quote:
Ik zeg dus ook dat ik stappen persoonlijk' niet vind kunnen.
We zijn niet meer onder de wet, dus het heeft geen zin om dingen te gaan verbieden...
Voor mij persoonlijk is het echter een onverenigbaar iets. Ik WIL het niet...dat is waar het om draait.
Maar misschien moet je 'stappen' dan even specificeren.....want daar kun je natuurlijk verschillende dingen onder verstaan.......ik zag dat daar een ander topic voor is geopend.
Zie ander topic. Ik hoop van jou
persoonlijke mening wat de kunnen leren

quote:
Ik heb mij niet specifiek gericht op christelijke jongeren.
Maar dan moet je misschien even m'n vorige post erbij lezen...
Ongelovigen kun je ook op zaterdag bereiken, zeker als je locatie in de buurt van het centrum zit.... En als je niet zo'n grote zaal kan krijgen zou je de opzet kunnen veranderen...kleinschaliger en dan in het centrum....bijvoorbeeld
Tja... hele aanpak wijzigen lijkt me wat teveel van het goede, vooral idd gezien het zaal-probleem

We kunnen niet kleinschaliger worden... want iedereen komt er toch op af... De mensen passen nou al nauwelijks in de zaal.
Bovendien vind ik de aanpak goed... en de de dag van viering daarbij logisch.
Lees even wat ik over mogen/niet mogen zeg....
Denk je nu echt dat ik ga zeggen: Wat leuk dat iedereen is gekomen en denk erom dat je volgende week niet meer in dekroeg zit, want dat mag niet
quote:
Dit was wat ik voor MIJZELF zo vindt.... Het moet een niet meer WILLEN worden.... Als het een verbod wordt bereik je juist het tegenovergestelde....
Klopt, maar hoe bereik je dat dat een willen wordt... Of om het even wat breder te maken, hoe bereik je dat jongeren kiezen voor God te leven? (ik bedoel nu niet gelovige jongeren)... daar kan GODfashion misschien wel bij helpen... maar dan moet je wel zorgen dat ze eerst komen

quote:
Het is zoals Wilhelmina het ook wel benadert: Je moet laten zien dat het met God een geweldig leven is, zodat de jongeren de zin verliezen om in de kroeg te hangen etc.
En dat vind ik toch ook een andere benadering dan ervan uit te gaan dat het normaal is dat je dit doet op zaterdagavond...
Dat je dat nog WILT: hangen in de kroeg, drinken en daarmee al je geld erdoor jagen....leuke meiden/jongens versieren.....
Maar ik wil me nergens in mengen hoor....
Heb je gelijk in, dat kun je christelijke jongeren ook op zaterdag bijbrengen... maar de niet-christelijke jongeren niet (als ze niet komen)... en dan moet je toch een keuze gaan maken... Op zondag kan het beiden, daarom kiezen we daarvoor. En ehm... ik vind leven met God ook geweldig maar hang nog best wel es in de kroeg rond! Ik vind het gezellig, ik kan er goed praten met mensen, een lekker biertje drinken:D Maar ja dat we daar verschillend over dachten wisten we al wel he

Leuk dat je met ons meedenkt en met opbouwende kritiek komt!
Tja... en wat dat leuke meiden versieren betreft... stom om daarvoor naar de kroeg te gaan.... Bij GODfashion lopen een heleboel leuke meiden rond

:D:D