 12:03:44 pm »
Of deze :
http://members.rott.chello.nl/h.vanwitzenburg1/dierendiverse/divdieren7.gif

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #188 Gepost op: februari 25, 2004, 12:43:38 pm »
Doe dan maar die gewone die Bumblebee nu heeft, ik vind de jouwe griezelige insecten.
« Laatst bewerkt op: februari 25, 2004, 01:50:10 pm door Roodkapje »

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #189 Gepost op: februari 25, 2004, 01:34:26 pm »
Idd, je huidige plaatje is prima.  :>

Mientje

• Hero Member
  • Hij is opgestaan !
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #190 Gepost op: februari 25, 2004, 02:04:10 pm »
Omhelzing voor Thijs:

http://people.zeelandnet.nl/ahdewilde/pictures1/bijenbaard2.jpg

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #191 Gepost op: februari 25, 2004, 02:16:07 pm »
:(

Bah, het is hier geen vieze plaatjes topic! Ik moet er trouwens niet aan denken dat dat mijn man zou zijn. (no offence)

http://www.vanhulstart.com/Susanne_s_Photos/Red_Cat/LgSueRedCat.jpg

"Onze Thijs" ziet er ongeveer zo uit. Ik heb nog steeds geen idee hoe ik eigen foto's hier moet plaatsen dus heb ik maar een kat die op 'm lijkt hier geplakt.  

Pleun vond het geen stijl om je man naar een huisdier te vernoemen, maar ik bedacht me net dat hij zich ook profileert met een rode kater, dus wat is daar zo erg aan?  O-)

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #192 Gepost op: februari 25, 2004, 02:38:33 pm »
Inderdaad, die foto lijkt voor geen meter op Thijs. Thijs ziet er veel leuker uit.
Zeg Bumblebee, ik heb een compositie gevonden: "The Flight of the Bumblebee". Cool man!

(Het is een mp3-tje, dus je moet 'm eerst opslaan door met je rechtermuisknop te klikken en de optie "Opslaan als..." kiezen. Dan kun je 'm vanaf je harde schijf in een mp3-player (bijvoorbeeld Winamp of Windows Media Player) afspelen. Daarna wel weer verwijderen, je mag een gedownloade mp3 maar 24 uur op je harde schijf hebben staan namelijk).
Lycos miept anders dat je het bestand niet kunt downloaden omdat ik een downloadlimiet op die server heb. :?

Als je eigen foto's online wilt zetten op een server en je hebt er geen, dan mag je mijn server wel gebruiken. Ik heb zat ruimte namelijk... Moet je maar even MSNnen vanavond ofzo... ;)
« Laatst bewerkt op: februari 25, 2004, 02:47:28 pm door Roodkapje »

Mientje

• Hero Member
  • Hij is opgestaan !
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #193 Gepost op: februari 25, 2004, 02:51:00 pm »
Heb je daar je avatar vandaan ? ik kwam hem daar tegen.

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #194 Gepost op: februari 25, 2004, 02:55:40 pm »
Nee, dat is een webserver die ik voor dit forum gebruik.

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #195 Gepost op: februari 25, 2004, 03:25:09 pm »

quote:

op 25 Feb 2004 14:16:07 schreef Bumblebee:

Pleun vond het geen stijl om je man naar een huisdier te vernoemen, maar ik bedacht me net dat hij zich ook profileert met een rode kater, dus wat is daar zo erg aan?  O-)
Ik heb Garfield als plaatje omdat Garfield en ik qua karakter dingen gemeenschappelijk hebben. Qua uiterlijk zijn er geen gelijkenissen. Lijkt Thijs ook op jullie kater?

Priscilla en Aquila

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #196 Gepost op: februari 25, 2004, 03:31:17 pm »

quote:

op 24 Feb 2004 10:23:22 schreef Pleun:
[...]

Als Paulus er niet was geweest, waren er ook geen radicale heidenen geweest. Ik ben nu een zeer interessant boekje aan het lezen over Friedrich Nietzsche, die van Paulus op z'n zachtst gezegd niet veel moet hebben. Ik begrijp heel goed waarom. Het is geen boek waar ik vrolijk van word (Nietzsche analyseert genadeloos), maar het zet me wel aan het denken.

Een vraag waar ik sowieso mee bezig ben is van wie ik nu eerder iets moet aannemen: van een geniaal denker als Nietzsche (wat hij, voordat hij zijn verstand verloor was), of de eerste de beste doorsnee preekstoel-dominee? Maar dit is meer iets voor m'n eigen weblog.
Het is misschien niet iets voor Bumblebees weblog, maar hoezo geen radicale heidenen zonder Paulus? (dat was ook meer een 'woordspeling' van mij, gewone heidenen is ook goed: beiden zijn mensen zonder God )
Paulus was wel bij uitstek de apostel die aan de heidenen het evangelie bracht..... Maar ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat Nietzsche dan zegt....
Misschien helpt het bij je vraag van wie je iets nu aan moet nemen als je een geniaal denker als Nietzsche zet tegenover het Woord van God wat Paulus door de Heilge Geest mocht opschrijven in de Bijbel....... (of stel je Paulus gelijk aan de eerste de beste doorsnee preekstoel-dominee?)
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #197 Gepost op: februari 25, 2004, 03:33:46 pm »

quote:

op 25 Feb 2004 15:25:09 schreef Pleun:
Qua uiterlijk zijn er geen gelijkenissen. Lijkt Thijs ook op jullie kater?

Rood haar, lief en aaibaar. Thijs is trouwens de kater van m'n ouders.

O, en doe me een lol, open een topic over Nietzsche en radicale heidenen als je wilt, alsjeblieft, dan vind ik je erg lief.  :>
« Laatst bewerkt op: maart 01, 2004, 09:37:46 am door Bumblebee »

Priscilla en Aquila

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #198 Gepost op: februari 25, 2004, 03:38:42 pm »

quote:

op 25 Feb 2004 15:33:46 schreef Bumblebee:
[...]
O, en doe me een lol, open een topic over Nietzsche en radicale heidenen als je wilt, alsjeblieft, dan vind ik je erg lief.  :>

Lijkt me een goed idee Pleun :) Wie weet hoe lang van stof ik ben als we er over praten...
En als ik uitgepraat ben, kan Aquila het nog overnemen... ;)

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
Weblog de Bijenkorf
« Reactie #199 Gepost op: februari 26, 2004, 03:44:13 pm »
Tja, als AIO...

sta je gewoon niet zo heel hoog in de academische hiërarchie. Helemaal onderaan mag je wel zeggen.
Vanmiddag (straks) is er een onderzoeksbijeenkomst voor een verzameling bobo's. Ik zou daar GEEN presentatie houden. Twee uur geleden hoorde ik dat ik op één of andere manier op het programma terecht ben gekomen als tweede spreker. Misverstandje tussen hoogleraar 1 en hoogleraar 2. En wie is er de dupe? Moi.   :(  Je kunt al die mensen tenslotte niet voor niets laten komen, dat snap ik ook wel.

"Maar, Bee, dat is voor jou toch geen probleem? Normaal gesproken heb je ook geen moeite met praten!" (*gegniffel*) Ik sta namelijk bekend als kletskous, volledig onterecht overigens  O-)  .

Ach, ik heb nog wel iets te vertellen, als ze me maar geen ingewikkelde statistische onderbouwingen gaan vragen  :+  komt wel goed.

Vanavond trouwens naar Roodkapjes verjaardag: allemaal even gefeliciteerd in Het Sprookjesbos posten, okee?  :)