Auteur Topic: De speelplaats van Pleun, deel 8  (gelezen 30349 keer)

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
De speelplaats van Pleun, deel 8
« Reactie #150 Gepost op: juli 13, 2004, 12:34:56 am »
He die heb ik ook aan de telefoon gehad, zelf heb ik even een spoedcursus kansberekenen uitgelegd en toen legde ze neer.
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Vivine

• Bekijk profiel
« Reactie #151 Gepost op: juli 13, 2004, 01:58:58 pm »
hahaha dat is de reden waarom ik als bijbaantje niet bij een callcenter wil gaan werken, al die chagerijnige mensen aan de telefoon :P
Maar ik zou precies zo reageren. Ik vind het best wel idioot dat ze gewoon mensen opbellen om dingen aan te smeren en maar constant blijven aandringen...

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #152 Gepost op: juli 13, 2004, 02:04:03 pm »
Meestal probeer ik die mensen wat aan te smeren.
Liefde is vreemd

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #153 Gepost op: juli 13, 2004, 02:22:42 pm »

quote:

"Ja maar daar kan ik niks aan toen"
LOL :D die is sterk :D
Pinkeltjefan

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #154 Gepost op: juli 14, 2004, 09:24:33 pm »

quote:

Pepperdepep schreef op 13 juli 2004 om 13:58:
hahaha dat is de reden waarom ik als bijbaantje niet bij een callcenter wil gaan werken, al die chagerijnige mensen aan de telefoon :P

De mensen die ik aan de lijn krijg zijn meestal niet chagerijnig, hooguit als ze een antwoord krijgen dat ze niet willen horen. Wanneer ik wel een positief antwoord heb op hun vragen, zijn ze juist erg opgelucht. Vooral wanneer ik vrouwen kan helpen doet me dat goed. Gisteren begon er eentje opeens te snotteren aan de andere kant van de lijn. Ahhh mevrouwtje niet huilen, komt u maar bij Pleuntje, zei ik met mijn rustgevende basstem. Het hielp :+

Vervelende mensen tref ik zelden, en als het gebeurt vind ik het alleen maar komisch. Ik benader mensen altijd vriendelijk, dat zal ook wel meespelen. Vanmiddag had ik een man aan de balie die vertelde dat hij zojuist bij Sociale Zaken eruit was gezet omdat hij agressief was geworden. Oei, nu moet je ff voorzichtig zijn Pleuntje, dacht ik. Maar er gebeurde niets. Zijn klacht over Sociale Zaken was ook terecht, ik heb niet zo'n hoge pet op van de ambtenaren daar. Ik vind ze erg klantonvriendelijk.

Verder waren de afgelopen dagen best zwaar. Gisteren heb ik iemand een verkeerd antwoord gegeven, daar ben ik net achtergekomen. Het Leger des Heils belde voor iemand die in Engeland in voorlopige hechtenis zit. De vraag was of zijn recht op een bijstandsuitkering dan vervalt. Na overleg met een collega zei ik dat dat recht pas na een jaar vervalt, maar dat is alleen zo als je op vakantie bent in het buitenland. Gedetineerden hebben geen recht op een uitkering, ook niet in het buitenland,  op grond van de Wet sociale zekerheidsrechten gedetineerden. Ik ontdekte dit toen ik voor een andere client (een "draaideurcrimineel") die ik vanmiddag aan de balie had een vraag uitzocht. Nou ja, weer wat geleerd zullen we maar zeggen...
« Laatst bewerkt op: juli 14, 2004, 11:05:53 pm door Pleun »
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Pulpeet

• Bekijk profiel
« Reactie #155 Gepost op: juli 14, 2004, 11:01:47 pm »

quote:

Pleun schreef op 14 juli 2004 om 21:24:
 met mijn rustgevende basstem.

:D
Met Frans accent? :P

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #156 Gepost op: juli 14, 2004, 11:06:31 pm »
Nee, ben geen homo.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #157 Gepost op: juli 14, 2004, 11:16:31 pm »

quote:

Daar weet Doornroosje idd alles van ;)

offtopic:Sorry, inside joke!
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #158 Gepost op: juli 14, 2004, 11:18:03 pm »
Gelukkig maar.  :+

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #159 Gepost op: juli 15, 2004, 10:07:31 pm »
ff een kort verslagje van de werkdag. Ik weet niet of het de lezers boeit, maar voor mezelf vind ik het in ieder geval wel leuk om bepaalde gebeurtenissen op te schrijven, om bij herlezing weer te kunnen grinniken.

Sinds ik bij het Juridisch Loket werk is er een meisje dat me nogal leuk vindt. Dit zuig ik niet uit m'n duim, zoiets merk je al snel. In de pauze wil ze altijd mee naar buiten, om een broodje te kopen of om op het dakterras te relaxen (maar daar komt het de laatste dagen niet van.) Van mij hoeft het niet, maar ik vind haar wel erg aardig. Toen we vanmiddag op het Weena liepen, zei ze opeens: "ik heb het gevoel dat je me de laatste dagen ontloopt." "Welnee, joh", antwoordde ik naar eer en geweten. Oke, ik vind haar niet leuk, maar ontlopen doe ik haar niet. Waarom zou ik? Een paar dagen geleden was ze een beetje chagerijnig vanwege de maandelijkse feestdagen en prive-problemen, en ze dacht dat ik haar daarom uit de weg ging. Maar ik was de laatste dagen gewoon moe, that's all.

Veel aparte zaken zijn er vandaag niet langsgekomen. Het valt me wel telkens weer op hoe ingewikkeld sommige mensen het weten te maken. Zo wil een Surinaamse man scheiden van zijn Marokkaanse vrouw, waarmee hij in 1999 op Curacao in het huwelijk trad. Bij aankomst op Schiphol werd de vrouw de toegang tot Nederland geweigerd omdat ze geen verblijfsvergunning had. Ze moest terug naar Marokko. Sindsdien had de man nog maar een paar keer contact gehad met zijn vrouw, echt een droomhuwelijk was het dus niet. En nu wil hij dus scheiden. Maar ja, waar moet hij de scheiding aanvragen? Dat zoeken we uit...

De laatste client die ik aan de lijn had was meteen de meest hardnekkige. Een vrouw die een klacht had ingediend bij de Klachtencommissie Huisartsenzorg Rotterdam. De behandeling van haar klacht was niet bepaald tot tevredenheid verlopen, en daar wond ze zich nogal over op. "Dit KAN toch niet meneer?", herhaalde ze keer op keer. Ik mompelde teksten als "hmm, inderdaad, het is behoorlijk vreemd." Na een half uur (ik had haar inmiddels verwezen naar het Regionaal Medisch Tuchtcollege) wist ik eindelijk een einde aan het gesprek te breien. Precies op tijd, want het was 17.00 uur.

Sarah

• Bekijk profiel
« Reactie #160 Gepost op: juli 15, 2004, 10:12:36 pm »
Zal ik de link van deze weblog eens naar je werk en dat meiske doorsturen?? O-)
Vrijgemaakt :D (Rom. 8:2)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #161 Gepost op: juli 15, 2004, 10:56:32 pm »
Klappen?  ;)

Sarah

• Bekijk profiel
« Reactie #162 Gepost op: juli 15, 2004, 10:58:11 pm »
Ik heb het adres zo hoor.
Laat ik je schrijverskwaliteiten nog even zien.

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #163 Gepost op: juli 15, 2004, 11:06:19 pm »
Dat vind ik niet echt christelijk van je.

Sarah

• Bekijk profiel
« Reactie #164 Gepost op: juli 15, 2004, 11:06:58 pm »
Je kunt zoveel vinden

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #165 Gepost op: juli 16, 2004, 12:40:40 am »
Die Sarah is me een rebel geworden met haar sterrentjes icoon.... Ster alures noemt men dat, alleen weet ik niet hoe je dat schrijft.
Liefde is vreemd

Sarah

• Bekijk profiel
« Reactie #166 Gepost op: juli 16, 2004, 08:47:07 am »
nee dat merk ik.

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #167 Gepost op: juli 16, 2004, 10:32:27 am »

quote:

En bedankt, je zit wel Pleun zijn weblog scheef te breiden  :+
Vraag me af of Pleun ook vandaag weer aan de telefoon zit, want hij moet wel oppassen dat hij geen RSI krijgt aan zijn middenoorsbeentje. Is heel lastig te maseren namelijk.
Liefde is vreemd

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #168 Gepost op: juli 16, 2004, 12:35:30 pm »
Sarah heeft een streepje voor, die mag breien wat ze wil.

Maar ik zit idd weer mijn linker middenoorsbeentje in de vernieling te helpen. Gelukkig kan ik het volume regelen van de telefoon. Vanmorgen zijn er alweer enkele fijne zaken voorbij gekomen. Kinderalimentatie, exen die elkaar dwars zitten, ontruiming van een woning... De laatste zaak is wel triest. De woning werd gehuurd door een meisje dat in Salou werkt. Haar moeder stond borg voor de woning en zou voor betaling van de huur zorgen. Jammer genoeg kon de moeder niet aan de betalingsverplichtingen voldoen, zodat de verhuurder bij de rechter het huurcontract heeft laten ontbinden. De woning is nu verzegeld en wordt volgende week ontruimd. De dochter kwam vorige week nietsvermoedend thuis en kreeg tot haar verbijstering te horen dat ze geen huis meer had. Bedankt ma. :+

Momenteel zit ik lekker koffie te lurken en te staren naar het voorbijrazende verkeer op het Weena. Echt uitgeslapen ben ik (weer) niet. Gisteravond laat nog zitten chatten met het Marokkaanse meisje waar ik het pas in de weblog over had. Leuk natuurlijk, maar ik zit nu wel met een duffe kop achter m'n scherm. :/
« Laatst bewerkt op: juli 16, 2004, 12:36:46 pm door Pleun »

Santaarnpaal

• Bekijk profiel
« Reactie #169 Gepost op: juli 16, 2004, 01:29:52 pm »

quote:

Pleun schreef op 16 juli 2004 om 12:35:

Gisteravond laat nog zitten chatten met het Marokkaanse meisje waar ik het pas in de weblog over had. Leuk natuurlijk, maar ik zit nu wel met een duffe kop achter m'n scherm. :/
Geinig, maar hoe ben je aan haar MSN adres gekomen?
Ik heb het licht ook gezien, alleen staat er bij mij een paal onder.

Sarah

• Bekijk profiel
« Reactie #170 Gepost op: juli 16, 2004, 01:32:00 pm »
Daarom laat ik nergens m'n emailadres achter...

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #171 Gepost op: juli 16, 2004, 01:38:44 pm »

quote:

Santaarnpaal schreef op 16 juli 2004 om 13:29:
[...]

Geinig, maar hoe ben je aan haar MSN adres gekomen?
Gewoon gevraagd. Ik heb haar 06.

Sarah

• Bekijk profiel
« Reactie #172 Gepost op: juli 16, 2004, 01:40:52 pm »
Die kreeg je toch omdat ze klant was, of omdat je het haar persoonlijk vroeg?

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #173 Gepost op: juli 16, 2004, 02:35:42 pm »
Ik vroeg het haar persoonlijk omdat ze klant was. :+

http://m1.nedstatbasic.net/n?id=ACSzDwUegeYGeqt2QgmuDxRqAD9A
« Laatst bewerkt op: juli 16, 2004, 09:15:20 pm door Pleun »

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #174 Gepost op: juli 17, 2004, 11:33:38 am »
Vakantiestress

Over precies een week landt het vliegtuig in Rome. Ik geloof dat we met Basiq Air vliegen, lekker goedkoop dus. Uiteraard heb ik erg veel zin in het uitje, ik bedacht me alleen dat ik nog veel moet regelen voor het vertrek. Zo moet ik nog allerlei dingen kopen, t-shirts en overhemden wassen, strijken en opvouwen, m'n paspoort ophalen bij het gemeentehuis en daarna m'n tas inpakken. Dit gedoe is eigenlijk niet echt aan mij besteed, ik vind het ook nooit een ramp als ik niet op vakantie kan, maar voor een bezoekje aan Rome & Napels heb ik het wel over. Ik hoop dat de voorbereidingen het waard zijn...

Verder moet ik nog veel doen voor de scriptie van m'n zusje. Ik baal er van omdat ik er nauwelijks tijd voor heb. Was ze er maar eerder mee gekomen, ze wist al 1,5 jaar dat ze haar scriptie over de Matthaus Passion ging doen...
« Laatst bewerkt op: juli 17, 2004, 02:57:04 pm door Pleun »

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #175 Gepost op: juli 17, 2004, 06:53:19 pm »
Lieve Santaarnpaal & Pulpeet, ik kom niet vanavond omdat ik het te druk heb met de scriptie van m'n zusje. Kunnen jullie me missen?

Liefs,
Pleun

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #176 Gepost op: juli 17, 2004, 06:55:55 pm »
Ik meld even dat ik dit topic nog immer met veel interesse volg. Verder niet zoveel te melden :P . O ja, succes met de scriptie! :)
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Santaarnpaal

• Bekijk profiel
« Reactie #177 Gepost op: juli 17, 2004, 06:56:34 pm »

quote:

Pleun schreef op 17 juli 2004 om 18:53:
Lieve Santaarnpaal & Pulpeet, ik kom niet vanavond omdat ik het te druk heb met de scriptie van m'n zusje. Kunnen jullie me missen?

Liefs,
Pleun
OK  :'(

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #178 Gepost op: juli 17, 2004, 07:01:44 pm »
Ik baal er ook van, maar ik lig 's nachts te zweten van de stress.  8)7

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #179 Gepost op: juli 17, 2004, 08:04:22 pm »
Misschien moet je s'nachts eens een raam open zetten, bij ons op de slaapkamer is het ook al zo warm.
Liefde is vreemd

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #180 Gepost op: juli 17, 2004, 08:20:51 pm »
Ehm, ik vraag me wel eens af of jij ook normaal kan posten. Altijd maar die absurde teksten... Niet negatief bedoeld hoor.

Wat ik nu weer meemaak... Voor de tweede keer in korte tijd is m'n balkon veranderd in een zwembad, maar dat is niet zo vreemd als er een wolkbreuk heeft plaatsgevonden. Waar ik wel van stond te kijken, is het geritsel dat ik onder een stoel in het hoekje van het balkon hoorde. Toen ik onder de stoel keek, waggelde er een duif weg, op een krant een puntgaaf duive-ei achterlatend...

Santaarnpaal

• Bekijk profiel
« Reactie #181 Gepost op: juli 17, 2004, 08:57:13 pm »

quote:

Pleun schreef op 17 juli 2004 om 20:20:
Toen ik onder de stoel keek, waggelde er een duif weg, op een krant een puntgaaf duive-ei achterlatend...

Nou heb je toch een eitje bij je ontbijt morgen.  :P

Dat noodweer was trouwens wel erg gaaf. Ik vind dat altijd wel geweldig die mooie dreigende luchten en dan daarna die heerlijk klappen van onweer.

Mientje

• Hero Member
  • Hij is opgestaan !
    • Bekijk profiel
« Reactie #182 Gepost op: juli 17, 2004, 09:07:48 pm »
Die duif deed het in z.n broek van de angst.
Wees blij in de Heer en zingt verheugd, Amen, Halleluja !

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #183 Gepost op: juli 20, 2004, 12:04:57 am »
Burgers van de nieuwe EU-lidstaten, welkom in Holland...not

Vandaag leek het weer een werkdag te worden als alle andere. In de trein kwam ik de vader van Pulpeet tegen. Net als de zoon is de vader een bijzonder vriendelijk mens. Op Rotterdam CS scheidden onze wegen. Hij ging linksaf richting de kantoortoren van Nationale Nederlanden, ik rechtsaf naar het Groothandelsgebouw. Bij de gevel aan het Weena hing zoals gebruikelijk een penetrante piswalm. Zwervers gebruiken de overdekte inhammen als slaapplek. Geef ze eens ongelijk.

De ochtend bracht weinig bijzonders. Veel ontslagzaken. Toen een collega vroeg of ik voor iemand wilde invallen aan de balie, hoefde ik dan ook niet lang na te denken. Ter afwisseling bevalt baliewerk me prima, en ik vind het een sport om de dienstverlening te perfectioneren. Vaak wanneer een klant begint aan zijn of haar verhaal denk ik 'oei, hoe kom ik daar uit?', maar het lukt telkens weer om de mensen een advies mee te geven waar ze wat mee kunnen, al dan niet met behulp van een collega.

De eerste klant die ik aan de balie kreeg was meteen een van de opmerkelijkste die ik tot nu toe heb meegemaakt. Een buitenlandse jongen die meteen druk begon te vertellen. Hij kwam uit Litouwen en z’n broertje (18) was aangehouden door de politie. Daarbij was hij lelijk toegetakeld door een politiehond. De jongen toverde de spijkerbroek uit z’n tas die z’n broertje droeg bij z’n aanhouding. De broek was gescheurd en zat onder het bloed. Pas na anderhalve dag kreeg hij medische verzorging. Nu lag hij na een poliklinische behandeling in het Sint Franciscus Gasthuis.

De Litouwse jongen was duidelijk geschokt door de gebeurtenis. Hij vertelde dat hij zelf af en toe naar Nederland komt om tweedehands auto’s te kopen, die hij in Litouwen doorverkoopt. Een lucratieve handel in Oost-Europa. Hij was goed bekend in Rotterdam en doorspekte z’n Engels met af en toe een woord Nederlands. Z’n broertje was dit keer met hem meegekomen, omdat het voor Litouwers na de toetreding tot de EU makkelijker is om in Nederland aan werk te komen. Volgens de jongen worden hij en z’n broer vaak aangezien voor Russen, terwijl Litouwers niks met Rusland te maken willen hebben.

De bejegening door de politie was een pijnlijke kennismaking met het ‘gastvrije’ Nederland. Het broertje werd verdacht van diefstal, maar de toetakeling door de politiehonden was dermate excessief dat een schadevergoeding er wel in zit. Morgen gaat hij naar een instantie die zijn klacht over de politie gaat behandelen. Een bijkomend probleem is dat de jongens niet zijn verzekerd. Ik heb een briefje geschreven voor het ziekenhuis waarin ik de zaak heb uitgelegd en vraag of ze met hun hand over hun hart kunnen strijken. Geld om de medische kosten te kunnen voldoen hebben de jongens namelijk niet.

Deze zaak doet me wel wat. De manier waarop de oudste voor z’n jongere broer opkwam vond ik echt mooi. Echte broederliefde. Hij bleef maar gejaagd praten over waar hij allemaal al niet geweest was om hulp te krijgen. Een Vlaardingse advocate die geen tijd voor de zaak had, had hem doorgestuurd naar ons. Ik heb gedaan voor hem wat ik kon.  Welkom in de EU Litouwen…
« Laatst bewerkt op: juli 20, 2004, 12:06:27 am door Pleun »

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #184 Gepost op: juli 20, 2004, 12:48:18 am »
Just wondering, is het normaal dan dat de politie eerst aanvalt en daarna pas gaat praten? Ik neem toch aan dat ze dit daar wel vaker bij de hand hebben gehad? :?

Overigens, sinds wanneer heb je je huidige ondertitel? Ik vind hem leuk :) .
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #185 Gepost op: juli 20, 2004, 12:51:34 am »
Ik denk dat hij gisteravond te lang met Doornroosje gechat heeft :+
Maar nu, alzo zegt de HEERE, uw Schepper, o Jakob! en uw Formeerder, o Israël! vrees niet, want Ik heb u verlost; Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. (Jes. 43:1)

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #186 Gepost op: juli 20, 2004, 01:01:15 am »

quote:

Roodkapje schreef op 20 juli 2004 om 00:51:
Ik denk dat hij gisteravond te lang met Doornroosje gechat heeft :+

Hij was inderdaad redelijk laat nog online ja :D .

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #187 Gepost op: juli 20, 2004, 01:18:01 am »
Wel apart trouwens dat hij daar in zijn blog in alle talen over zwijgt. En dat terwijl Doornroosje helemaal weg is van Pleuntje. :+

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #188 Gepost op: juli 20, 2004, 01:24:16 am »
Tjsa, nu moet hij er wel over gaan schrijven hè :P .

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #189 Gepost op: juli 20, 2004, 03:30:00 pm »
Vandaag gaat ze 2 weken naar Frankrijk. ;(

Maar gelukkig heeft ze nog een huisgenote. :)

Roodkapje

• Semper reformanda
    • Bekijk profiel
« Reactie #190 Gepost op: juli 20, 2004, 03:32:02 pm »
Jij bent wel akelig goed op de hoogte van haar doen en laten...  :P

edit:Ik hou al op...  B)
« Laatst bewerkt op: juli 20, 2004, 03:32:34 pm door Roodkapje »

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #191 Gepost op: juli 20, 2004, 10:12:41 pm »

quote:

Harm schreef op 20 juli 2004 om 00:48:
Just wondering, is het normaal dan dat de politie eerst aanvalt en daarna pas gaat praten? Ik neem toch aan dat ze dit daar wel vaker bij de hand hebben gehad? :?

Het is mij ook niet duidelijk wat er precies is gebeurd. Daarom moet de zaak ook onderzocht worden. Politiehonden worden wel eens gebruikt om verdachten op te sporen, maar het is niet de bedoeling dat ze iemand opvreten geloof ik.

quote:

Overigens, sinds wanneer heb je je huidige ondertitel? Ik vind hem leuk :) .

Sinds zondag. Schoot ineens in m'n kop.  :+

quote:

Roodkapje schreef op 20 juli 2004 om 15:32:
Jij bent wel akelig goed op de hoogte van haar doen en laten...  :P

edit:Ik hou al op...  B)
Waar hou je mee op? Met het op straat gooien van mijn liefdesleven?  :+
« Laatst bewerkt op: juli 20, 2004, 10:14:15 pm door Pleun »

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #192 Gepost op: juli 21, 2004, 03:52:10 pm »
Queen Mary II

Momenteel ligt het grootste cruiseschip ter wereld, de Queen Mary II, aan de Wilhelminakade in Rotterdam. Leuk, maar om 17.00 vertrekt de kolos alweer. In de pauze hoopte ik op het dak een glimp van het schip te kunnen opvangen, maar tussen de woontorens door was alleen de bovenkant te zien.

http://www.nu.nl/img.db?363368+s(350!x263!)

Nog een uurtje en het zit er weer op. :)

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #193 Gepost op: juli 21, 2004, 06:41:44 pm »
Ben je nog bij de QM wezen kijken?
Liefde is vreemd

Santaarnpaal

• Bekijk profiel
« Reactie #194 Gepost op: juli 21, 2004, 07:58:47 pm »

quote:

Pleun schreef op 21 juli 2004 om 15:52:
Queen Mary II

Momenteel ligt het grootste cruiseschip ter wereld, de Queen Mary II, aan de Wilhelminakade in Rotterdam. Leuk, maar om 17.00 vertrekt de kolos alweer. In de pauze hoopte ik op het dak een glimp van het schip te kunnen opvangen, maar tussen de woontorens door was alleen de bovenkant te zien.

[afbeelding]

Nog een uurtje en het zit er weer op. :)

Ik ben samen met mijn pa wezen kijken bij het Oeverbos tussen Vlaardingen en Maassluis. We waren duidelijk niet de enige.
Wat een schip zeg. Echt een heel mooi gezicht was het toen dat ding voorbij voer.
« Laatst bewerkt op: juli 21, 2004, 08:16:12 pm door Santaarnpaal »

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #195 Gepost op: juli 21, 2004, 08:07:36 pm »
Zag hem vandaag op TV echt aso dat ding.
Liefde is vreemd

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #196 Gepost op: juli 21, 2004, 09:52:29 pm »

quote:

Picardijn schreef op 21 juli 2004 om 18:41:
Ben je nog bij de QM wezen kijken?

Nee, had er helaas geen tijd voor. Moest uit m'n werk m'n paspoort ophalen bij het gemeentehuis.

Vanavond even geen verhalen over m'n werk. Er valt wel wat te schrijven, maar de scriptie van m'n zusje is ff belangrijker. Het gaat niet zo goed daarmee. Kom er niet aan toe doordeweeks. Gevolg: zusje boos en Pleuntje verdrietig.  ;(

Verder zie ik m'n vrienden de laatste tijd te weinig en mis ik een paar mensjes die op vakantie zijn. ;(

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #197 Gepost op: juli 21, 2004, 10:17:42 pm »
Sterkte Pleun! (ik ga morgen overigens ook op vakantie, dus even geen Pleunlog lezen...  ;( )
« Laatst bewerkt op: juli 21, 2004, 10:18:04 pm door Mezzamorpheus »

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #198 Gepost op: juli 21, 2004, 10:32:10 pm »
Thanx. Fijne vakantie toegewenst. Zit zelf momenteel in een pre-vakantiedipje. Het lijkt wel of ik er tegenopzie om op vakantie te gaan.  :/

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #199 Gepost op: juli 21, 2004, 11:23:16 pm »
Waneer vind de vakantie exodus van Pleun plaats?
Liefde is vreemd